Stag 300, tomasetto alaska, valteki czerw. - Carina E LB

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Stag 300 i reduktor Tomaseto Alaska oraz czerwone Valteki w Toyocie Carinie E 1.6 16V. Ciśnienie na reduktorze 1,0.
Pierwszy problem: polega na tym iż, przy ruszaniu gdy zejdzie do obrotów jałowych dławi się (Podobnie na postoju).
Drugi problem: przy przejściu pomiędzy pracą ubogą i bogatą szarpie(wersja Lean Burn), przy raźnym przyśpieszaniu potrawi się zgubić i nie ma dobrego ciągu (samochód), dopiero po odpuszczeniu gazu łapie ciąg(jak powoli się naciska pedał gazu - problem nie występuje). Czy problem leży w redukotrze czy też we wtryskach??? Czy można to jakoś zniwelować, np. zwiększyć ciśnienie na reduktorze.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
pzdr,
  
 
Wydaje mi sie ze silniki 1.8 7A-FE były na uboga mieszanke(lean burn). Natomiast 1.6 nie miał czegos takiego...
  
 
jujinn - jest dużo toyotek z silnikiem 1,6 LB.

poltec - u mnie od niedawna sekwencja na :
- reduktor TOMASETTO
- zawor zespolony
-Wielozawór TOMASETTO
- układ elek. STAG 300
tyle że mój silnik to chyba nie LB ... ale hula bardzo sprawnie.
kolega - "Egiptos" na tym forum Toyoty ma Cari LB z gazem.
link do wątku https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=169769&c=18&f=23

Powodzenia w naprawie!


  
 
Witam,
Były 1,6 LB - 99KM
1,6 LB 107 KM
i zywkle cos 115KM
Kiinio jakie masz wtryski, powiem ci że dla mnie na początku wszystko pasiło, ale po 40 tys. zaczyna lekko przeszkadzać.