| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2008-01-05 19:38:20 Ktoś zna?
Ktoś ma? Jakieś uwagi, opinie... |
adam09 Kraków | 2008-01-05 19:40:26 gdzieś czytałem , że bardzo wrażliwe wtryski na paliwo i wymienia się je średnio co 80 tys km.
Aczkolwiek głowy sobie nie dam uciąć za to ![]() |
MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2008-01-05 19:56:10 A planujesz zakupić ?? |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2008-01-05 19:57:10 kolega z pracy ma taka foczke, rok 2002 od nowosci w jego rekach! 140 tys przejechane i procz plynow,klockow i opon palcem nie tknol. pali na dotyk,nie kopci za bardzo no i najwazniejsze to przyspieszenie ma konkretne benzyniaczki wymiekaja. diesel gora |
bzikol Sympatyk FEFK MMK IV Warszawa | 2008-01-05 20:24:08
bo dieselki mają większy momencik ... |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-01-05 20:30:30 benzyna z turbo tez momencik obrotowy ma niezly ![]() |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-05 20:32:54
ta tylko jakim kosztem ... |
MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2008-01-05 20:39:00 I już kłótnia
Oj Panowie Ja wole benzyne, ale diesel jest oszczedniejszy, i dwa ze dieselek bez turbo to nie jedzie, dla mnie ![]() |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-05 20:42:23
sugerujesz że takie świeże autko ma problemy w zimę ,szwagier jest świeżo po zakupie takiego auta ,dzisiaj miałem przyjemność odpalać go rano po nocy z -15 stopniowym mrozem ,świeca grzała może sekundę silnik odpalił po jednym przekręceniu wałem ,stary to nie jest już ta technologia co w escorcie |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2008-01-05 20:56:54 gorzej jak ta technologia sie spsuje ;> naprawa tez juz nie bedzie taka prosta jak w escorcie ;> |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-05 21:01:52
zgadzam się ,młotek i przecinak już nie wystarczy |
escortdriver Sympatyk FEFK Escort Driver Escort Driver | 2008-01-05 21:10:09
to bylo zartem
w pracy jest tez mondeo tdci tez tankowane na orlenie i niestety wtryskiwacze(czy tam popowtryskiwacze) niewytrzymaly
jest jeszcze jedno mondeo u mnie w pracy tez tdci i smiaga tylko na przeglady a kilometrow robi duzo |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2008-01-05 21:14:39 dzisiaj na warsztacie robiony był własnie taki focus z takim silnikiem.. filtr paliwa zasrany polskim paliwem a tak poza tym to wszystko gra..przebieg powyzej 150tys i wtryski nie byly wymieniane jeszcze. takze tylko kwestia odpowiedniego dbania o niego i lania sprawdzonego paliwa. |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2008-01-05 21:29:34
a on raczej tego nie dozyje stara zasada: jak dbasz tak masz albo jak ktos dbal przed toba mysle ze jest to mlode auto i jeszcze troche ma przed soba! tylko uwaga na firmowki te juz moga byc wyjechane! |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2008-01-05 21:43:13 W focusach ogólnie TDCi nie sprawują się źle (wbrew obiegowej opinii, że jest inaczej), podobnie (choć nieco gorzej o dziwo) sprawa ma się z monedo. Warunkiem jest to, co było wspomniane wcześniej - jedno tankowanie złego paliwa i koszty naprawy idą w grube tysiące. Pompa wtryskowa CR kosztuje tyle, że dałoby się kupić większość forumowych escortów, w niektórych przypadkach wręcz kilka na raz Te koszta jednak sprawiają, że zakup używanego auta z silnikiem CR (nie chodzi tu tylko o Forda, rzecz jasna), a szczególnie z przebiegiem powyżej 100kkm zaczyna być zagadnieniem głównie dla tych, którzy mają naprawdę duże "cojones" Ja byłem zdeklarowanym dieslowcem, jednak czasy tanich diesli już się skończyły. Wyśrubowane normy spalin, pogoń za poprawą kultury pracy oraz za osiągami doprowadziła obecnie silniki diesla do stopnia rozwoju (a tym samym komplikacji), który nie wybacza błędów eksploatacyjnych. W moim były essim 1.8TD w przypadku zużycia wtrysków można było wymienić same końcówki za kilkadziesiąt PLN za sztukę. W mojem byłej octavii II 1.9TDI jeden wtrysk kosztował 2000PLN poza ASO. Taka jest cena postępu, ale też i takie są koszta potencjalnych napraw... Po powrocie do Polski niemal na pewno poszukam dla siebie rozwiązania alternatywnego, które notabene już jest obecne na rynku - auta z silnikiem benzynowym o niewielkiem pojemności z turbodoładowaniem. Choćby 1.4TSI VW czy też 1.4 TJet Fiata... Inni również idą w tę stronę. Jeśli zakup auta z silnikiem CR, to tylko z długoletnią gwarancją mechaniczną (Hyundai, Kia)... Jednak, jak zwykle, wybór należy do Ciebie Aha, focusy rdzewieją dość powszechnie, co jest tajemnicą poliszynela Przy zakupie (jeśli się zdecydujesz) zwróć koniecznie uwagę, czy poprzedni właściciel dokonywał systematycznych przeglądów blacharskich w ASO, co jest warunkiem utrzymania gwarancji na powłokę lakierniczą i daje możliwość refundowanego przez Forda naprawiania tejże powłoki
[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2008-01-05 21:45:00 ] |
strychnina duża | 2008-01-05 22:52:09
Jedna rada nie kupuj w ASO używanego. Widziałem oddanego w rozliczenie focusa 1.8 TD z przebiegiem 400 tyś a w ich komisie później stał z licznikiem przekręconym na 120 tyś> Ten Serwis to Polmotors we wrocławiu |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2008-01-06 00:12:06 Jak nie masz kogoś zaufanego w ASO, to nie kupuj tam żadnego używanego (nie tylko focusa). Znajomy zajmuje się komisem przy ASO i opowiadał, jakie oni cacka robią z kompletnych wraków... Przekręcanie licznika o gruuube tysiące kilometrów przebiegu, to pryszcz przy innych podobnych zabiegach... |
Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2008-01-06 00:34:08 Dorzucę swoje 12 groszy...
Jeżdzę takim w pracy (rocznik 2003) i jak do tej pory (1.5 roku pracy w tej firmie) nie miałem z nim żadnych problemów. Przebieg prawie 250kkm (nie ma to jak to auto handlowca ) i poważniejszych usterek ZERO.
Jedyne co wiem ze słyszenia, to że jak turbina padnie, to lepiej auto zmienić niż naprawić. Masz i myśl ;P |