[VECTRA B] 2 problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od jakiegos czasu zauwazylem ze wszystko co jest podswietlone w samochodzie oraz przednie lampy auta po dodaniu gazu na luzie przygasaja i rozswietlaja sie wszystko w jednym czasie i jest to takie minimalne przygaszenie i rozswietlenie . Niewiem od czego mi sie tak dzieje ...


Drugi problem jaki zauwazylem to jak dodam gazu na luzie to obroty np dojda mi do 3...4 tys na zegarze zatrzymaja sie na ulamek sekundy i dopiero zaczynaja spadac ....to mi sie zaczelo dziac jakies 3 dni temu i moje pytanie czemu mi sie tak dzieje

czy ma z tym cos wspolnego srodek jaki wlalem o pojemnosci okolo 0,5 litra do czyszczenia wtryskow ?? pozniej zamiast zatankowac auto do fula wlalem mu tylko pol baku .

Dodam tylko ze komputer nie pokazuje zadnych bledow .

[ wiadomość edytowana przez: potryk dnia 2007-12-16 16:57:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2008-01-02 14:40:46 ]
[ powód edycji: MAŁE LITERY ]
  
 
o kurde chyba powinienem dac to do innego dzialu ..sorry nie bylo mnie troche na forum . Prosze jakiegos moda o przeniesienie tematu do odpowiedniego dzialu .

Przepraszam
  
 
Jak dla mnie to regulator napiecia... sprawdz jakie jest ładowanie akumulatora na klemach na biegu jałowym bez gazu i z po dodaniu gazu.... ja tak miałem w astrze.... ps
potym moze pasc akumulator a sam regulator kosztuje gorsze...
  
 
1. Sprawdz kable, możesz mieć słabą masę a jak nie to to jedz sprawdzić czy ci alternator dobrze ładuje

2. Czujnik położenia wału do wymiany
  
 
Cytat:
2007-12-16 16:59:02, potryk pisze:
1. Sprawdz kable, możesz mieć słabą masę a jak nie to to jedz sprawdzić czy ci alternator dobrze ładuje 2. Czujnik położenia wału do wymiany



Ad. 2 - walnięty czujnik raczej by wywalił kontrolkę "check" a jeśli to faktycznie czujnik to koszt około 30 funtów za czujnik
  
 
Ok troche mnie wystraszyliscie zwlaszcza z tym walem ..i ustawilem sie na diagnostyke calego auta na jutro rano ...tym bardziej ze w piatek jade do polski i potrzebuje auto na 100% pewne .

O wynikach was poinformuje i dzieki
  
 
jeszcze mi się przypomniało - jeśli padł czujnik wału korbowego to powinno odcinać Ci zapłon w okolicach 4.5 tys. obrotów i auto powinno mieć mniej mocy. To standardowe objawy uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Jeśli tego nie ma (i nie ma kontrolki "check engine") to czujnik jest ok.

pzdr
  
 
O jaaa co za dzien z angielskim bydlem warsztatowym .

Zostawilem samochod pod warsztatem o 6 rano , warsztat startuje o 9 ...przyszedlem o 11 sprawdzic jak im idzie . Mowia alternator i akumlator do wymiany . Mysle jakim cudem akumlator skoro odpalilem rano fure i to bez zadnych klopotow. Tym bardziej ze kupilem go w lutym . No ale mysle se o kurde ze alternator do wymiany to juz lipa. Pytam ile koles mowi 80 funtow .....odpowiadam oki zastanowie sie ...on mowi oki 60 funtow i montujemy ...mowie ze place za diagnostyke i dziekuje ....


Po pracy pojechalem do sklepu motoryzacyjnego ktory wykonal dla mnie test na moich oczach na alternatorze oraz na akumlatorze.....wsio gro az huczy ..alternator laduje jak pieron a akumlator naladowany se mysle te hu....no wiecie wiec pytam czemu mam klopot w furze koles patrzy patrzy .....WIEM masz akumlator do petrola a ty masz diesla jak bylo cieplo dzialal ok ale teraz diesel jak jest zimniej potrzebuje wiecej mocy ....dlatego ci wszystko mruga bo akumlator jest za slaby na twoja fure ....jest do Vaxhualla Vectry 2.0 2001 rok ale do benzynki

strzelam sobie browarka bo mam juz dosc

dzieki za rady panowie