MotoNews.pl
  

Motocykl typu "scigacz" do 1000ccm włącznie. co polecacie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chłopaki, dumam sobie nad motocyklem takim do 1000ccm pojemnosci. ktoś ma jakieś doswiadczenie w tym temacie zeby cos polecić albo coś odradzić?? jakie marki warto kupować?? jaki model??

temat troche rzeka ale kazda opinia bedzie mile widziana.
  
 
Jeździłeś wcześniej? Litry mają 120 - 180 KM a to na początek to duuuużo za dużo.
  
 
hehe też możesz wsiaśc do samochodu mającehgo 300km i co?? nikt nie kazde ci tego wykorzystywac na maxa.
jezdziłem róznymi pojazdami ale trza to robić z głową
  
 
Dokladnie to samo mialem napisac.
Ja jezdze 600tka, ktora potrafi zaskoczyc, na litrze bym sie bal jezdzic jak narazie.

P.S.Ile masz na to kasy?

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2007-10-26 18:29:55 ]
  
 
nie chodzi mi ile kasy i czy to jest mocne czy nie
tylko jakie motocykle są godne polecenia w tej klasie pojemnosci

suzuki honda kawasaki czy jakie?? o to pytam
  
 
ja bym polecił co innego.. no ale pewnie nie będzie Cię to interesować bo to nie ścigi..
Honda CB 750
Yamaha XJ 600
Kawasaki Zephyr 750

a jezeli chodzi o ścigi to za nimi nie przepadam, ale stara "ziuta" miała to coś w sobie

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-10-26 20:18:36 ]
  
 
Ja marze o gsxr750 ale o tym "starym" chłodzonym olejem .
  
 
Ja jezdzilem najpierw na motorynce, pozniej sie przesiadlem na simsona skutera, sprzedalem go i kupilem MZ 251. Jakis czas temu mialem Kawasaki LTD 454 i powiem szczerze ze faktycznie do wiekszego trzeba "dorosnac" , raz pojechalem z kuplem zakupic Suzuki gsxr1200 i musialem na nim przejechac 150 km coby go przytransportowac do Opola, powiem ze mnie baaardzo zaskoczylo np to ze nie umialem rozroznic ktory jest bieg tak samo sie na kazdym rozganial. Dobilem na liczniku do 170 i zwatpilem

Kup se Bizer jakies 500 ccm

A jesli chodzi o twoje pytanie czy Yamaha czy kawal suki to wszystko to wedle mnie jest jedno i to samo.
  
 
Kawasaki Zephyr 750 - jeździłem i powiem,że przyjemnie się tym jeździ aczkolwiek te 70km z niego ściganta nie robią.
Jeździłem też Kawasaki gsx 500(o ile dobrze pamiętam) i osiągi miał praktycznie identyczne jak Zephyr
  
 
Cytat:
2007-10-26 21:26:38, borysirl pisze:
Kup se Bizer jakies 500 ccm



to mnie akurat nie przekonuje bo nie takie jest moje pytanie

Cytat:
A jesli chodzi o twoje pytanie czy Yamaha czy kawal suki to wszystko to wedle mnie jest jedno i to samo.



no jakies plusy i minusy róznych marek są przeciez


yamaha xj 600 lipa bo chlodzona powietrzem, słaby hebel ma i waskie koła. gadałem z kilkoma uzytkownikami i twierdzą ze jest mało stabilny przy wyzszych predkosciach jesli sie podrózuje w 2 osoby


mi głownie chodzi o silniki, wytrzymałosci ich i jakiej firmy sa najlepsze tzn najtrwalsze wtryskowe czy gaźnikowe itp
  
 
No jak se tam chcesz ale zatytulowales watek "do 1000 ccm"

Powodzenia w wyszukaniu wlasciwego motocykla.
  
 
Suzuki GSXR 1000cc

wygląda, zapitala i się dobrze sprawuje
  
 
Cytat:
hehe też możesz wsiaśc do samochodu mającehgo 300km i co?? nikt nie kazde ci tego wykorzystywac na maxa



Bizer, tu nie o to chodzi. Mając pod dupą coś co setkę robi poniżej 4 sekund i na każde ruch manetką reaguje jak dziki osioł naprawdę cięzko sie opanować. To nie jest 100 konne CC, to ma tylko dwa koła. Na prostej to nawet średnio ogarnięta blondynka potrafi odkręcić. Żeby śmigac na litrze najpierw trzeba zakumać o co chodzi w te klocki i zacząć ogarniać (ogarniać, a nie jeździć, bo to dwa rózne pojęcia) mniejsze sprzęty. Tutaj każdy uslizg w winklu to praktycznie kaplica.

Trwały silnik i nie do zajebania, to stary olejok z gixera, szczególnie wersja 1100 (ale także inne jego klony - 1200 w bandicie). Znajdziesz to w bandicie 1200 (naked, ale potrafi zaskoczyc) i w starych gixerach do bodaj '98. Silnik na gaźniku, chłodzony powiettrzem/olejem, ma wiekszą werwę niż współczesne wtryskowe wiertarki.

Kawałsraki miało zawsze problemy z 3 panewką i nie lubiło smigania na gumie (w zxr'arch 6 pękały ramy ), chyba ze zxr 750 zwany potocznie stara rurówą.

Ewentualnie Całkowity Brak Rozumu (F3 na ten przykład), też w miare trwałe (zwłaszcza gaźnikowce), ale to *onda

Różnica miedzy gaźnikowcami a szprycą polega na bardziej brutalnym oddawaniu mocy przez gaźnik, odczuwalne zwłaszcza w gixerze 1100

Ale mimo wszystko na początek rozejrzał bym sie za jakąś 600 ewentualnie 750, to i tak bedzie za duzo. Ogarniecie litra to już problem.


[ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2007-10-27 09:54:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2007-10-27 10:03:43 ]
  
 
Cytat:
2007-10-26 20:07:16, Bizer_trikolorr pisze:
nie chodzi mi ile kasy i czy to jest mocne czy nie tylko jakie motocykle są godne polecenia w tej klasie pojemnosci suzuki honda kawasaki czy jakie?? o to pytam




ja osobiscie sie nie znam ale mam kilku kumpli motocyklistow i kazdy z nich mowi ze przede wszystkim musi to byc egzemplarz w dobrym stanie

jesli dopiero zaczynasz i nie jestes ukierunkowany na jakas konkretna maszyne/marke to po prostu kup cos na czym ci bedzie wygodnie i co bedzie sprawne

bo niestety niektore maszyny ( zwlaszcza scigacze ) sa projektowane pod skarlalych japoncow ( nawet te duze pojemnosciowo ) i sa motocykle na ktorych czlowiek musi sie lamac jak scyzoryk

ja osobiscie poszedlbym w yamahe vmax mimo wieeeelu jej wad i mimo ze jest relatywnie droga ale ja zawsze do takich zakupow podchodzilem emocjonalnie i mydelniczek nie lubie
  
 
Cytat:
2007-10-27 01:08:06, owz pisze:
Suzuki GSXR 1000cc wygląda, zapitala i się dobrze sprawuje



Masz, albo jezdziles dluzej niz jeden dzien?
Czy jest to opinia kolegi kolegi?
  
 
opinia sąsiada co ma takie cudo od paru miesięcy a że to już jego 5 motor jest to ufam jego oponiom poza tym co rano mi ślina cieknie na ten sprzęt

jak dla mnie to jeden z najładniejszych ścigaczy


[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2007-10-27 11:51:25 ]
  
 
panowie jezeli ktos twierdzi ze na 600 bedzie jezdzil a na 1000 bedzie sie bal to niech lepiej nie kupuje motorka....
co to za roznica?? jak dla mnie zadna czy 100 ma w 3.4 s czy w 2.8...

niewazne czym sie jezdzi i ile ma mocy trzeba robic to zglowa i miec oczy dookola glowy.
bo teraz zagrozeniem nie jest motor i motocyklista tylko jebane skor.....y za kierownicami nowych matizow ktorzy jak tylko widza motor to specjalnie zajezdzaja droge. w korku cie nie pusci bo on stoi przed toba ..zajedzie ci droge bo on jest przech... ale jak delikatnie zapukasz do okna i zapytasz go czy chce wpierdol to przestaje byc kozakiem zamyka okno i patrzy sobie na jaja....

jezdze po ulicach juz ponad 10 lat na motorze ale to co sie dzieje od 2 no moze 3 lat to jest przegiecie naprawde trzeba uwazac bo ludzi popierdolilo....


a jezeli o motor chodzi. jezdzilem paroma sprzetami od sciagaczy po endura i wyczynowe crosy i w kazdym liczy sie to zeby byl prosty pozostawial 1 slad reszta to pikus...

wiec bizer jak sie bedziesz rozgladal patrz na to czy nie mial ciezkiego dzwona i czy silnik jest ok. do reszty sie przyzwyczaisz
  
 
w pełni zgadzam sie z PG odnosnie jazdy motocyklem.
czy ktos z Was upalał takie cos suzuki??

jakoś zawsze takie suzuki mi sie podobało silnik dość mały bo tylko 750 wygląd ma fajny.
co myslicie o takim silniku?? ma ktoś jakieś doswiadczenia wogóle z suzuki??
  
 
bizer o szczegol pytaj na jakis motocyklowych forach
np tu grupa poludnie

tu tez znajdziesz jakas ciekawa recenzje

noi najlepsze to google. a i tak najlepiej bedzie jak podjedziec poogldasz przejedziesz sie. nie zawsze moze ci spasowac np pozycja na motorze...
kupisz bo jest ladny a potem sie bedziesz wQrwial bo niewygodnie ;p;p;p
  
 
Bizer, jeśli chodzi o gixery, to jeśli tylko odpowiada Ci ta pozycja, to jakikolwiek model weźmiesz będzie git.