Pilot zamarł :( co robić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jest wiel wątków ale wszystkuie dotycza pilota ktory znajduje sie w kluczyku ja mam kluczyk i pilot osobno kluczyk czerwony z wygrawerowanym napisem ford i jakies klika dni temu jak tydzien czasu stał zaczol mi padac akumulator i w tym samym czasie pilot przestal dzialac wiec podladowalam akumulaator w pilocie wymienilam baterie i nic ;/ dioda w pilocie swieci bardzo mocno ale nie otwiera i nie zamyka drzwi co robic???
  
 
albo akumulator padl do konca, albo pilot sie rozstroil!! w srodku w pilocie powinna byc taka mala srobka do regulacji i trzeba czasem delikatnie pokrecic w ktoras strone a jak nic nie pomoze to dzwonic po fachowcow od zakladania alarmow oni wiedza jak otworzyc samochod
  
 
a może poprostu trzeba go dostroic jakos tylko nie srubokretem
  
 
Witam
Nie otwiera i nie zamyka to znaczy że autko normalnie pali o ogólnie jest ok czy po prostu jeszcze nie udało ci sie do niego dostać?Całkiem możliwe że to aku padł lub podczas poprzedniego rozładowania rozkodował sie autoalarm i trzeba mu teraz przyporządkowac pilot-jak to zrobic -opisano zapewne w instrukcji alarmu.
Pozdrawiam
  
 
Nie wiem, czy u Ciebie to zadziała, ale czasami stroi sie nastepującą:
wsiadasz do auta, zamykasz pilotem od wewnątrz i potem nakierowujesz bezpośrednio na odbiornik i przytrzymujesz wciśnięty przycisk przez ok 1-2 minut!
W tym czasie podobno sie dostraja!
  
 
swoja droga kluczyk czerwony to tzw klucz - matka i nie powinno sie go uzywac na codzien, gdyz sluzy do dorabiania kopii i programowania ich
  
 
Cytat:
2007-10-23 14:39:48, nowypn pisze:
Witam Nie otwiera i nie zamyka to znaczy że autko normalnie pali o ogólnie jest ok czy po prostu jeszcze nie udało ci sie do niego dostać?Całkiem możliwe że to aku padł lub podczas poprzedniego rozładowania rozkodował sie autoalarm i trzeba mu teraz przyporządkowac pilot-jak to zrobic -opisano zapewne w instrukcji alarmu. Pozdrawiam


samochod otwieram i zamykam kluczykiem normalnie pali itp. itd tylko pilot nie dziala
  
 
Cytat:
2007-10-23 14:48:43, kainek pisze:
swoja droga kluczyk czerwony to tzw klucz - matka i nie powinno sie go uzywac na codzien, gdyz sluzy do dorabiania kopii i programowania ich


podczas kiedy go kupowalam dostalam tylko ten jeden kluczy i tylko nim sie posluguje do niego doczepiony jest pilot
  
 
moje doświadczenia sa nastepujące:

1. odkrecasz pilota i tam jest taki mikropotencjometr - wsadzasz srubokręt, naciskasz guzik (koło auta, najlepiej siedząc w srodku) i trzymająć guzik kręcisz az się dostroi. jak sie dostroi bierzesz korektor w płynie i dajesz kropelkę na wierzch zeby sie nie rozregulowywał.

2. jak to nie pomoże - bierzesz butelkę wódki (marka dowolna, przeciez nie bedziesz tego swinstwa pić!) - rozkrecasz pilota, wyjmujesz płytę główną () kładziesz na talerzyk i lejesz na to wódkę. Następnie pędzelek w dłoń i czyscisz (oczywiscie bez baterii). Nastepnie suszarka w dłoń i suszyć az do wyschnięcia :p.
Powtórzyć punkt pierwszy

3. pojechać do gości od alarmów :p

pozdr
  
 
Najprawdopodobniej wlasnie centralka "zgubiła" pilota. Trzeba będzie go wprogramować spowrotem - pytanie jak Powinno być w instrukcji, u mnie w poprzednim aucie przechodziło się w tryb programowania poprzez 4-krotne szybkie załączenie i wyłaczenie stacyjki (następował po tym sygnał dźwiękowy)
  
 
Jka kobieta zapyta to i kainek odpowie
  
 
Cytat:
2007-10-23 20:15:53, Kleszczak pisze:
Jka kobieta zapyta to i kainek odpowie



zazdrosniku
  
 
stawiam na to, że musisz wczytać od nowa kod pilota w centralce. Gdy padł aku, alarm mógł się zresetować.
  
 
ja jak zalorzylem pierwszy alarm to mi pilota gubil ot tak sobie, musialem go programowac spowrotem, w koncu zgubil na amen i juz nie udalo sie zaprogramowac zadnego... centralka poszla na reklamacja, ja dostalem druga, i juz nie mam zadnego problemu... poszukaj w papierkach od kumpla, moze jest gdzies tam instrukcja od alarmu, w niej bedzi enapisane w jaki sposob programuej sie piloty... jesli nie, to pokaz jakie mas zpiloty, a najlepiej odszukaj centralke gdzies pod deska, wtedy moze uda sie dosc jaki to alarm...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2007-10-24 19:52:19, zenq pisze:
a najlepiej odszukaj centralke gdzies pod deska, wtedy moze uda sie dosc jaki to alarm...



.... to juz lepiej pokaz gdzie jest ta Czeczenia...


nie moglem sie powstrzymac
  
 
Cytat:
2007-10-24 19:52:19, zenq pisze:
ja jak zalorzylem pierwszy alarm to mi pilota gubil ot tak sobie, musialem go programowac spowrotem, w koncu zgubil na amen i juz nie udalo sie zaprogramowac zadnego... centralka poszla na reklamacja, ja dostalem druga, i juz nie mam zadnego problemu... poszukaj w papierkach od kumpla, moze jest gdzies tam instrukcja od alarmu, w niej bedzi enapisane w jaki sposob programuej sie piloty... jesli nie, to pokaz jakie mas zpiloty, a najlepiej odszukaj centralke gdzies pod deska, wtedy moze uda sie dosc jaki to alarm...


duzo tego ale postaram sie to wszystko odszukac z ta ventralka to zupelnie nie wiem gdzie szukac ale bede do skutku szukala
  
 
Cytat:
2007-10-23 23:10:32, dyras pisze:
stawiam na to, że musisz wczytać od nowa kod pilota w centralce. Gdy padł aku, alarm mógł się zresetować.


no ja wlasnie nie wiem jak to zrobic
  
 
Wiec nie mam jak zrobic teraz zdjec ale mniej wiecej pilot wyglada banalnie wiec go w paincie zrobilam moze ktos ma podobny jak wyglada kluczyk matka kazdy wiec


[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=502&i=pilotyr8.png][IMG]

[ wiadomość edytowana przez: Wiolka dnia 2007-10-25 20:52:40 ]
  
 

znalazlam na allegro dokladnie taki sam alarm jak mam ja moze ktos cos bedzie wiedzial i pomoze to w ustaleniu mojego problemu podaje link

http://www.allegro.pl/item255922151_sterownik_zamka_centralnego_z_pilotami_alarm_.html


[ wiadomość edytowana przez: Wiolka dnia 2007-10-25 21:34:52 ]
  
 
Witam
Czasami mozna znaleźc ciekawe rzeczy poprzez przeglądarke internetową g..... oto i poszukiwany-poszukiwana:
Programowanie kodów pilota w pamięci systemu. Aby wejść w stan programowania pilotów włącz stacyjkę i trzy razy naciśnij przycisk serwisowy. Wyjście w stan programowania zostanie potwierdzone jednym drugim i jednym krótkim sygnałami syrenki. Zapis kodów pilota. Przerwa między przeprowadzanymi czynnościami przy zapisie kodów pilota nie powinna być dłuższa niż 10s. Naciśnij po kolei lewy przycisk każdego z pilotów, których kody chcecie zaprogramować w pamięci autoalarmu. Zaprogramowanie kodów pilotów zostanie potwierdzona jednym, dwoma, itd. dźwiękowymi sygnałami syrenki. Możliwe jest zaprogramowanie w pamięci autoalarmu 4 kodów pilotów. Wyjście ze stanu programowania odbywa się automatycznie po upływie 10s. lub po wyłączeniu stacyjki. wyjście ze stany programowania zostanie potwierdzone trzema długimi sygnałami syrenki.