MotoNews.pl
  

Co sadzicie na temat Tomasetto?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co sadzicie na temat instalacji Tomasetto? jaka jest? czy jest awaryjna i wogole na co zwracac uwage i jak dbac zeby dlugo posluzyla....
  
 
czesc nie jestem fachowcem w tej dziedzinie :] ale:
1. forum jak dla mnie zonk, bo sami znawcy a mi w poscie nikt na proste pytanie nie odpowiedział..
2. Tomasetto: czytałem duzo na temat instalacji , bo orientowałem sie co załozyc, i ja wybrałem sobie STAGA300, Valteki 1ohm, i reduktor KME lub zeta...
GAZOWNIK NAMÓWIŁ MNIE NA reduktor TOMASETTO, załuje...
niby do 150 koni jakis nie daje sobie u mnie rady, sam gazownik zdiagnozowal ze to niewyrabia reduktor... szczęscie w nieszczesciu ze odrazu powiedział ze na wtorek sciagnie mi KME i zavoli i bedziemy wymieniac na jaki bede chciał...
Co mi sie daiało: po przycisnieciu auta nastepnie wrzuceniu go na luz obroty spadały do 0 i gasnał... Mój gazownik po przejechaniu sie ze mna mierzac cały czas komputerem rzekł : przy panskim stylu jazdy i dynamice tego silnika tomasetto nie wyrabia, mam 136 koni podobno..
pozdrawiam, Tcmmy.

[ wiadomość edytowana przez: tcmmy dnia 2007-10-27 16:58:38 ]
  
 
Jesli chodzi o wielozawory Tomasetto to na pewno najlepsze na rynku. Jesli chodzi o resztę tj. np. reduktory, itp to raczej dolna półka.

Prins VSI - sekwencyjny wtysk gazu
LPG Shop: www.e-autogas.com
  
 
sa i do 250 koników ale tobie założył chyba ten do 90 koni bo najtańszy. i w tym calym jest problem a nie w reduktorze.


Cytat:
2007-10-27 16:57:54, tcmmy pisze:
czesc nie jestem fachowcem w tej dziedzinie :] ale: 1. forum jak dla mnie zonk, bo sami znawcy a mi w poscie nikt na proste pytanie nie odpowiedział.. 2. Tomasetto: czytałem duzo na temat instalacji , bo orientowałem sie co załozyc, i ja wybrałem sobie STAGA300, Valteki 1ohm, i reduktor KME lub zeta... GAZOWNIK NAMÓWIŁ MNIE NA reduktor TOMASETTO, załuje... niby do 150 koni jakis nie daje sobie u mnie rady, sam gazownik zdiagnozowal ze to niewyrabia reduktor... szczęscie w nieszczesciu ze odrazu powiedział ze na wtorek sciagnie mi KME i zavoli i bedziemy wymieniac na jaki bede chciał... Co mi sie daiało: po przycisnieciu auta nastepnie wrzuceniu go na luz obroty spadały do 0 i gasnał... Mój gazownik po przejechaniu sie ze mna mierzac cały czas komputerem rzekł : przy panskim stylu jazdy i dynamice tego silnika tomasetto nie wyrabia, mam 136 koni podobno.. pozdrawiam, Tcmmy. [ wiadomość edytowana przez: tcmmy dnia 2007-10-27 16:58:38 ]

  
 
Kolego przy twojej mocy zavoli zeta N poradzi sobie bez problemu mam taki w swoim BMW 520 150km.Na początku zamontowali mi Tomasetto ten wzmocniony niby do 150KM ale jak powiedzial jeden czlowiek że szklem du.. nikt nie utarl zachowanie autka na tym reduktorze to tragedia.(instalacja sekwencyjna)
  
 
zavoli sobie poradzi, ale raczej nie o moc parownika tu chodzi a raczej o duży wzrost ciśnienie przy hamowaniu silnikiem (cut off). Ciśnienie jest tak wysokie że się wtryski nie otwierają i auto gaśnie. Zawoli jest tu dużo lepsze róniez pod względem przyrostów ciśnienia po cut offie
  
 
jak sie chce miec kłopoty to zakłada sie tomasetto,jak przedmówca powiedział szkłem sie tyłka nie wytrze dolna pólka i niema nic niżej na tej półce
  
 
wszyscy jesteście idioci bo pierdolicie glupoty. gazownik zalozyl nie to co trzeba do tego auta bo sa dwa typy reduktora tomasetto i jeszcze jest problem na jakich wtryskiwaczach i na jakim cisnieniu.
reduktor tomasetto jest jednym z najbardziej trzymajacych cisnienie w sekwencji. i dajcie mi spokoj z reduktorami zawoli. beda zmieniane konstrukcyjne bo jest wadliwy obieg wody i jeszcze pare innych rzeczy.
  
 
nikt ci nie ubliżył a ciebie to może zrobił ten idiota???
  
 
Kolego croma1mialem ten reduktor;
http://www.allegro.pl/item546927738_reduktor_tomasetto_at_09_artic_sekwencja_rurka_8mm.html
i przy pelnym bucie przeskakiwal od razu na pb.Cisnienie 1bar prawidlowe wtryski valtek czerwony 3ohm.Co mają wtryski do mocy reduktora skoro na zavoli wszystko śmiga.I nie wiem co cie tak strasznie irytuje,forum jest po to żeby każdy mógl wyrazić swoją opinie na temat czegoś co sam na swoim aucie sprawdzil i okazalo sie że produkt jest gówno warty.
  
 
. bo miałeś niewłaściwy produkt do tego auta. a,że nie spelnił twoich oczekiwań to nie wiń cokolwiek bo to tak jakbyc chciał wsadzić do twojej bemy silnik z malucha i mowił,ze jest do kitu bo ci auto nie chce jeździć. i tyle. ja też bym do tej bemy nie wsadził żadnego tomasetto. a to nie znaczy ,że np. do lanosa się nie nadaje.


Cytat:
2009-02-08 11:05:57, Piotr520 pisze:
Kolego croma1mialem ten reduktor; http://www.allegro.pl/item546927738_reduktor_tomasetto_at_09_artic_sekwencja_rurka_8mm.html i przy pelnym bucie przeskakiwal od razu na pb.Cisnienie 1bar prawidlowe wtryski valtek czerwony 3ohm.Co mają wtryski do mocy reduktora skoro na zavoli wszystko śmiga.I nie wiem co cie tak strasznie irytuje,forum jest po to żeby każdy mógl wyrazić swoją opinie na temat czegoś co sam na swoim aucie sprawdzil i okazalo sie że produkt jest gówno warty.

  
 
Zawoli na dzień dzisiejszy ma powazny defekt z odparowaniem gazu.Nie wiem jak w polsce ale w niemczech jest multum zwrotów tych parowników.
Wystarczy zatankować gazu o większej ilości butanu i zaczyna nam wywalać ciśnienie .
Firma zawoli wysłała specjaliste do firmy do niemiec (nie będe mówił do jakiej firmy) problem naszczęście ,w jakimś tam stopniu rozwiązano np.
-parownik musi być zamontowany czujnikiem temp.do góry
-parownik powinien być rozebrany i w odpowiednim miejscu zlikwidowane powinno być (zwykłym siliconem )nieszczelność na membranie wodnej.
Problemy te występują sie tylko przy bardzo niskich temperaturach i przy bardzo złej jakości gazu.