| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-11-17 11:20:39 Przepraszam za może głupie pytanie, a sonda to jest w porządku? On tak robi i na gazie, i na benzynie? Gaz masz z komputerkiem? |
aria_2004 Miłośnik FSO Warszawa | 2007-11-17 21:17:43 Pablo, to podpowiedz mi, gdzie go szukać i jak odpiąć, to może jutro męża namówię ![]() |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2007-11-17 21:59:53 Niestety ten czujnik znajduje się pod autem - na lince od prędkościomierza - wtyczka 3 pinowa.
|
aria_2004 Miłośnik FSO Warszawa | 2007-11-17 23:38:46 Czyli cięzko się dobrać bez kanału/podnośnika/lewarka? |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2007-11-18 18:14:01 Najprościej byłoby podpiąć się do kompa i zobaczyć, który czujnik świruje, bo nawet uszkodzony nie musi pokazywać błędu. Zostaje jeszcze TPS i MAP. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-11-18 23:26:53 Z ksiażki Trzeciaka kod 35 cytuję: (zajrzałem bo sam nie pamiętałem)
Sygnalizowana usterka - nierównomierność obrotów biegu jałowego. Przyczyna: uszkodzoany zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie, nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskiwacza". - Przewody posprawdzali? Poza tym to, że silniczek w ogóle działa nie znaczy, że działa dobrze. Może np jakiś kabelek na wybojach nie łączy? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-11-18 23:46:00 Skoro przewody są dobre to ja stawiam na silnik krokowy lub jego podłączenie. Może kup go w takim sklepie co można zwrócić jakby co, albo pożycz od kogos kto ma dobry? Co do modułu to jak pada to na dobre - silnik działa na 2 cylindry i się nie daje jeździć, a cewek nie ma po co zmieniać - one się nie psują. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2007-11-21 23:32:27
|
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-11-23 11:43:18 Przecież to logiczne - skoro występuje błąd od silniczka, to jak powymieniasz przewody i nie będzie dobrze silniczek wymień w pierwszej kolejności.
U mnie abimex pięknie ciągnął powietrze pod obudową. Warto ją obejrzeć od spodu czy przy śrubach się nie porobiły wgłębienia od nich. U mnie były i nawet mocno przykręcona obudowa się chybotała, musiałem ją wyklepać żeby spód miała płaski, pod nakrętki dać wielkie podkładki, a między nią a korpus wtrysku dwie uszczelki. |
aria_2004 Miłośnik FSO Warszawa | 2007-11-23 16:17:45 Koot, ja dokładnie to samo zrobiłam ostatnio... za pomocą męża ![]() |