Problem z BRC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam kadeta 1.8GSI (115KM)problem polega na tym ze na zimnym silniku jak jade na gazie to za kazda zmiana biegu spadaja obroty do takiej pozycji ze silnik za kazdym biegiem gasnie(na postoju tez jak przygazuje to zgasnie)i tak sie dzieje dopoki niezlapie temperaturki tak 30-40 stopni to gasnie a potem juz chodzi normalnie,w sumie zawsze takie objawy bylo.jakies 20 tys temu zmienialem zestaw naprawczy to moze przez chwilke bylo lepiej,jest to reduktor Tecno i zastanawiam sie czy niejest za slaby do tego silnika i pewnie go zmienie na Lovato elektronika.Co sadzicie o zamianie BRC na Lovato???czy moze ktos doradzic??dodam jeszcze ze niedawno uruchomilem w nim benzyne bo niechodzilo to to w momencie kiedy przelanczam z benzyny na gaz rano to tez gasnie i ze przez wiekszosc eksploatacji samochpdu byl palony tylko na gazie a teraz chce sie z tym uporac zeby to mialo rece i nogi.Doradzcie cos sensownego,dzieki z gory Ziomale
  
 
pierwsze 2 km jechac na benzynie, a dopiero pozniej przelaczac na gaz.

gdy jest zimno to szlam w reduktorze jest zastygniety a w nim membrany, i jak przlaczasz na gaz to membrany nie moga sie poruszac bo sa zastygniete w szlamie. dobrze by bylo abys spuscil ten mazut z reduktora, ale przedewszystkim najpierw rozgrzac sinik dopiero pozniej na gaz.
  
 
masz kolego racje ale:jest taka opcja ze ostatnimi czasy chcialem spuscic ten szlam na cieplym silniku i po odkreceniu tego korka zlecialo tam 2-3 krople i tyle czyli tam niema nic,a druga rzecz jest taka ze innym np niegasna samochody rano jak zapala na benzynie i zaraz klikaja na gaz i wozy chodza bez problemu a moj za kazda zmiana biegu gasnie jak ujmuje gzau dla zmiany biegu i wciskam sprzeglo,jeszcze sie wczoraj cos dowiedzialem ze moge miec za slaby reduktor do mojego silnika gdyz BRC Tecno wystepuje w modelach 70kw i 100kw tylko z tym ze niewiem jak to rozpoznac ktory mocniejszy i na odwrot jak one z wygladu zewnetrznego niczym sie nieroznia,czy ktos moze wie jaka to jest roznica miedzy tymi dwoma???bo jezeli to jest faktycznie 70-ka to wszystko by sie wyjasnilo
  
 
Parowniki różnej mocy mogą różnić się tylko sprężynką na II stopniu, albo też średnicą zaworu rozprężania II stopnia.
To czy parownik jest za mały można poczuć gdy korzyta się z dużej mocy silnika. Jeśli gazu brakuje to silnik ma problemy z mocą pod większym obciążeniem. Jedną z przyczyn może być za mały parownik, ale mogą być też inne, chociażby zapchany filtr. To czy gazu brakuje najprościej stwierdzić podłączając się do sondy lambda.
Gaśnięcie przy zimnym silniku na gazie to przede wszystkim regulacja parownika. Albo gazu jest za mało, albo za dużo. Gdy za mało to silnik będzie też mułowaty, gdy za dużo to będzie żwawy i będzie za nim śmierdziało że hej. Może też membrany są już stwardniałe i miękną dopiero na ciepło?
  
 
mozliwe ze membrany sa juz do kitu bo przez ostatnie kilka dni rano jak jade to mi strasznie muli silnik ale po chwili sie zbierze na obroty,w sumie zrobilem jakies 25 tys bodajrze jak zmienialem zestaw naprawczy,i co jeszcze,mysle zeby ten reduktor zamienic na Lovato Elektronik,co o tym reduktorze ludzie myslicie??