| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2007-10-31 15:48:27 To z Góry Św. Anny
|
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-10-31 17:06:44 Akurat malcem koszty wpisowego w BT i HS GSMP sa podobne.
Stroj to koszt +/- 800-1200 za kombinezon, ok 200 za kalesony, 200 za golf, 130 za rekawiczki, 350 za buty, 80 za skarpetki. Kask uzywany 500-600zl, nowy 1000. Pasy nowe 500-700zl, fotel Bimarco nowy 700-800. Otuliny, hebel, zapinki, gasnica itd to dodatkowe koszty. Licencja chyba 350/rok + badania. W PPZM wpisowe 1000 zl i paliwo na 200km, w tym +/-60 km oesowych. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-10-31 17:10:29 i w GSMP jedzie 49 aut tak jak na Annie a w BT 150 co tu porownywac |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2007-10-31 19:10:29 W HSie nie musisz miec syst gasniczego tylko klatka wg zał , gł wyłącznik prądu a reszta moze byc na utraconej Homologacji |
kropekrallyteam Subaru 126p Wola Filipowska | 2007-11-01 08:17:37
ale kombinezon musi być na aktualnej Homologacji a kosz staru w PZM jest sporo droższy |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2007-11-01 17:51:24 tak ale chodzi mi o samochód, kubel i pasy nie muszą miec ważnej Homologacji , poza tym ostatnio maluszki mają coraz tansze wpisowe, w krośnie wogóle było za free, a na Cisnej chyba w przyszłym roku ma byc 100zeta za 2 rundy |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2007-11-01 19:05:13 No i bardzo fajnie, bo ja osobiście lubię patrzeć na tą dyscyplinę głównie dla historycznej klasy a szczególnie maluszków. |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2007-11-03 11:02:04 i co z tego ze zejdą z wpisowym jak cały kombinezon , kalesony itp.
kosztują krocie i gdyby było tak ze to kupie i mam to na 10 lat lub dłużej .Dopóki nie podejdą do tego tak jak czesi to nici z HS dalej będzie po 3 auta w klasie . Oczywiste jest ze w mocniejszych klasach jest wymagane ognio odporne ubranie ale w 750 to przesada raz ze ciężko znaleźć sponsora to jeszcze takie wymagania mają . Pozatym koszt wpiowego to pikus jaki trzeba ponieść przy jednej rundzie jakiego kolwiek staru ale dobre i to. |
piter_siwy Bochnia | 2007-11-03 13:37:27 A orientuje się ktoś może czy na homologowany kombinezon jest określony termin ważności od jego wyprodukowania?? i jak wygląda sprawa homologowanych foteli oraz pasów |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-11-03 13:47:07 tu jest wlasnie pies pogrzebany
homologacja nie jest na wiecznosc tylko na relatywnie krotki czas |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2007-11-03 14:51:59 cos jakos 5 lat .
tylko w niektórych iprezach organizowanych przez PZM sa wmiare normalni sedziowie którym pokazesz ze masz homologacje i jest spokój nikt nie sprawdza orginalonisci naszywki przechodziały nawet numery z sito drukiem . Ale niestety nie w rajdach i w wyścigach . |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2007-11-04 16:29:49 na pasach jest napisane do kiedy mają ważną homologacje.
na kombinezonie jest data produkcji i jest ważny 5 lat od tej daty. Ciuch sie kupuje raz na kilka lat i zapomina o temacie, Kupowałem sobie ciuch przez jakiś czas, a z pożyczonym kaskiem jeździlem chyba ze 2 lata. Wydaje mi sie że ciuchy to następna wymówka,... Jak by niektórym dali ciuchy w prezencie to okazałoby sie że jeszcze trzeba podstawić zatankowane EVO IX to może pojadą. Chyba nikt wam nie mówił kiedyś że ten sport jest tani. Normalny sedzia to według was taki który przymyka oko na odstepstwa w regulaminie?? Według mnie nie zdaje sobie do końca sprawy że pójdzie do paki jak coś sie stanie... Mistrzostwa Polski muszą sie czymś różnić od KJS... |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2007-11-04 17:40:28
w pełni się z Toba zgadzam w sprawach dotyczących bezpieczenstwa...ale : zobacz jak wyglada HS w naszych kochanych mistrzostwach polski czy chocby RWD itd - to jest wlasnie alternatywa dla ludzi ktorzy nie mają pieniedzy, a chcą startowac, bawic sie i bawic kibicow dla takiego startującego kazde 100zł jest ważne - tutaj nie ma sponsorow tytularnych itd - to sa klasy dla ludzi "hobbystow" ktorzy nie mają wlasnych firm itd...choć jak ostatnio zobaczylem kadeta Dudy ktorym bedzie jeździl w HS to troche zwątpilem. Wracając do tematu - najbardziej intersuje mnie (i spore tutaj gremium) klasa RWD i zobacz: u wegrow itd vfts-y i inne wsciekle lady, u ruskich nawet moskwiczami zasuwają...a u nas ? za przeproszeniem ale uwazam ze PZM wyzej sra jak d*** ma...niedlugo będa wymyslane stawki jeszcze większe z racji naszej kandydatury do WRC... poogladaj sobie tabele mistrzostw polski - istnieje praktycznei tylko klasa N4, A7/N3 i A6.... a gdzie A/N1, N2 itd ? jeszcze pare lat temu mozna bylo zobaczyc mase sc/cc na naszych trasach...a teraz tylko to...sporty motorowe zawsze byly tymi najdrozszymi, ale uwazam ze jest wiele rozwiązań na to aby stworzyc warunki do scigania sie rowniez "hobbystom" co do kombinezonu - waznosc 5 lat i basta...a czy nie mozna zrobic aby po utracie waznosci warunkowo przez kolejnych powiedzmy1-2lat (po kontroli) zawodnik byl dopuszczany z takim "po"homologacyjnym wdzianku? proste i nie boli... u nas wszystko musi kosztowac i byc niewiadomo jak skomplikowane...chocby piepszenie sie z licencją...wyjeździj pare kajtkow, potem egz, potem znowu i tak dalej i tak dalej... [ wiadomość edytowana przez: 130TC dnia 2007-11-04 23:52:22 ] [ powód edycji: sam robisz sobie OT w temacie ] |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2007-11-04 22:13:30 homologacja jest dla bezpieczenstwa, ja nie widze problemu zeby raz na 5 lat kupic nowy kombinezon. koszt powiedzmy 1500 zl to chyba idzie przebolec. to jest raptem 25 zl miesieczne - jedno wyjscie na piwko z kumplami. nie przesadzajmy ze jest tak pod gorke. nikt nie kaze zawodnikom jezdzic odzianym od stop do glow w SPARCO w fotelach Recaro wartych tyle co maly samochod na kosmicznych felgach za 4k pln za sztuke. poza tym sport samochodowy jest jednym z najdrozszych na swiecie, zawsze tak bylo i bedzie. trzeba po prostu z tym zyc. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2007-11-04 22:18:55
spoko, ale pokaz mi ludzi ktorzy startują przez te piec lat w klasach o jakich jest rozmowa w temacie...prawda jest taka ze jeżdza za swoje rok-dwa i konczy sie kasa, konczy sie zabawa. No ale mniejsza z tym, mamy rózne podejscie do sprawy i w sumie oba podajscia są sluszne. kolejna sprawa - wiadomo, sport drogi, ale gdzie sie podziali ci wszyscy ludzie ktorzy kiedys startowali ? gdzie imprezy po 100-150załóg ?...poszlo się je*** wraz z robieniem coraz większej "elYtarnosci" tego sportu |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-11-04 22:22:03
a widziales jak wyglada lada przygotowana do startu w ich rajdach? bo nie wyglada tak jak byle szrot zlozony za 1000 pln u nas w kraju
rajdy licencjonowane nie beda nigdy tanie, umowmy sie. bo jesli ktos ma na to licencje to musi spelniac pewne normy. inna sprawa sa rajdy bez licencji czy tam wyscigi, takie jak Berg Trophy, jak niby powstajaca III liga. jak kogos nie stac to sie nie pcha do PZMotu czy RSMP taka jest prawda. a jak juz sie ktos bardzo uprze tak jak na tegorocznym rajdzie wisly to pojedize, pojedzie za mala kase, tylko pytanie jak skonczy. bo oprocz kasy trzeba miec jeszcze glowe na karku... |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2007-11-04 22:24:43 Kombinezon mi sie kończy w przyszłym roku i chętnie bym jeszcze w nim pojeździł (kosztowal mnie 3500) może zrób kwity sędziego i podbijesz wszystkim BT...
Tak na prawde widze że nie macie pojęcia o tych tematach... Pamiętam jak kilka lat temu pożyczałem golf od kumpla na BT, Na tym golfie połowa wyścigów przeszła badanie ,a na końcu wlaściciel wyjął go z foli i rozłożył na badaniu i.... wywalili go za to że mial krótki rękaw a homologacja ich nie interesowała.Lekko był wkur.... Ostatnio na polach startowych gwiazda telewizji TVN (mój kumpel wiec bez nazwisk)miał kombinezon na gołą klate i buty bez skarpetek. Przepis na tania bielizne z homo: Bielizne i buty kupujesz na przecenie z utracona homo,potem 3 pary skarpetek z aktualna homo igła i nitka.... [ wiadomość edytowana przez: 130TC dnia 2007-11-04 23:53:39 ] [ powód edycji: OT ] [ wiadomość edytowana przez: 130TC dnia 2007-11-04 23:57:42 ] |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2007-11-05 21:04:37
no wiesz po cos te przepisy sa a na pewno nie po to zeby oszukiwac.. jak Cie sie nie podoba to nie startuj w ogole. Pomyslales co sie stanie jakbys sie zapalil w jakims podrabianym swetrze a jakbys mial prawdziwy kombinezon? Pozniej cale lata bys dziekowal za to ze zaplaciles troche wiecej i masz zdrowie.. |