MotoNews.pl
  

Gdzie w espero znajdę filtr paliwa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdzie w espero znajdę filtr paliwa?
  
 
podejdz do prawych tylnich drzwi, kucnij i zerknij pod samochód
Tuż za progiem ukaże ci się zarusciały filtr
Przygotuj sobie brzeszczot bo raczej go ne odkrecisz i kawalek gumowego pzrewodu fi 10
No i nowy filtr
  
 
to rozwiązanie jest akurat tak super przemyślane, że jak zobaczyłem po raz pierwszy ten filtr zaraz pod progiem to mi ręce opadły. nie można było pod machą go umieścić?
  
 
Cytat:
2007-12-02 22:16:07, dvirus pisze:
to rozwiązanie jest akurat tak super przemyślane, że jak zobaczyłem po raz pierwszy ten filtr zaraz pod progiem to mi ręce opadły. nie można było pod machą go umieścić?



ja w moim esperaku po założeniu gazu mam taki ścisk pod maską, ze nie wiem jak niektórym sie tam mieści jeszcze klima

Pozdr.
  
 
Cytat:
2007-12-03 00:02:51, robertkaluza pisze:
ja w moim esperaku po założeniu gazu mam taki ścisk pod maską, ze nie wiem jak niektórym sie tam mieści jeszcze klima Pozdr.


klima miesci sie bez stresu, chlodnica klimy jest przed chlodnica silnika (za maskownica) a sprezarka zajmuje malo miejsca

Co do umieszczenia filtru paliwa, slyszalem ze jeszcze weselej jest w tico albo w matizie (nie pamietam) ponoc trza nawet kolo sciagac
  
 
Cytat:
2007-12-03 00:07:00, el_pashchaco pisze:
klima miesci sie bez stresu, chlodnica klimy jest przed chlodnica silnika (za maskownica) a sprezarka zajmuje malo miejsca Co do umieszczenia filtru paliwa, slyszalem ze jeszcze weselej jest w tico albo w matizie (nie pamietam) ponoc trza nawet kolo sciagac



Nie pzresadzajmy w Matizie jest super, bo filtr jest mocowany do przewodów na coś w stylu "szybkozłączki. Wymiana jest fajna.A w Esperaku jest wkręcany w przewód metalowy i to jest ból. Koledzy maja rację, bez brzeszczota i gumowych pzrewodów kicha.
  
 
przyborowski50, trzeba zaznaczyć, iż z wymianą owego filtra może być całkiem sporawy kłopocik, gdyż dawno nie rusany (czytaj niezmieniany) filtr lubi przyrdzewieć na przewodach tuż przy filtrze i jeśli czynność wymiany wykonuje się nieumiejętnie można przewody ukręcić. A wtedy jest dopiero kłopot. Także powodzenia przy ewentualnej wymiannie filtra paliwa.
  
 
zgadzam się z problemem odkręcania filtru paliwa przy rzadkich jego wymianach (już raz po czterech latach bez wymiany musiałem ucinać), ale od tego czasu nauczyłem się wymieniać regularnie i nie mam żadnych problemów. Co do miejsca usytuowania tego filtra nie mam zastrzeżeń, stawiając samochód na kanale nie ma najmniejszego problemu z jego wymianą, a jak wiadomo w esperaku w komorze silnika jest troszkę ciaśniutko, ciężko już teraz wymienić żarówkę, a co by było jakby wcisnęło się tam jeszcze filtr.
  
 
ja tam zmieniam filtr paliwa przy okazji kazdej zmiany oleju i nie ma najmniejszych problemów(grosze kosztuje--tak samo świece i filtr powietrza)-mysle ze efektem tego miedzy innymi jest spalanie pb mojego esperaka które na trasie nie przekracza 6-7 l na 100
zeby nie było ze róch tamuje--od wczoraj przejechałem 250km i wyprzedziły mnie 3(trzy) samochody
  
 
Cytat:
2008-01-27 19:11:56, pawel12356 pisze:
ja tam zmieniam filtr paliwa przy okazji kazdej zmiany oleju



Jajcarz!!! Co 10 tys.km. Szybę przednią już wymieniałeś? Bo zapewne nieco porysowana jest.
  
 
Cytat:
2008-01-27 19:11:56, pawel12356 pisze:
ja tam zmieniam filtr paliwa przy okazji kazdej zmiany oleju i nie ma najmniejszych problemów(grosze kosztuje--tak samo świece i filtr powietrza)-



Ty chyba o filtrze oleju mowisz...

Pozdr.
  
 
Cytat:
2008-01-27 19:11:56, pawel12356 pisze:
..... było ze róch tamuje--od wczoraj przejechałem 250km i wyprzedziły mnie 3(trzy) samochody


jedyne jakie jehały
  
 
Cytat:
2008-01-27 19:13:55, piotr_ek pisze:
Jajcarz!!! Co 10 tys.km. Szybę przednią już wymieniałeś? Bo zapewne nieco porysowana jest.


zmieniam olej co 8 tys-ot takie dziwactwo no i filtr oleju co oczywiste a takze filtr paliwa i powietrza a takze świece
dodam ze przebieg mam 250 tys i zadnej dolewki oleju jeszcze nie robiłem, bez żadnego problemu osiągam predkosc max esperaka a nawet lekko ja przekraczam a w dodatku mało mi pali
co do szyby to oczywiscie ma delikatne zarysowania widoczne pod słonce ale bez tragedii....

  
 
Cytat:
2008-01-27 22:45:10, JaRabbit pisze:
jedyne jakie jehały


nie
mase ludzi jechało do Poznania wieczorem
wiekszosc sie wlokła 80 -90
  
 
Cytat:
2008-01-28 16:54:57, pawel12356 pisze:
no i filtr oleju co oczywiste a takze filtr paliwa i powietrza a takze świece



Pojebało Cię? Konsultowałeś się z jakimś lekarze? Auto do muzeum Daewoo chcesz oddać... jeśli tak, to sorry, ale nie ma takiego muzeum
A co do niskiego spalania... już chyba wiem dlaczego! Każdej złotówie auto pali 20%-30% mniej niż normalnemu użytkownikowi. No i te Twoje zawrotne prędkości "większość jechała 80, 90". Przyszalałeś... zapewne 95 jechałeś!!!

[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2008-01-28 17:29:07 ]