Po wymianie uszczelki pod glowica nierowne obroty i kopci fe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wymianie uszczelki pod glowica nierowne obroty są i kopci i to fest, czy ktos wie może co to może być ? Moze jakis przewód zle podłaczony ?Czy co ?
  
 
a glowica byla zplanowana??


[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2007-11-17 19:00:48 ]
  
 
Chyba nie, a tylko wina tego może być ?
Jakieś inne powody ?
  
 
Cytat:
2007-11-17 19:08:00, didoxxl pisze:
Chyba nie, a tylko wina tego może być ? Jakieś inne powody ?



jakto nie ? to kto Ci ta uszczelke wymienial :| ? przeciez to podstawa.. to masz jedna uszczelke w plecy


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-17 19:15:41 ]
  
 
On mówil ze duzo robil tak wymian i nie szlifował to profesjonalnie i nie było żadnych problemów z autami potem.

To znacie jakis powod jeszcze ? Czy to zdecydownaie tego ze nie jest wyszlifowany ?


Wiem żaluje ze tego nie dalem do mechanika normalnie , ale mechanik mowil ze 2 tyg mam czekac na ''sam wjazd''.

[ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2007-11-17 19:37:57 ]
  
 
to juz lepiej mogles sam wymieniac a glowice tylko do planowania gdzies zaniesc.. teraz masz tylko dodatkowe wydatki - nowa uszczelka i robota.. na Twoim miejscu pojechalbym do tego kolesia i zazadal zwrotu kasy. planowanie to jest nieunikniona czynnosc przy tej operacji.


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-17 19:49:33 ]
  
 
A co z mieszanka ?

-
sam bym sie za to nawet nie brał bo nie mam gdzie.

[ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2007-11-17 20:03:37 ]
  
 
Ale kopcenie na czarno, to chyba nie uszczelka...
Przed kolejnym ściąganiem głowicy należało by sprawdzić ciśnienie sprężania, czy w oleju nie robi sie masło, czy nie ubywa płynu...
Możliwe, że sie "upiekło" i jakoś to trzyma. Planowanie głowicy powinno być nieodzowną czynnością przy wymianie uszczelki, ale jak widać są i ignoranci, i amatorzy tanich napraw...
Głowica się odkształci po przegrzaniu silnika. Jeśli wydmuchało uszczelkę, to może głowica jest w miarę prosta...
Co do czarnego dymu, to albo problem z mieszanką, albo coś jest źle poskładane i auto szaleje. Czy ten dym jest cały czas w czasie pracy silnika, czy tylko przy przegazówkach? Co z mocą auta? Z kulturą pracy silnika? Rozrząd dobrze założony? To jednak nie jest maluch, gdzie można to zrobić mając dwa klucze i młotek...
  
 
ej Panowie, to że koleś nie splanował głowicy to jeszcze nie ignoranctwo! Inna sprawa, że warto sprawdzić i w razie potrzeby splanować.

Sory znam wiele przypadków gdzie się uszczelkę kilka razy zmieniało, bo za każdym razem po zdjęciu szła nowa, śruby głowicy nowe, a głowica sama nie była planowana . Jakby ją za każdym razem planować to by już nie było co zbierać z niej.
  
 
moim zdaniem ten ktos kto ci to robił zle ustawił rozrząd.


[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2007-11-18 09:39:41 ]