MotoNews.pl
7 [Accent 1995] Zgrzytanie 3. i 4. biegu (202142/89)

[Accent 1995] Zgrzytanie 3. i 4. biegu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem. Od paru dni przy wrzucaniu biegu 3 i 4 zgrzyta mi skrzynia. 1 i 2 bieg wchodzą łatwo!!
W czym tkwi problem? Czy to pierwsze oznaki sprzęgła do wymiany czy moze płyn do skrzyni jakis wystarczy wlac?

[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2007-12-18 23:01:48 ]
[ powód edycji: Temat brzmiał: "skrzynia" ]

Po pierwsze to napisz co to za model hyundaia,który rok itp. Swoją drogą kiedy wymieniałeś olej w skrzyni???

na pewno nie jest to wina sprzeglo-ono najbrdziej daje znak o sobie na 1 i wstecznym.moga byc uszkodzone synchronizatory tych biegow.

auto mam od wrzesnia i go nie wymieniałem jeszcze i niewiem kiedy było wymieniane. Jaki jest dobry olej do tej skrzyni, jestem zielony z mechaniki aut. mam accent 95 rok 1,5poj.
1 i 2 bieg wchodzą ok.

Najpierw wymien olej...mały koszt a może pomóc. Olej to 75W-85 nie wiem ile wchodzi w accencie ale w Scoupe potrzeba 2,15l i pewnie u Ciebie podobnie. Jak to nie pomoże to sprawa już gorzej wygląda,bo z tego co opisujesz to mogą być to synchronizatory. A wtedy to już pasowałoby sie za jakąś uzywana skrzynią rozejrzeć. A przy jakich obrotach występują zgrzyty???

P.S.Ale jesli Ci to bardzo nie dokucza to ja bym tylko wymienił olej i jezdził. Ja juz ponad rok jeżdze ze zużytym synchronizatorem trójki i jakoś nic sie nie dzieje

Poprawiłem tytuł wątku, następny tak zatytułowany zostanie usunięty.

Trzeba zacząć od wymiany oleju.

Co z 5 biegiem, nic nie wspomniałeś.

[ wiadomość edytowana przez: kpawel dnia 2007-12-18 23:28:52 ]

bez znaczenia jakie obroty sa, wrzucam 3 lub 4 to zgrzyta tak jakby zeczywiscie sucho było. 5 bieg wchodzi ok, troszke gorzej ze wstecznym, ale najgorzej 3 i 4. Dam rade sam wymienic olej, nie znam sie na autach ale jesli to proste to prosze o instrukcje

Jezeli to moze pomóc - spróbuj wrzucać te biegi jak obroty lekko spadną - czy to pomoże?