Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-07-03 22:15:19 Problem Nr 1: rzecz normalna, u mnie tez tak jest... poprostu jak włączasz wszystko rosnie obciazenie alternatora... teraz jesli alternetor jest bardzo obciazony to siły w nim dzialające powodują wiekszy opor w kreceniu sie alternatora, a ten wiekszy opor przechodzi na silnik ktoremu spadaja obroty bo musi silniej krecic... dlatego np jazda z wlaczonymi swiatlami powieksza zuzycie paliwa ![]() Problem Nr 2: jakis problem z gaznikiem... jezdzisz na gazie? |
![]() wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-07-03 22:24:32 Może regulator napięcia coś nawala??!! |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-07-03 22:25:59 Problem Nr 2: nie mam pojecia... poczekajmy na innych klubowiczów
Problem Nr 1: kiedy ostatnio zaglądałeś do alternatora i zmieniales szczotki? Czy masz prawidłowe napiecie ładowania? Czy dzieje sie tak tylko przy okazji wycieraczek?? |
Frycek Hyunday Atos+LPG Zabrze | 2003-07-03 22:35:16 CO DO PROBLEMU 2 to ja mam tak samo ![]() |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-07-04 00:20:43 Alternator ma szczotki zamocowane w szczotkotrzymaczu... taką małą śrubkę sie odkręca i wyjmujesz plastikowe cóś gdzie są obie węglowe szczotki i zmieniasz je...
najpier zmierz jaki masz prąd ładowania. czy akumulator Ci sie gotuje, albo często przepalają sie zarówki??? jesli nie to nie regulator. |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-07-04 00:36:01 Może troche dziecinna uwaga ale sprawdź - przeczyść- klemy na bateri |
![]() SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-07-04 01:28:23 w problemie 1 obstawial bym tez ogulnie kiepski styk na kablach i utlenione przewody ![]() |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-07-04 22:09:10 szefunio od gazników zaprasza wszystkich chetnych w sobote 16 sierpnia na wszelkiego typu regulacje i naprawy... ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-07-04 22:21:33 Przyczyną problemu nr 1 moga być zanieczyszczone styki w złączkach od wycieraczek lub na bezpieczniku od nich. Pobierają więcej prądu i spada napięcie, a to ma wpływ na pracę modułu i wys. napięcie. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-07-05 23:52:15 Częśc w/w urządzeń jest na wspólnym bezpieczniku. Miałem takie objawy w Ładzie. Przy włączaniu wycieraczek silnik zwalniał. Przyczyną był spadek napięcia przy zwiększonym zapotrzebowaniu na prąd. Weź prosty miernik napięcia i sprawdź jakie napięcie jest na akumulatorze i jakie dociera do modułu zapłonowego jak włączysz światła, wycieraczki, szybę, dmuchawę itd naraz. (Warto też sprawdzić jakie napięcie dociera do w/w odbiorników.) |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-07-06 16:18:52 Zgłaszam się na ochotnika. ![]() |