Jaki parownik???????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Chciałem zapytać czy moge założyc parownik od jednopunkta do gaznikowca? Bo z tego co wiem instalacje pierwszej generacji, od drugiej różnią się tylko tym że pierwsza ma śrubę regulacyjną, a druga krokówke. Więc mam kilka pytań:
1) czy parownik bedzie pasował?
2) czy parowniki rużnia się ze względu na pojemność?
2a) jak?
3) I czy firma ma znaczenia?
Proszę o pomoc względem tego zagadnienia.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
  
 
Naprawde jezeli ktos wie czy mozna stosowac takie same parowniki to prosze o pomoc.
  
 
Mozesz od jednopunkta do gaźnikowca. Czy krokówka czy śruba to zalezy od elektroniki gazu, a nie od reduktora. Reduktor z 2 gen podejdzie do 1 gen

Parowniki różnią się ze względu na moc. Najsłabsze są do 100 KM, potem 100 KW , 140 KW itp.

Co do firmy jak we wszystkim, ale jest dowolnosc, czy zalozysz BRC, czy LOVATO to podejdzie tak i tak bo podlaczenie jest uniwersalne, jest ujscie gazu, wejscie i wyjscie na wode, wejscie do gazu no i zaworek




[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2008-01-10 21:06:45 ]
  
 
musisz zapewne przerobić sterowanie z podciśnieniowego (gaźnikowiec), na elektroniczne. To istotna różnica .
  
 
ALe on chce z 1punkta do gaźnikowca i pyta o sam reduktor?
  
 
Cytat:
2008-01-10 21:13:45, omegolotC30NE pisze:
musisz zapewne przerobić sterowanie z podciśnieniowego (gaźnikowiec), na elektroniczne. To istotna różnica .



Nic nie trzeba przerabiac. Parownik bedzie dzialal (trzeba tylko pamietac o podaniu + rowniez na elektrozawor na parowniku czego nie ma przy pneumatyku - tam podajesz podcisnienie). Pozostaje jeszcze kwestia odciecia przplywu gazu przy zgaszonym silniku a wlaczonym zaplonie (centralka w polozeniu LPG). Centralka od pneumatyka raczej nie odetnie plusa przy braku iskry i nie zamknie elektrozaworu (w pneumatyku zawor zamyka brak podcisnienia w dolocie).

Zerknij jeszcze tutaj: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=203252&c=0&f=38

[ wiadomość edytowana przez: BolimA dnia 2008-01-11 02:49:15 ]
  
 
Cytat:
Nic nie trzeba przerabiac. Parownik bedzie dzialal (trzeba tylko pamietac o podaniu + rowniez na elektrozawor na parowniku czego nie ma przy pneumatyku - tam podajesz podcisnienie). Pozostaje jeszcze kwestia odciecia przplywu gazu przy zgaszonym silniku a wlaczonym zaplonie (centralka w polozeniu LPG). Centralka od pneumatyka raczej nie odetnie plusa przy braku iskry i nie zamknie elektrozaworu (w pneumatyku zawor zamyka brak podcisnienia w dolocie).


Faktycznie nic nie trzeba przerabiać, .... he he
  
 
Dziękuje za rady. Zaraz ruszam z wymianą
Pozdrawiam