| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2007-11-18 20:09:34 zacznijmy od tego że krokowiec to nie jest zwykły zawór który jest zamykany przez "cewkę" Zawór sterowany jest za pomocą cewki ale wykonanie zależy w głównej mierze od wewnętrznej membrany i podcisnienia . I tu jesli którys z kanalików jest przypchany ,albo otwór w membranie tak samo to krokowy żle działa. Oczywiście jesli jest całość zawalona jakimś świ ństwem to nie ma prawa działać również.
Ja tez miałem taki problem że na zimnym obroty spadały do 500 . Wymieniłem krokowca i jest powyzej 1000-1200. czyli tez za wysoko. Starego krokowca rozebrałem zeby wyczyscić ale po tym zabiegu trzyma na 2500obr
Na wiosnę się za to zabiorę. |
szymi79 Escort Ghia Turnier ... Bydgoszcz | 2007-11-19 09:38:22 Może jeszcze ktoś się wypowie?
|
szymi79 Escort Ghia Turnier ... Bydgoszcz | 2007-11-19 19:32:35 up
|
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-11-19 22:06:05 Arti ma rację, dodam jeszcze, że dla krokowego ma również znaczenie zabrudzenie tłustym i bardzo lepkim nagarem. Powoduje to wówczas falowanie obrotów (początkowa faza) na koniec przestaje wogóle pracować i albo nie otwiera się (niskie obr) albo nie zamyka do końca (podwyższone obr). Niestety praktyka pokazuje, że czyszczenie nie zawsze pomaga, czasami tylko wymiana.
Pozdrawiam. |