Błąd 0560 i 1230

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
0560 - Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu


oraz

1230 - Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika

na poczatku oma nie odpalała myślałem ze immo ale wyszło że przekaźnik pompy paliwa do wymiany ten fioletowy kolo komp apod maską. Wymieniłem i jak palcem odjąc omcia zapal ale błedy nadal zostały.

Sprawdziłem AKu i normalnie na zgaszonym silniku ma 12,5V po odpaleniu nieznacznie sie podnosi do,ok 12,7 a przy gazowaniu do 4k obrotów to jest max 13,9V czy to normalne wartosci nie powino bardziej wzrastac? czy nie za niskie?

czy może to kwestia żeby błędy sie wykasowały?
odłączałem aku ze 2 razy ale błedy cały czas sa CHECK ani check engoine sie nie swieci jak to było wczesniej jak przekaźnik był zepsuty.

Ktos sie spotkał z tymi błedami bo w necie nic nie znalazłem.
  
 
Cytat:
na poczatku oma nie odpalała myślałem ze immo ale wyszło że przekaźnik pompy paliwa do wymiany

No dobra, wydało się, to ja zepsułem przekaźnik...
 
 
Cytat:
2007-12-07 22:20:19, Immo pisze:
No dobra, wydało się, to ja zepsułem przekaźnik...


kurde, immo byś się w końcu uspokoił, tylko kawały robić kolegom ci w głowie
  
 
Cytat:
2007-12-07 22:33:46, ilku pisze:
kurde, immo byś się w końcu uspokoił, tylko kawały robić kolegom ci w głowie

Ehh taka już moja wredna natura
 
 
Jak narazie to napisałes kolego co masz za bledy. Nikt nie wiem jakie masz auto jaki silnik. Proponuje zrobic ladowanie na zeby na wolnych było 14.4 i pozniej skasowac bledy bo zdjecie klemy nic nie da.
  
 
Przychylam się do opinii kolegi Homera
Ładowanie na wolnych powinno być między 13,9 a 14,4V.
Zrób alternator i będzie cacy...
  
 
A przed wymiana alternatora sprawdz napiecie na przewodach ( nie na klemach ) ponieważ bardzo czesto zanika prąd na łączeniu klem z przewodami.

pozdr.
  
 
Ale tutaj nikt nie proponuje wymiany alternatora najlatwiej i najdrozej jest wymienic alternator. Typowy sposob serwisow zeby naciagnac klienta. Jes takie cos jak regulator napiecia, pasta miedziana przeleciec miernikiem uzwojenie (lakier). Kazdy by wszystko wymieniał na nowe. Co trzeba wymienic na nowe to sie wymienia co da sie naprawic to sie naprawia.
  
 
Cytat:
2007-12-08 09:10:13, homer171 pisze:
Ale tutaj nikt nie proponuje wymiany alternatora najlatwiej i najdrozej jest wymienic alternator. Typowy sposob serwisow zeby naciagnac klienta. Jes takie cos jak regulator napiecia, pasta miedziana przeleciec miernikiem uzwojenie (lakier). Kazdy by wszystko wymieniał na nowe. Co trzeba wymienic na nowe to sie wymienia co da sie naprawic to sie naprawia.



Co racja to racja, podoba mi się Twoje podejście do sprawy


[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2007-12-08 12:42:00 ]