MotoNews.pl
2 Jaki gaz do Jeep 5,7 Hemi? (203167/45)
  

Jaki gaz do Jeep 5,7 Hemi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Co prawda to nie o Essim ale już nieraz pomogliście przy innych autkach! Mam nadzieje że i teraz sie uda!
Ojciec kupił Jeepa Commandera, rocznik 2006, z silnikiem
5,7 litra, głowice Hemi. Chce do tego założyć instalacje gazową tylko zastanawia się jaka bedzie najlepsza?!
Czy są na forum jacyś fachowcy którzy mogli by coś pomóc w tym temacie?!
Z góry bardzo dziękuje!
  
 
ojej... tak w mojej opinii po co kupować auto na którego utrzymanie nas nie stać.. ale przepraszam to mój punkt widzenia. A co do takiego silnika to chyba tylko sekwencja i to na 8 garów więc będzie droooogo.
  
 
Cytat:
2008-01-04 10:44:29, yezXR3i pisze:
ojej... tak w mojej opinii po co kupować auto na którego utrzymanie nas nie stać.. ale przepraszam to mój punkt widzenia. ...



widzisz nie każdy chce więcej płacić za utrzymanie samochodu ...

inni to nazywają oszczędności na inne przyjemności ...
  
 
djtados powinien Ci pomóc, uderz do niego
  
 
A kto powiedział że nie stać? Ojciec robi miesiecznie koło 4 tys km, na stu km na gazie zaoszczedzi okolo 20 zł przy tym spalaniu co daje koło 800 zł oszczedności miesiecznie, zakładajac ze chce autkiem sie pobujac ze 2 latka, po odliczeniu instalki zostanie w kieszeni kolo 14 tys!!
Mysle ze za to mozna miec przez et 2 lata niezłe np wakacje i letnie i zimowe lub cos innego, jak powiedzmy sprzet rtv do domku itp?!
Nie uważasz kolego?!
Kiedys sam byłem przeciwnikiem gazu a teraz smigam Probkiem na sekwencji i nigdy wiecej zadnego diesla ani pierdopęda z silnikiem 1,2! Mocna benzyna i sekwencja do tego!

A co do mojego pytania to sekwencja czy lepiej wtrysk bezposredni?! :/

[Edit by Wojo - ostrzeżenie - edytowałeś, ale uważamy na słowa.... ]



[ wiadomość edytowana przez: FAROW dnia 2008-01-04 14:31:00 ]
  
 
Czym nowsza tym lepsza ... po coś sie unowocześnia te instalacje ...
  
 

http://automix.go3.pl/

ja tam montowalem sekwencje,a wogole to juz 3ecie auto ktore ta firma mi zakladala lpg,zadzwon do nich i popytaj naprawde doradzą i cenowo tez sie okreslą,wiem ze to daleko ale tak dla zorientowania warto zadzwonic a jak Cie przekonają warto zainstalowac tam lpg

pozdro

[ wiadomość edytowana przez: Darekmk3 dnia 2008-01-04 11:35:55 ]
  
 
Panowie doradzcie jakiegos producenta?! Prins, tartarini, BRC czy moze jeszcze coś innego?!


[ wiadomość edytowana przez: FAROW dnia 2008-01-04 14:03:03 ]
  
 
i tak przecież gazownik będzie zakładał...
ja polecam podjechać do warsztatu, gdzie robią amerykany (np w Gdańsku-Ponti) i tam wszystko powiedzą.
  
 
A ja mam instalke elpigaz i chodzi jak trzeba. Czy 6 czy 8 garow to koszt juz podobny tylko drozej o 2 wtryski gdyz sterowniki sa zazwyczaj na 4 lub 8 garow.

Po za tym w starym cherokee to gazownicy mowia ,ze 2 gen jest dobra bo ten silnik jest prosty jak konstrukcja cepa Ale 2006 rok to juz inna baja pewnie i sekwencja na pewno bedzie dobra
  
 
nie wiem czy koszt podobny ale gadałem z kacprem i mówił ze do V6 sekwencja w okolicach 3,5-3,7 tys.
  
 
dobra sekwencja do V8 to bedzie około 5 tysięcy kosztować w obecnym momencie.
Przy takim silniku można już pomyśleć o wtrysku LPG w fazie ciekłej - instalka jakieś 9-10koła kosztuje ale podobno jest niesamowita.

W poprzedniej firmie sprzedałem półtora roczne BMW 530i rocznik 2005 (268KM) która koleś zaraz po zakupie przerobił na LPG w fazie ciekłej - normalnie malinka - nawet moje uwczesne szefostwo strasznie przeciwne gazowi nie mogło się nadziwić nad sprawnością auta z tym napedem - po 20 latach doświadczenia w serwisowaniu beemek (z czego przez 15 lat jako ASO) nie potrafili w tym autku się zorientować czy chodzi na benzynie czy na gazie
  
 
Siemanko
niestety ale gdy pracowalem w autoryzowanym serwisie Jeep'a Poznan, to ten temat sie pokazywal caly czas. Sam serwis stwierdzil ze nie ma ochoty sie bawic w zakladanie instalacji juz wiecej w 5.7 HEMI ze wzgledu ma klopoty jakie mielismy z tym. Niestety sterowanie silnika(rozlanczanie i inne kwestie) nie jest tak latwe jak w przypadku zwyklego silnika. Jesli tylko bedziesz wybieral gazownika to idz do najlepszego mozliwego. Kogos kto to juz zakladal w tym aucie. Jak zalozysz juz to napisz jak sie zachowuje i jaka roznica w spalaniu.
Mam nadzieje ze wszystko bedzie ok.
Pozdro
P.S. Co do ceny to tak jak "MAG" pisal spokojnie 5tys.
  
 
Po pierwsze wtrysku bezpośredniego nie da się założyć bo z wtryskiem bezpośrednim to całkiem inna bajka(tam wtryski PB są umieszczone w silniku, 2 pompy paliwa, ciśnienie ok 10MPa, w dwóch stanach jest paliwo wtryskiwane...) Włosi robią takie auta(GDI, FSI, HPI, JTS) na wtrysku bezpośrenim ale uwcześnie tworzą mape pod konkretny silnik i wtedy się kupuje cały kpl....


Ale dalej.... silnik Hemi jak pewnie nie wiele osób wie jest specyficznym rozwiązaniem gdyż w stanie małej aktywności silnika(małego obciążenia) poszczególne cylindry są odłączane.....

Ogólnie przed założeniem instalacji troche bym poczytał na twoim miejscu o sterowaniu tego silnika....
Teoretycznie sprawa może być prosta ...czyli jak odłączy benzyne to i z gazem sobie poradzi....ale to tylko teoria....

Ciekłego gazu bym nie zakładał bo z tym też bywają problemy(zamarzanie zaworów i gniazd)

montowałem do cherokiego V8 i bardzo fajnie śmigał...tyle że zwykły silnik

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2008-01-04 20:34:27 ]
  
 
No i będe zakładał w tym Automixie w Żorach. Facet powiedział że już w kilku Hemi założyli. Na poczatku mieli troche problemów ale już to rozwiązali i ponoć chodzi to teraz super! Butla 90 litrów, sekwencja, cena łączna okolo 7 tysięcy.