Ragulacja i wyjaśnienia 1 gen.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. panowie szukam pomocy z ustawieniem gazu 1 generacji.

Na początek dodaje odrazu fotke reduktora jaki posiadam i chce go ustawić bez sondy po swojemu tak jak się od was dowiem.


ta na czerwono chyba jest wkręcona na maxa albo wykręcona
a ta żółta tak w połowie ale jak ją rusze ma duże działąnie bo gaśnie i jak ma być ta śrubka co wchodzi w gaźnik to jest chyba przepływ gazu z tego co wiem


Tylko właśnie podkreśliłem na żółto i czerwono śrubki które nie wiem co która robi i jakie ma działanie. Mam problem taki że gaz mam poprzestawiany jak się tylko da więc musiał bym go ustwić teraz od podstaw, każdy się brał za to ustawiał a nie wiedział i tak się wyregulował. Teraz mi pali 17 lub 18 litrów na 100 KM
co zrobić żeby wrócił do swojej dawki i palił swoje 10 góra 12 jak wcześniej brał bo to wkońcu gaźnik to i tak mniej nie będzie palił

Potrzebuję od was pomocy bo widzę po tym co piszecie że macie naprawdę pojęcie. Z góry bardzo wam dziękuję.
  
 
w tym wątku zdaje się że dostałeś odpowiedź odnośnie tych śrub.
może jeszcze tutaj coś ciekawego znajdziesz. Ja tylko mogę dodać że moj ojciec ma w tico instalacje podobna do twojej , chyba lovato, i też cały czas ją reguluje, albo obroty sa za wysokie, albo za niskie i chodzi to tragicznie, wymieniał też membrany ale to nic nie pomogło. Może winę za to wszystko ponosi źle dobrany mikser? rozważałeś wogóle instalacje BLOSa?
  
 
rozważałeś wogóle instalacje BLOSa?



nie wiem o co w tym chodzi. Ok wiem właśnie z tymi obrotami co nie wychodził więcej niż 4 tyś co dałem tamtego posta to już rozwiązałem problem miałem przebicie na kablu od aparatu teraz mam problem jak go ustawić żeby mniej palił bo PALI 17 LITRÓW!!!!!! i chce żeby palił tak jak kiedyś. I chce żeby mi ktoś wytłumaczył nie co to za śruby tylko co która robi i jaką odgrywa rolę

(To zdjęcie wziąłem z tego waśnie forum bo mam taki sam reduktor) to mógł je ktoś już tu widzieć

[ wiadomość edytowana przez: pitbul455 dnia 2007-10-24 18:54:26 ]
  
 
Z tego co widzę kolego to w cytowanym wątku Danek dokładnie Ci napisał która śruba jest od czego. Jedna od bypassu a druga od czułości. No nie bądź już tak leniwy i nie każ nam tu pisać po raz 150ty o co w kręceniu tymi śrubami chodzi, ok?
  
 
stary weś poczytaj, leniwy to ja nie jestem bo cały czas coś nimi robię żeby mniej palił. Spoko wiem co która robi ale mi chodzi teraz o USTAWIENIE GAZU ZEBY MNIEJ PALIŁ CZAISZ? chyba nie. Jak go ustawić rozumiesz co to znaczy co one robią, a jak to zrobić? nie daje sobie z tym rady bo go jakoś przestawiłem i chce żeby ktoś mi pomógł i wytłumaczył żeby palił jak kiedyś a nie jak teraz co rakieta oto mi choodzi
  
 
Cytat:
Tylko właśnie podkreśliłem na żółto i czerwono śrubki które nie wiem co która robi i jakie ma działanie.



Cytat:
I chce żeby mi ktoś wytłumaczył nie co to za śruby tylko co która robi i jaką odgrywa rolę



Cytat:
Spoko wiem co która robi ale mi chodzi teraz o USTAWIENIE GAZU ZEBY MNIEJ PALIŁ CZAISZ



Ktoś tu nie wie czego chce.

Jak to wyregulować pisałem ze 3 razy. Inni też pisali.
  
 
Cytat:
2007-10-26 01:36:12, pitbul455 pisze:
stary weś poczytaj, leniwy to ja nie jestem bo cały czas coś nimi robię żeby mniej palił. Spoko wiem co która robi ale mi chodzi teraz o USTAWIENIE GAZU ZEBY MNIEJ PALIŁ CZAISZ? chyba nie.


Stary , jak wyjeżdżasz z takim tekstem na dzień dobry, na dodatek krzycząc to nie spodziewaj się, że ktoś jeszcze będzie skłonny Ci pomóc. A co do lenistwa to owszem jesteś leniwy, bo o regulacji to było już tyle razy pisane, że nic więcej się już nie da napisać. Więc wystarczy usiąść przed kompem i spokojnie poczytać archiwum, a nie krzyczeć na ludzi.