| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2007-11-22 22:36:24 mysle ze kilku uzytkownikow rajdowych fiatow 125 raczej poleci Ci łade zapytaj fryzjera, on teraz przerabia temat budowy ładziany |
Tical LADA 2107 / COLT GTI Kraków | 2007-11-22 23:21:56 Co do rajdowych czesci do lady to mozesz dostac praktycznie wszystko szpery,skrzynie klowe, sportowe walki,kompletne wydechy , itd itp. Jak nie ma w polsce to jest na wegrzech .
Zawias podobny do kanta z tym ze z tylu w ladzie masz sprezyny srubowe...wiec mozna sie pobawic z wysokoscia, twardoscia bez wiekszego problemu , druga roznica to drazek penharda ktorego w fiatach nie ma . Co do silnika to bez wiekszego problemu osiagniesz kolo 120 koni , zalety w porownaniu z dohcem sa takie ze jest lzejszy ,czesci sa kilkukrotnie tansze i bardziej dostepne . |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2007-11-22 23:58:50 te 120km to chetnie zobacze na hamowni.... |
szymon1977 Blackpool UK | 2007-11-23 00:04:29
Ja widziałem kiedyś... na światłech, ze Sieny 1.6 16V oglądałem tył Łady ![]() |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2007-11-23 00:09:27 to nie znaczy ze miala 120km. Nie mowie ze to niemozliwe bo sa mocniejsze lady ale stwierdzenia w stylu "spokojnie mozna wycagnac X koni" gdzie X rowna od mocy seryjnej silnika x 1,5 sa podobne do stwierdzenia ze maluch ma okolo 40KM (bez obrazy). Tzn. jest to mozliwe ale na pewno nie "spokojnie" bo na dumania trzeba wydac kupe kasy(czesci) oraz czasu(jesli duma sie samemu). |
szymon1977 Blackpool UK | 2007-11-23 00:29:10 Ile koni miała to nie wiem, na pewno lepiej sięzbierała.
Skoro jest możliwe z silnika łady zrobienie czegoś takiego, to osiągnięcie 100-120KM na pewno jest łatwiejsze niż silnika FSO [ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2007-11-23 00:30:08 ] |
Tical LADA 2107 / COLT GTI Kraków | 2007-11-23 01:29:26
Jak bys czytal ze zrozumieniem to pewnie bys zauwazyl ze nigdzie nie napisalem "spokojnie"
Nikt nie bedzie przygotowywal silnika do sportu sportowymi swiecami ,magnetyzerami i oczekiwal takich mocy....mialem na mysli ,ze przy standardowych zabiegach: doprezenie,gazniki 40dcoe/dhla ,walek,glowica i wydech mozna bez wiekszych przeszkod "zlamac" 120 koni...oczywiscie jesli wszystko bedzie dobrze dobrane i zestrojone... a dumania o jakich mowisz to w tym przypadku okolice 160-180 koni (silnik vftsa mial 160 koni..najmocniejsze silniki z formuly estonii ponoc nawet do 180) |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2007-11-23 03:00:25
wiesz te 15-20kg to nie taka znów różnica
ale tak jak piszesz,części łatwiej dostępne do łajdaczek niż do dohc'a ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-11-23 08:24:24 dlatego najlepszym rozwiązaniem jest łajdaczka z dohcem ![]() |
rogacek VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2007-11-23 09:38:35
nie zgadzam się ![]() |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2007-11-23 09:47:51 chodzi mi o to ze niby 120km z lady to "nie jest problem". Jaki to problem wie ten co zrobil kiedys podobny silnik.
Co do uturbiania(link) silnika to akurat jest to o wiele latwiejsze niz wycisniecie odpowiedniej mocy z wolnossacego silnika. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-11-23 11:14:17 Dla mnie takie rzeczy jak masa, tylny zawias, walek w glowicy (porownujac do OHV), dostepnosc i ceny nowych i wyczynowych czesci przemawiaja jednoznacznie za lada. Kant tylko nadrabia sentymentem ![]() |