Wibracje przy przyspieszaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co to moze byc?? Od jedynki do piatki slabna.
  
 
Cytat:
2007-11-25 19:33:57, Seba pisze:
Co to moze byc?? Od jedynki do piatki slabna.



Może napisz coś więcej bo nie wszyscy wiedzą co to znaczy "slabna".
  
 
tzn ,ze na jedynce mocno wibruje/trzesie a im wyzszy bieg tym objaw slabnie
  
 
UP

Moze opony/kola??
A sprzeglo??
  
 
Bardzo mozliwe ze to beda przeguby, miałem tak ja założyłem niższy zawias na przód, przeguby pracowały wtedy troche w innej pozycji (były tak jak by bardziej połamane) też strasznie trzęsło przy przyspieszaniu. Po powrocie na serię problem zniknął.
  
 
Czy cale polosie z przegubami pasuja od TD do RS?? A pytam dlatego,ze kupujac urzywke te z TD napewno nie dostaly tak po dupie ja RS'owe

Ale teraz jeszcze pytanie czy to przegub przy kole czy przy skrzyni - jak mialbym pewnosc to bym kupil nowe przeguby i juz.


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2007-11-27 19:38:08 ]
  
 
Jezdziłem kiedyś z wybitym przegubem przy kole nie było żadnych objawów poza klepanie i waleniem przy skręcaniu, bratu rozsypał się ten przy skrzyni to dopiero była jazda drżało jak diabli ale każdy przypadek jest inny
  
 
Cytat:
2007-11-25 21:53:19, Seba pisze:
tzn ,ze na jedynce mocno wibruje/trzesie a im wyzszy bieg tym objaw slabnie



u mnie do dzis bylo to samo.. sprawdz poduchy silnika i skrzyni
  
 
To jajuz nie wiem wtedy Slawas mowil ,ze przy skrzyni zmienial i ze poduchy cale. Puki co to osobiscie nic nie sprawdzilem bo pozno wracam do domu ,a jak mam isc jeszcze do nie ogrzewanego garazu to mam gdzies RS'a

Kumpel mial jeszcze taki przypadek ,ze polos prawa byla krzywa i tez wibrowal.
  
 
Jak by półoś była krzywa to przez cały czas by wibrowało.
  
 
jest jeszcze opcja taka że te przeguby wewnętrzne które zmienione były - to nie były idealne - sam nie wiem
załóż najpierw zimówki
  
 
Okazal sie winnym przegub wewnetrzny krotkiej polosi.