(s) Suzuki Swift GTi "93 seria

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam Suzuki Swift GTi '93

Seryjne auto, kompletne wnętrze, kolor czarna perła, w tej chwili oklejone nadwozie (naklejki oczywiście odkleje), od "nowości" wgnieciony lewy tylny błotnik między drzwiami a nadkolem.

Sprężyny obniżające, przyciemniane tylne szyby, el. szyby, el. lusterka, regulowana na wysokość kierownica, seryjne fotele kubełkowe, halogeny i to chyba z wyposażenia.

Po wymianie rozrządu, filtrów, pasków, oleju (2 miesiące temu), 4 tarcz i klocków (tył robiony wczoraj), świeżo poprawiona instalacja elektryczna

Z ręka na sercu do zrobienia:
- czasem skaczą obroty
- luz w zawieszeniu, na 90% gumy na wahaczach do wymiany
- wgniecony tylny lewy błotnik

Poza tym auto bez zarzutu, zapala, jeździ, trąbi.
Przebieg 210 tys km.
0-100 km/h ok 9 s., licznikowe v-max >200 km/h
Spalania nie znam, bo nigdy nie mierzyłem. Przy bardzo ostrej jeździe 20 zł/30 minut

Cena: 6000 zł

OC i badanie do kwietnia.

Sprzedaję bo chce kupić gotową rajdówkę.

Wystartowałem nim 2x na torze RC i 2x w KJSach + kilka treningów.
Nie dzwonione

W chwili obecnej:


Zaraz po kupnie:
  
 
jak z ruda?
  
 
podłoga od spodu wygląda ładnie, nie zdejmowałem nakładek na progi więc nie wiem jak progi, żadnych bąbli nigdzie nie widać, trzeba by zajrzeć w zakamarki i dokładnie posprawdzać.
nadkola wygladaja na cale.
  
 
chcesz mojego kanta w zamian?
  
 
dzisiaj nie, ale jak się dorobie dwóch samochodów to tak
  
 
że tak powiem UP

auto naprawdę sympatyczne:
http://youtube.com/watch?v=2Y6pn1-VqVQ

W przeciągu 2 tygodni znikną naklejeczki.

Cena do negocjacyjki
  
 
no co wy? nie chcecie suzuki?

Byłem na kompleksowym przeglądzie. Silnik trzyma fabryczne wartości ciśnienia w cylindrach i jest zdrowy. Hamulce i amortyzatory OK. Buda OK. Zawieszenie ma luzy - ale o tym wcześniej pisałem.

Najchętniej zamienię na BMW E30 318is serię lub z klatką
Oferta ważna 2 tygodnie, potem można zamykać temat.
Czas start.