Jak wyregulować dawke paliwa po wymianie membrany w Lucasie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fordzik w niekontrolowany sposób wskakiwał na najwyższe obroty i nie chciał gasnąć - przyczyną była pęknięta membranka w zaworku sterowanym ciśnieniem turbiny. Po wymianie wszystko wróciło do normy - tylko jest jeden mały problem, w trakcie wymiany membrany w pompie / lucas /- nie zwróciłem uwagi jak głęboko była wkręcona śruba regulująca docisk sprężyny dociskającej grzybek z membrankami. Jak ustawić ten docisk ? Wymiana odbyła się bez wykręcania pompy z silnika.
  
 
To ja mam do Ciebie pytanko.
Gdzie udało ci się kupić tą membranę???
Mam podobny problem w swoim fordziku i poszukuje tej wiedzy tajemnej
  
 
Całą wiedze tajemną znalazłem na stronie kolegów "mondeowców ". Polecam http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=168
Ja membranki dostałem w prezencie ale podobno w necie można znależć.

[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-11-11 23:36:47 ]
  
 
To ustawiasz tak zeby nie kopcil za mocno jak mu depniesz do podlogi i zeby bylo czuc ze jedzie.
  
 
Wkręcanie /ściskanie sprężyny/ czy wykręcanie /luzowanie sprężyny/ zwiększa dawkę - pytam bo jest tam koszmarny dostęp i chciałbym ilość prób i błędów ograniczyć do minimum ? Czy regulacja tej śrubki ma wpływ na operacje odpalania na mrozie?

,,, a swoją drogą potworne spustoszenia uczynił mi tem durny kawałek gumki /głowica + wypalone tłoki/
  
 
up