Problemy z zapalaniem silnika 1.8D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po dluzszym postoju niz 2 godziny silnika nie mozna odpalic.Jest to mozliwe jedynie po poluzowaniu rorek od wtryskiwaczy i odpowietrzeniu bo inaczej nie podaje paliwa
  
 
paliwo się cofa pompa robi się pusta i nie może zassać ropy ,wstawić zaworek za 15 zł przed pompę i będzie dobrze ...gwarantuję
  
 
Kamil dobrze gada....ale ja proponuje Ci ten zaworek wstawić wcześniej w układ.
Ja mam u siebie przed filtrem, bo pompka do odpowietrzania mi puszczała.
  
 
...ja raczej proponuje między pompę a filtr paliwa żeby paliwko nie cofało się do filtra ,miałem taki problem w aucie firmowym kilku mechaników się z tym męczyło ,a głupi zaworek rozwiązał sprawę
  
 
Cytat:
2007-12-15 13:30:44, magda22 pisze:
po dluzszym postoju niz 2 godziny silnika nie mozna odpalic.Jest to mozliwe jedynie po poluzowaniu rorek od wtryskiwaczy i odpowietrzeniu bo inaczej nie podaje paliwa


A jaką masz pompę Lukasa czy Boscha?. Lukas na na filtrze ręczną pompkę do odpowietrzania. Bosch tego nie ma ale bosch się sam odpowietrza. Ja założyłem ręczną pompkę i mam spokój, paliwo się nie cofa, a w razie czego mogę podpompować.
  
 
Zima zima wyszukiwarka wyszukiwarka zima rozruch diesel pompa Lucas skoro pisze o odpowietrzeniu bo Bosh auto odpowietrzanie. Zmień auto, lub strefę klimatyczną, lub garaż ogrzewany aaaaby tanio zakupić.
  
 
dalej sa problemy z zapaleniem silnika pomimo zamontowania zaworu zwrotnego pomiedzy pompe a filtr,pompa wtryskowa jest boscha i jakos sie sama nie odpowietrza jak niektorzy eksperci na tej stronie to sadza i mozliwe jest odpalenie po popuszczeniu rurek na wtryskiwaczach i odpowietrzeniu.RATUNKU!!!!!!
  
 
Moze walnieta jest pompka od odpowietrzania.
A moze poprostu swiece slabo grzeja?
  
 
A madzia nie czyta wiadomości ze skrzynki?
Ponadto w układzie Boscha przy filtrze paliwa na wyjściu z ręcznej pompki jest śrubeczka odpowietrznik na kluczyk 12 ale problem leży w innym miejscu. Membrana, złącza, uszczelnienie filtru, w skrajnym przypadku niedrożny przewód odpowietrzania przy baku, ale to dopiero na samym końcu zmagań, wcześniej złącza przewodów ws na wyjściu pompy ale tam raczej podchodzi w takich przypadkach ropka. Z samą pompką bywają problemy tego typu ale to dopiero po wyeliminowaniu powyższych pkt.

[ wiadomość edytowana przez: Kris75 dnia 2007-12-19 20:54:11 ]
  
 
przyczyna ze 18 nie palil bylo przebicie na kabelku od odciecia doplywu paliwa przy pompie sama doszlam do tego co wy nato?
  
 
Cytat:
2007-12-25 16:39:21, magda22 pisze:
przyczyna ze 18 nie palil bylo....


a tak po polskiemu prosze
  
 
i odpoczątku
  
 
Cytat:
2007-12-25 16:39:21, magda22 pisze:
przyczyna ze 18 nie palil bylo przebicie na kabelku od odciecia doplywu paliwa przy pompie sama doszlam do tego co wy nato?


Gratuluje
  
 
Cytat:
2007-12-25 16:39:21, magda22 pisze:
przyczyna ze 18 nie palil bylo przebicie na kabelku od odciecia doplywu paliwa przy pompie sama doszlam do tego co wy nato?


ciekawe zaprawde ciekawe tylko czy kogos sie radziłas tu wczesniej??????????no ale skoro doszłas sama to gratuluje
  
 
hej panowie radziła się ... był motyw że jej dieselek miał problem z odpaleniem
  
 
Nikt nic nie rozumie i chyba lepiej było kontynuować w poprzednim wątku dotyczącym problemu... no ale gratuluje.
  
 
To było TU i TU
  
 
OK, dzięki Falcon. Trzeci wątek na ten sam temat to chyba mała przesada. Wystarczyłby jeden. Łączymy ten bałaganik.....