Chyba przepływomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.


Mam do was pytanie i moze ktos bedzie wiedzial, a mianowicie. Moj kochany essi po odpaleniu go rano gdy jest na ssaniu strasznie warjuja mu obroty od 1300 do 1500 obr, gdy odłącze przepływomierz wszystko wraca do normy, gdy jest na gazie i jest nagrzany to czesto przy dochamowaniu, spadaja mu obroty do 600 i prostuja sie na 900, czy moze byc to wina przeplywomierza bo krokowca czyscilem juz milion razy, jesli to wina przeplywomierza czy da sie go jakos przeczyscic czy to juz trupi trzeba kupic nowy,prosze o pomoc


Pozdrawiam
Wienia
  
 
Przeplywomierz nie ma znaczenia przy jezdzie na gazie. Przy okazji u mnie tez czesto spadaja obroty przy hamowaniu , cholernie mnie to denerwuje ale pociesze cie, nie musisz szukac przyczyny, to poprostu wina gazu i musisz sie przyzwyczaic, moze regulacja by cos dala ale jak ci nie gasnie to ok.
  
 
no ok skoro mowisz ze spadanie obrotow na gazie to wina gazu to bede musial sie do tego przyzwyczaic, ale martwi mnie nierowna praca silnika na biegu jalowym na benzynie, powiem tylko tyle, ze kiedys zaparkowalem samochod i przy probie odpalenia strzelil ale na benzynie i mial podwyszone obroty bo gdzies bral lewe powietrze, podobno przepustnica sie nie domykala, po naprawieniu przepustnicy zaczol wlasnie tak dziwnie chodzic na benzynie, moze reset kompa by cos dal?? jak sadzicie i jak go zrobic??
  
 
Zapomnialem napisac ze jesli po strzale miales problemy to mozliwe ze poszly oringi wtryskiwaczy, tez to przerabialem , autko podskakiwalo na wolnym obrotach
  
 
jeszcze jedno pytanie, zauwazylem ze obroty zaczynaja wariowac, dopiero kiedy samochod bardzo mocno sie nagrzeje po jakis 20 minutach jazdy, wtedy przy hamowaniu obroty spadaja i albo sie podniosa i jest 900 albo spadna jeszcze bardziej i zgasnie, tak samo jest na benzynie i gazie, czy moze to byc przeplywomierz??
  
 
Cytat:
2007-11-04 15:46:43, wienia pisze:
jeszcze jedno pytanie, zauwazylem ze obroty zaczynaja wariowac, dopiero kiedy samochod bardzo mocno sie nagrzeje po jakis 20 minutach jazdy



Jeśli tak, sprawdź sondę L.
  
 
sonda byla wymieniona jakies 2 tygodnie temu i jeszcze jak ja ostatnio sprawdzali to napewno dzialala
  
 
Cytat:
2007-11-02 10:35:09, RavenMOH pisze:
Przeplywomierz nie ma znaczenia przy jezdzie na gazie. Przy okazji u mnie tez czesto spadaja obroty przy hamowaniu , cholernie mnie to denerwuje ale pociesze cie, nie musisz szukac przyczyny, to poprostu wina gazu i musisz sie przyzwyczaic, moze regulacja by cos dala ale jak ci nie gasnie to ok.


wina reduktora, za male w nim cisnienie gazu i przy hamowaniu membrana zamyka doplyw gazu. na reduktorze jest sroba reg. w jedna strone obroty spadaja, w druga wzrastaja. zrob tak zeby wzrosly i bedzie dobrze
  
 
a nie zmieni mi to mieszanki gazu nie bedzie wiecej palil?? i czy przeplywomierz ma znaczenie na spalanie przy gazie??
  
 
Cytat:
2007-11-04 17:04:40, wienia pisze:
a nie zmieni mi to mieszanki gazu nie bedzie wiecej palil?? i czy przeplywomierz ma znaczenie na spalanie przy gazie??


Ja juz mam drugi reduktor i obroty nadal przy naglym hamowaniu spadaja ale mi nie gasnie. Mozesz jeszcze odwrocic dolot powietrza w przeciwna strone, tak w zasadzie powinno byc i wtedy sprawdz czy ci jeszcze spadaja i czy gasnie. Jak pokrecisz sruba w reduktorze to mozesz sobie to poprawic tzn mieszanke itp ale prawdopodobnie zwiekszysz sobie spalanie. Najlepiej jedz do gazownikow i niech kombinuja. Z tym przeplywomierzem to sobie sprawdzisz jak dostaniesz ten ode mnie.