MotoNews.pl
  

Brak mocy, bialy dym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam taki problem jeszcze do niedawna moj escort chodzil ladnie byla moc bardzo ladnie przyspieszal. Pomijajac falujace obroty ale to juz byla wina krokowca ktory zostal wymieniony.
Od jakiegos czasu autko nie ma mocy, i strasznie kopci jak jest zimny (bialy dym).Sprawdzilem olej bylo troche mniej niz powinno ale dolalem i nie bierze nic . Jak wcisne pedal gazu na 2 albo 3 to dopiero przy obrotach 3000 - 5000 czuc jakas moc. Rok temu byla wymieniana uszczelka pod glowica razem z planowaniem i wymiana swiec. Na dodatek jak go zapalam jak jest zimny to czesto mi raz zgasnie ale po tym juz normalnie zapala. I co to moze byc ze podczas kazdy trzyma obroty okolo 2000 na luzie ,a jak go zgasze i zapale spowrotem to obroty juz sa normalne ? o co chodzi ma ktos jakis pomysl ? DZIEKI
  
 
Biały dym to chyba normalka przy tej temperaturze - para wodna.

Biały dym przy wyższych temperaturach świadczy o 'spalaniu' płynu chłodniczego. Czy go przypadkiem nie ubywa? Jeśli tak, to uszczelka pod głowicą.
  
 
plynu nie ubywa w ogole ani kropelka. datego nie wiem o co kaman
  
 
ja mam tak, ze dymi jak cholera jak jest zimny na ssaniu, nie wiem co jest ale normalnie niebieska chmura.... Moze skrecic linke od ssania?? albo wtrysk siada??
  
 
w tych temp tez mi dymi na biało nawet po zgaszeniu dymi sie z tłumika ;> (od ciepła)
  
 
A jaki silnik?

Jeśli jest muł to może być trafiona lambda lub katalizator,
sprawdź czy tłumik środkowy nie ma dziury, może dostaje się tam woda. Pomierz sobie sondę.
Mój w wilgotny dzień też robi białe chmury, jak jest sucho i po rozgrzaniu jest ok.
Mam nową lambdę i dziurę w tłumiku.

A niebieskie chmury to kolego @pavulonstudio - olej..