MotoNews.pl
  

Błotnik, klepać czy wymieniać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otóż mam dylemat, w piątek wieczorem nieznany sprawca wyjachał na czerwonym świetle z podporządkowanej ulicy wymuszając na mnie pierszeństwo i tylko mój refleks spowodował że zamist tylnego błotnika drzwi słupka podłogi i całej reszty, mam rozbity przedni zderzak błotnik kierunek i reflektor, sprawca uciekł i niezauważyłem tablic więc policja umyła ręce i muszę naprawić sam,

i teraz moje pytanie co lepiej zrobić? wyklepać błotnik czy wymienić na nowy? uszkodzony jest sam przedni róg, ale tam znowu są te zaczepy do montowania kierunków i różne przetłoczenia a blacha mocno na rogu pogięta, więc raczej nie da się idealnie wyklepać wszystkiego, z drugiej strony żeby wymienić błotnik trzeba ciąć i spawać co osłabia konstrukcję,
więc co polecacie w przypadku essiego?

echa chodzi o mkV z 1990 cabrio 1,6




p.s.
moje pytanie z tąd że w autoryzowanym serwisie forda wycenili mi robote plus części na 3200 zeta, chyba ich pogrzało i dlatego szukam blacharze nieautoryzowanego



ups przepraszam, prosze moderatora o przeniesienie do właściwego działu nie tam gdzie trzeba wcisnołem tworzenie nowego wątku

[ wiadomość edytowana przez: DzikusPL dnia 2007-10-22 21:53:44 ]
  
 
Ja bym klepal - lakiernik go pomaluje robiac przejscie na nim - kolejna oszczednosc $$ A dla dobrego blacharza to nie bedzie problem
  
 
wyciecie i wspawanie nowego blotnika nie oslabia zadnej konstrukcji na twoim miejscu kazalbym wstawic nowy bo cena bedzie podobna do klepania skoro jest mocno rozwalony, a pewnie tam od spodu juz go nielicho ruda bierze takze zrobilbys 2 rzeczy za 1 razem
  
 
IMHO nie warto klepac....... kuzyn do vetry A blotnik w eleganckim stanie na giełdzie wyrwał za 80zł......... wiec do essa reczej duzo droższy nie bedzie. Kup wspawaj, pomaluj i masz pewnosc ze szpachla nie odleci

zalezy jakie masz mozne uszkodzenia, wstaw fote to sie oceni
  
 
wieczorem wrzucę fotki bo teraz nie mam kabelka
błotnik pogięty jest na początku przy tych przetłoczeniach pod kierunek, nad zderzakiem, tam gdzie od tyłu są mocowania do kierunku i ogóleni cały ten róg, może nie wiele, ale w kilku miejscach zgięcia blachy tworzą ostry kąt,
a dylemat mam dlatego że nowe na allegro są za 70 zeta, ale jeszcze do tego koszt wymiany i dlatego się zastanawiam