Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-27 19:08:23 Witam Szukam Pomocy na Temat Turbo Elektrycznego Czy ktoś się już spotkał z czymś takim i czy montował już coś w tym Stylu do Eskorta
Jeśli tak czy daje to coś ? jakie są osiągi Wiem o Kompresorze na pędzanym przez Pasek Klinowy w aucie Ale tu mi chodzi właśnie o tą niby "TURBINĘ" Czy coś to właśnie Pomoże silnikowi czy raczej za szkodzi Turbo Elektryczne ![]() Opis Urządzenia ************* Witam. Mam do zaoferowania nową, nigdy nie montowaną turbinę elektryczną. Wg danych producenta dzięki tej turbinie uzyskujemy ciśnienie rzędu 2-3 PSI oraz wzrost mocy 15-30% .Średnica przelotu 71mm. A teraz krótko i zwięźle o wpływie powietrza na moc silnika. Moc silnika zależy wprost proporcjonalnie od ilości powietrza dostarczanego do cylindrów. A więc im więcej powietrza dostarczymy silnikowi tym mocniejsze staje się nasze auto. To właśnie dlatego wielu amatorów tuningu rozpoczyna przeróbki silnika od zamontowania stożkowego filtra powietrza. Ale niestety żaden chip, czy sportowy wydech nie jest w stanie zwiększyć napełniania cylindrów nawet o połowę. Można to jedynie uzyskać przy pomocy doładowania. Najpopularniejszym zabiegiem jest montaż turbiny zasilanej gazami wydechowymi, lecz po pierwsze operacja ta jest dość skomplikowana , pozatym nie każdego na to stać... Właśnie dlatego opracowano model turbiny ELEKTRYCZNEJ. Elektryczna turbosprężarka napędzana silnikiem elektrycznym wymusza dostarczenie dodatkowej ilości powietrza do układu ssącego jednostki napędowej. Do zalet tego rozwiązania należy zaliczyć: * bardzo krótki czas rozpędzania turbiny, dzięki czemu unikamy powstania tzw. turbodziury * bardzo krótki czas rozpędzania turbiny, dzięki czemu unikamy powstania tzw. turbodziury * dziecinnie łatwy montaż * niskie koszty zakupu oraz montażu (potrzebujesz jedynie filtr stożkowy) * uniwersalność urządzenia, możliwość montażu praktycznie w każdym aucie TURBO ELEKTRYCZNE FIAT FORD BMW OPEL AUDI VW [ wiadomość edytowana przez: DriF dnia 2007-12-28 07:44:34 ] |
![]() skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2007-12-27 19:11:40 brzmi to wszysko jak
"Turbinka Kowalskiego" do malucha ja nie znam tego ale starsi koledzy opowiadali [ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2007-12-27 19:15:02 ] |
![]() adam09 Kraków | 2007-12-27 19:13:39 ale żart ![]() [ wiadomość edytowana przez: radex70 dnia 2007-12-27 23:56:07 ] |
![]() POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-12-27 19:23:00 na ebayu w usa sprzedaja to od kilku lat...
nie myslałem ze kiedykolwiek trafi to do do polski bo kto sie na to skusi ![]() co smieszniejsze czytajac komentarze za te elektryczne turbiny ludzie pisza ze to działa ![]() |
![]() skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2007-12-27 19:23:18 ja znam mechaniczna sprężarke, czyli kompresor. Stosowana jako alternatywa dla turbo różni się od niego tym, że jest napędzana mechanicznie, tj. za pomocą paska. ale nie elektryczną ![]() [ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2007-12-27 19:25:19 ] |
![]() POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-12-27 19:35:12 czytalem kiedys ze zrobiono turbo napedzane elektrycznie ![]() akazało sie wielkim niewypalem bo do jego napedzenia trzeba bylo kilka pokaznej wielkosci akumulatorow, a jak wiemy klasyczne turbo czy kompresor napedzany jest praktycznie za darmoche ![]() a te pastikowe dmuchawy to nabijanie ludzi w butelke ![]() |
![]() yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-27 23:25:36 też tak uważam. pic na wodę. taki "kompresor" elektryczny jest napędzany 24v. Ale powiedz, co to może dać? Więcej mocy zeżre niż doda! Gdyby to faktycznie było dobrym rozwiązaniem to by było bardziej popularne - nie widać tego jednak. A i pomysl o trwałości tego rozwiązania. Wątpie zeby długo to pochodziło. Nie opłaca się. |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-12-27 23:40:39 ło jeny!! toz tam jest zwykla samochodowa dmuchawa od nawiewow tylko w ladnym opakowaniu ![]() ![]() ![]() |
![]() POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-12-27 23:46:07
![]() chyba w vektrze jest identyczna i w trabancie, tylko metalowa ![]() |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-12-27 23:49:55 A popraw tytuł bo oczy bola
W OGÓLE |
![]() DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-28 15:25:00
Ale pytanie ma się do tego czy coś to Daje i czy ktoś to już stosował ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2007-12-28 16:16:12 Czy to nie jest przypadkiem turbina ktora sie nadaje do aut w ktorych pedal gazu jesst sterowany elektronicznie? |
![]() Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2007-12-28 16:19:38
z tym akurat przecietnie zdolny majsterkowicz sobie poradzi z latwoscia ![]() |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-12-28 17:16:49 bo to działa, ale to co dał kolega to jakiś żart, elektryczne kompresory kosztują ponad 1500 zł i mają moc 800W. Dają wzrost kilku %. Tutaj mały przykład eletric turbo. Takie kompresory sprzedaje też Godula.
[ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2007-12-28 17:17:41 ] |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2007-12-28 17:32:45
|
![]() DriF 41-250 Czeladż | 2007-12-29 06:42:05
Z tego co na Filmach idzie za u ważyć to moim Głupim Rozumem chyba coś to daje .................... a jeśli sam tego nie sprawdzę to nikt za mnie tego nie zrobi muszę troszkę po siedzieć sam o bakać sprawę zrobić coś podobnego i wtedy się przekonam czy to coś daje czy raczej pic na Wodę to jestttttt |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2007-12-29 13:16:21 przeglądając dzisiaj ebay.co.uk wpadłem na COŚ TAKIEGO, kolejne super elketryczne turbo ![]() ![]() |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-12-29 13:26:49 lepiej poszukajcie jakiegos odkurzacza starego samochodowego i niech ktos zalozy to na dolot ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() krysti612 Essi cabrio Krosno | 2007-12-29 18:08:15 Witam Panowie aby uzyskać moc z turbiny wiadomo musi ona dawać wystarczająco duzo powietrza nie dla tego aby zwiększyć ciśnienie w komorze spalania ( aby wyrównać ciśnienie odpręza sie głowice) lecz aby wiecej HC mogło wypalić sie w tlenie ( im wiecej tlenu tym wiecej mozemy doprowadzić paliwa efekt znany ![]() |