Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() monkey8 Forumowicz leniu malutenki wałcz | 2008-01-08 23:36:00 a nie reguluja sie tam same no chyba ze sie myle ale ja tam nic nie ruszalem poklepie i przestanie ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2008-01-09 14:14:11 Witam.
Jak już bardzo chcesz sie babrać w oleju to masz TU przepis, lewa kolumna. [ wiadomość edytowana przez: _Grzesiek_ dnia 2008-01-09 14:14:40 ] |
![]() Szajba777 Forumowicz Senator B 2.6i , BMW ... Konin | 2008-01-09 17:05:49 Witam ,Maxsped zmieniałeś może silnik ![]() Pozdrawiam Szajba |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2008-01-09 18:47:39 Hmmm...
Nawet najstarsze silniki od modelu A miały hydrauliczne popychacze. To co Ty masz tam za silnik? Od VW? ![]() [ wiadomość edytowana przez: _Grzesiek_ dnia 2008-01-09 18:53:50 ] |
![]() -kudlaty- Forumowicz 2xsenator lublin | 2008-01-09 19:28:50 Moze to jakis super wypasiony walek i hydraulika poszla do kosza ![]() [ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2008-01-09 19:30:11 ] |
![]() Szajba777 Forumowicz Senator B 2.6i , BMW ... Konin | 2008-01-11 15:27:32 Witam , Maxsped a może ta hydraulika schowała się pod dzwigienkami ![]() Pozdrawiam Szajba |
![]() Slawekp Forumowicz Ascona C Wrocław | 2008-01-12 20:02:17 maxsped
Przede wszystkim popatrz czy przy dźwigience jest śruba regulacyjna /w co bardzo wątpię/. Jak wszyscy tutaj nie spotkałem Senia bez samoregulacji hydraulicznej. |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2008-01-14 15:57:24
Właśnie cały w tym pic , że nakrętka do regulacji jest , wstępnej robionej po demontażu dźwigienek np po wymianie uszczelniaczy, regulacja według opisu na skanie , ale w czasie normalnej eksploatacji się same doregulowują. |
![]() Slawekp Forumowicz Ascona C Wrocław | 2008-01-19 17:11:52
Oki , doczytałem skana. Moim zdaniem główna zasada jest podobna jak przy wersji beza nakrętek regulacyjnych. Przed zmontowaniem koniecznie wycisnąć stary olej z popychaczy i dopiero wtedy działać zgodnie z opisem. |
![]() SENATOR Forumowicz SENATOR B GDANSK | 2008-01-21 17:27:36 nie niemusisz
Tlok w GMP i z wyczuciem sciagaczem wypinasz zawor. |
![]() Slawekp Forumowicz Ascona C Wrocław | 2008-01-22 19:23:11 maxsped
Nie ma mowy o żadnej hydraulice w klawiaturze pokazanej na zdjęciu. Typowo mechaniczne zawory i luz w większości silników to 15/20 (ssący/wydech). Ja przy silnikach o dużym przebiegu ustawiałem na 13/18 A to że stuka na zimnym to tylko wina zaschniętego starego oleju na dnie "szklanek". [ wiadomość edytowana przez: Slawekp dnia 2008-01-22 19:23:46 ] |