Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-12-30 16:27:47 pytanie mega rozwalajace, co rozumiesz pod pojeciem troche wytrzyma?? czy przejazdy po wsi czy cały sezon ostrych rajdów. a może codzienny dojazd do pracy?? Na stronie klubowej z tego co pamietaj jest opis jak zrobić 700 poczytaj pierw sobie tam!! |
![]() polko olszyny | 2007-12-30 16:31:07 |
![]() 16piotrek krosno | 2007-12-30 16:51:14 A jaki przyrost mocy przewidujesz?? ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-12-30 16:53:06 jeżeli chcesz cos zrobic to pierw sie zastanów co chcesz osiagnąć bo zwiekszenie samej pojemności nic nie da a wrecz może pogorszyc osiagi, chbya ze robisz cały motor takiego małego potwora to inna sprawa |
![]() blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2007-12-30 17:01:56 zastosuj wał od bisa raz że lepiej się kręci to i wytrzymaly powinien bardziej być ;]
ja miałem w 126p i rewelacja ![]() |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-12-30 17:25:28
|
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-12-30 17:35:10 do każdej pojemności powinno sie zakładać odpowiednie wałki, odpowiednie zrobic głowice, gaźnik i wszystko to powinno ze sobą odpowiednio zestrojone, jak chcesz sie bawić to zrób 800 wsadz jakiś dolno kręcący sie wałek, a jak chcesz wiartarke to zrób max 700 i wysoko obrotowy wałek mocno zjeż głowice to tak ogólnie |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2007-12-30 17:37:40 co to ?? szayowoz FWD ?? |
jozekrj F&F Sympatyk Astra G / Jumper Targówek | 2007-12-30 17:44:17 chyba raczej
z układem klasycznym ja tam widze glowke mostu |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-12-30 17:46:41
Owszem ale przy tych samych modach to wał z bisa na bank nier kręci silnika wyżej a raczej nizej, przynajmniej u mojej ani w silniku tak było ta sama konfiguracja silnika zmiana tylko wału norm/bis charakterystyka zupełnmie inna tzn moc niby taka sama ale niższy przedział efektywny przed zmianą silnik kręcił 7500 po zmianie do ok 6800(w sensie ciągu) |
![]() polko olszyny | 2007-12-30 22:28:32 Hmmn no to tak. Zwrotnice pochodzą od fiata cromy a odwrócone są dla tego ze gdyby listwa układu kierowniczego znajdowała się za osią przednią to przeszkadzałaby wałkowi napedu do przedniego mostu. Ze skrzyni maluszka wyrzucony został dyfer, a wałek z atakiem został obrócony więc dokręca się go tej strony co był wczesniej mechanizm. Zamiast ataku jest tam teraz wieloklin z piasty od malucha. W zawieszeniu są 4 MCphersony od zastawy, te w tyle były obcinane bo były zatwarde , lekki tył daje niesamowitą frajde. Chociaż mam łańcuchy to i tak najmniejszy ruch kierownica na lodzie czy zdjęcie nogo z gazu powoduje że tył ucieka na prawo i lewo most nie był odwracany oto inne foty : ( między innymi zbudowany od zera reduktor )
![]() ![]() Photo skrzyni: http://www.wrzuta.pl/obraz/99MmvpbsLH/p3250033 |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2007-12-31 09:28:20 przy 800 to chyba przeciwwaga seryjnego walu nie miesci sie pomiedzy tlokami ![]() ![]() |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2007-12-31 10:30:07 Oczywiście można też tak zrobić 700 na seryjnych cylindrach i przy seryjnym wale że praktycznie nie ma możliwości żeby cylindry pękały lub się ukruszyły ![]() |