Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-12-20 08:12:05 ale kicha , trzeba by budować z power rury i kolanek, to będzie dłuuuuga rura , ale jest to do zrobienia |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 08:36:13 |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-20 09:31:37 Tylko zamknij maskę z taką rurą! Nie da rady. Seryjna jest spłaszczona i obciera, a co dopiero okrągła.. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-12-20 09:53:07 |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 10:01:57
zrobi sie zrobi |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-12-20 10:23:07 a co daje taka rura? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 10:27:41
ładniej wygląda |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-12-20 10:36:57 to ja bym na początek umył silnik |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-12-20 10:55:03
http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=437 |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-12-20 11:38:02
trafne spostrzezenie wlasnie jak to jest z okragla "power rura" zamknie maske? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 11:53:01
a czemu ma sie nie zamknąć?zrobi sie tak aby szło zamknąć |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2007-12-20 12:01:26 nie zebym sie czepial!! ale powyzej 3mm grupasci!! taka gruba??!! wiem ze sa problemy jak chcesz giac ze z piaskiem w srodku i na goraco najlepiej ale zeby az taka konkret??!! |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2007-12-20 12:16:00
surec chyba tak!! dowiadywalem sie w firmie ktora ma gietarki do rur jak to sie robi!! a jezeli chodzi o stozek to powinien byc odsuiety albo miec przegrode trmiczna!! najlepiej to poprowadzic rure gdzies pod zderzak albo nagkole, ale nie wiem jak pozniej z "liczeniem" dolotu |
Gina_Montana Katowice | 2007-12-20 12:29:48
a co Ty chcesz liczyc w dolocie w takim silniku? w escorcie wystarczy,ze stozek bedzie maksymalnie odsuniety od silnika i bedzie mial nadmuch zimnego powietrza. Bawienie sie w jakies izolacje,. przegrody itd to przerost formy nad trescia w przypadku tego silnika. |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2007-12-20 12:35:56 jezeli chodzi o "liczenia" dolotu to wypowiadaly sie rozne osoby w wielu watkach ze trzeba starac sie zachowac dl i ksztalt seryjnego dolutu - w innym przypadku moznaby bylo wyprowadzic sobie komin na dach ze stozkiem!! co do odsuniecia od silnika zgadzam sie ze jak najdalej ale chyba jakas oslona termiczna by sie przydala!! w taki razie dlaczego robi sie stozki w roznych oslonach np carbonowych, lub w puszkach z nierdzewki ?? chyba po to zeby maxymalnie odizolowac go od ciepla z silnika!! tak mi sie przynajmnie zdaje |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 12:40:50
|
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 12:43:08
bo ponizej 3mm moze byc kłopot z wygieciem tak jak chce! tak mi poradził SNALE |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-12-20 12:52:11
wyginam rury już od kilku lat w hydraulice siłowej i gięcie z piaskiem w środku jest niedopuszczalne. Nie ma możliwości wyczyszczenia takiej rury. Przy budowie balustrad nie ma to znaczenie, ale tutaj ma, przynajmniej takie moje zdanie. Ja bym się pokusił o kolanko i spawanie, tak jak to sie często robi przy barankach turbo, czy wydechach. Zobacz, że jak gną wydechy to nie ma tam zadnego piasku. Nierdzewka jest miękka i piasej wlezie wszędzie, zwłaszcza przy gięciu na gorąco. |