Przekładnia kierownicza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
ostatnio "szarpałem" dla sprawdzenia drazki kierownicze przy samej przekladni. bo sa tam tuleje gumowo-metalowe i sadzilem ze jest luz. i owszem jest ale "ciagnac" za drazek gora-dol rusza mi sie delikatnie cala przekladnia. i teraz pytanie czy po odkreceniu dwoch srub ktore tam sa i wymianie tulejek i innych podkladek oraz ponawnym dokreceniu moze ten problem zniknac? czy "za" przekladnia tez jest jaks gumowa podkladka ktora mogla sie wyrobic?
  
 
Cytat:
2007-10-23 13:27:13, aras519 pisze:
witam ostatnio "szarpałem" dla sprawdzenia drazki kierownicze przy samej przekladni. bo sa tam tuleje gumowo-metalowe i sadzilem ze jest luz. i owszem jest ale "ciagnac" za drazek gora-dol rusza mi sie delikatnie cala przekladnia. i teraz pytanie czy po odkreceniu dwoch srub ktore tam sa i wymianie tulejek i innych podkladek oraz ponawnym dokreceniu moze ten problem zniknac? czy "za" przekladnia tez jest jaks gumowa podkladka ktora mogla sie wyrobic?



Proszę bardzo->>>>> klik

WYSZUKIWARKA-TO-NIE-BOLI<------
  
 
Witam,

Faktycznie jest tam tulejka lub raczej cos w rodzaju klina plastikowego z tulejkam do śrub drążków kierowniczych. Myślę, że raczej masz już jakiś luż na listwie zębatej. Ale poto jest hydraulika aby niewielkie luzy niwelowała. Gorzej jeżeli w czasie jazdy po nierównościach będą dochodziły z przekładni kierowniczej stuki. a wtedy trzeba by było myślećo regeneracji przekłdni koszt ok 400-450 pln lub szukaniu jakiejś używanej ale bezwypadkowaj w dobrym stanie.