Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2007-11-28 17:51:56 Witam panowie, zakładam ten temacik by rozważyć wszystkie za i przeciw co do wyciągnięcia maxa z zeteca 1.6. Będę wam bardzo wdzięczny jeśli podzielicie się swoją wiedzą i pomocą. Wszystkie sugestie przemyślę dwa razy |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 18:13:33 Zapytaj MACKA701 on jest dobry z teorii |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-11-28 18:17:05 Z 1.6 to raczje nie wyciagniesz nic |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 18:18:34
bzdury kolego piszesz z kazdego silnika wyciagniesz,tylko wszystko zalezy od zasobności portfela |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2007-11-28 18:21:13 Głównym celem jest zrobienie wydechu żeby nie ukrywać był głośny kombinuje coś z basem mam 2 takie propozycje:
1. Wywalić katalizator i wmontować strumienice + sportowy tłumik końcowy 2. Zostawić katalizator a zamiast tłumika środkowego dać strumienice + sportowy tłumik końcowy. Co wy na to? Który wariant wybrać? Może ma ktoś inny pomysł? |
florek102 była Glebogryzarka RŚl | 2007-11-28 18:27:50 wywalić kat wywalić środek a zamiast tego rura a nie żadna pseudo strumienica |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2007-11-28 18:31:04 Nie za ostro trochę?
Ja się pytam poważnie. [ wiadomość edytowana przez: bobas_sk dnia 2007-11-28 18:31:52 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 18:43:44 jeśli chcesz załozyc strumienice to porządna to koszt ok 400 pln reszta to szit,a swoją droga zaczynasz od tego ile się da wyciagnąc a nagle piszesz o wydechu ,troszke konsekwencji |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2007-11-28 18:48:54 Jestem tego świadom, że jeśli chce kombinować przy silniku, to muszę zmienić układ wydechowy. Korzystając z okazji chciałbym sie dowiedzieć jakie będzie najlepsze rozwiązanie co do tych dwóch sugestii. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 18:54:48 Co do usprawniuenia silnika odsyłam do Macka a dco do wydechu to najlepiej sprawdzić praktycznie, a najlepiej kupic coś dedykowanego |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2007-11-28 19:10:46 kolektor 4-2-1 z przelotowym wydechem najlepiej na 2 tlumikach, bez zadnych strumienic i moze efekt bedzie zauwazalny.. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 20:33:59 [quote]
2007-11-28 19:16:54, maciek701 pisze: Remik nudny juz jestes dla mnie priorytetem jest zdobywanie nowej i poglebianie aktualnej wiedzy ktora juz posiadlem Ty widocznie masz inne priorytety jak np praktyczne spawanie rur na oślep spoko. No ba Macku najprosciej zrobic wkopiuj wklej ,tylko wiesz warto połączyc teorie z praktyka, Tobie raczej jest to obce, no ale coz ty wybierasz ta droge ,ja inna, czyli teorie i praktyke, a skoro watpisz w moją wiedze to przypomne ,rozebrałem i złożyłem silnik i jezdzi -wyobraz sobie, a co do tych wspomnianych rur które spawam to jak widac nie próznuje i staram się zdobywać poza teoretyczną wiedzą wyniesiona z róznych szkół i warsztatów równiez praktyczna i niech nawet odbywa się to droga prób i bledów wiem jedno ja przynajmniej cos robię a nie rozpisuje się i nie robię z siebie wszech wiedzącego pana-speca który poczyta i rznie nie wiadomo kogo, choc moj awiedza w dziedzinie motoryzacji jest spora i powieksza się kazdego dnia-wiedza teoretyczna i praktyczna a na koniec BAJ BAJ MASZKARO |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2007-11-28 20:42:56 PANOWIE!! Nie szukam tutaj kłótni!! Uspokójcie się!! |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-28 20:51:06
a czy ktos się tu kłóci?????????? |
bzikol Sympatyk FEFK MMK IV Warszawa | 2007-11-28 22:47:46 Wracamy do tematu - bo będę edytował albo zamknę ...
|
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-11-28 23:09:20 w białymstoku jeździ zetec 1,6 z turbinką moc coś koło 150KM
tanim kosztem to z zetecka może 5 max 10KM wyciągniesz Kolega Nosek hamował kiedyś swego zetecka to wyszło mu coś koło 95-96KM , miał większa przepustnicę wstawioną i kolektor 4-2-1 i jakiś tam chyba wydech miałem okazję jeździć tym essem na miejscu pasażera i rzeczywiście jak na 1,6 to fajnie szło |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2007-11-28 23:16:53
Ojj pamietam Noskowoz Prowadzac go czulem sie prawie jak w rajdowce Ale utwierdzam sie w przekonaniu, ze lekkie mk4 + RS2000 to jest to co tygryski lubia najbardziej |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-29 08:23:13
remiku ja 90% mojej wiedzy mam w glowie oczywiscie nie ozna paietac wszystkiego. a co do kolektora to niestety, ale sposob w jaki sie do niego zabierasz, a raczej sam fakt,ze probujesz go wstawiac dos wojego silnika swiadczy o tym, ze jednak masz male pojecie o teorii silnika. a praktyka metoda prob i bledow to zadna praktyka. Gdyby wszyscy mieli takie podejscie to teraz bylibysmy w czasach Gierka albo i jeszcze wczesniej. Ja nie robie z siebie zadnego speca - pisze to, co wiem i staram sie pomoc innym, moja wiedza w duzej mierze bierze sie rowniez z praktyki. Ja nie tylko sam rozlozylem silnik i go zlozylem ale tez doprowadzilem go do idealnego stanu i co wiecej sprzedalem w dobrych pieniadzach i to sie nazywa sukces. pozdrawiam Cie i dla mnie EOT [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-29 08:31:20 ] [ wiadomość edytowana przez: bzikol dnia 2007-12-17 18:13:54 ] |