MotoNews.pl
  

Zerwany gwint w tylnej piaście

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wyszło to przy zmianie opon. Jak już zakładałem koła (działałem sam u znajomego w warsztacie) to okazało się, że poprzedni właściciel coś kombinował przy lewej tylnej piaście i jedna ze śrub jest inna. I nie jestem w stanie przykręcić tej śruby jak należy, bo przeskakuje. Poprzedni właściciel powiększył otwór i go nagwintował, ale coś nie do końca mu to wyszło... Jakieś to drobnozwojne i śruba wkręcona bez koła luźna jest.

Może się stać coś złego jak będę jeździł na trzech śrubach i czwartej słabiej przykręconej?

Jak to ewentualnie naprawić?


Łukasz i Espero 1.5 16V
  
 
Ja bym nie ryzykował... nigdy nie znasz dnia ani godziny kiedy się może urwać (Choć Oltcit'y i inne żabopodobne wynalazki jeżdżą z kołami przykręconymi na trzy śruby)

"Co ma się urwać ...i tak się urwie"

Zresztą zobacz >>> TUTAJ <<<
  
 
Nie róbcie druciarstwa. Nowa piasta kosztuje nie wiecej niz100zł łozysko 20-25. ceny podaje orientacyjne vo zmieniałemjakies pół roku temu