Remont silnika RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak sie zastanawiam czy sie to oplaca czy tez moze wsadzic caly silnik 2.3 l od scorpio czy galaxy ale jest tez pytanie co nalezaloby w nim zmodyfikowac aby mial te minimum 150 KM
  
 
Głowica z RS2000 + dół od ścierki 2,3 - takie hybrydy ktoś robił i nawe to jeździło. Tylko trzeba się przyłożyć i trochę pomęczyć.
  
 
najpierw to kolego poszukaj w wyszukiwarce bo nie tak dawno temu było o silniku 2.3
  
 
Z tego co pamiętam to JanekRS chyba coś takiego kombinował
  
 
Niop, już drugiemu właścicielowi tego Essa to chodzi po głowie

Taka hybryda jest bardzo popularna w UK.
  
 
Zapraszam na www.rs2000-16v.com tam jest wszystko
  
 
Cytat:
2008-01-10 22:37:22, Wojo pisze:
Niop, już drugiemu właścicielowi tego Essa to chodzi po głowie Taka hybryda jest bardzo popularna w UK.



Czy ktos ma dokladne dane co i jak podmienic , a co wymienic .
Bo jak na razie --jest wiele , ale nic konkretnego niestety .
Mile widziane precyzyjne dane .
  
 
Trochę rzeźby jest z tym 2300 ale za to przy opcji blok 2.3 głowica rs moc ok 180km i moment coś ok 230Nm, tak angole podają. Tylko będziesz musiał lać 98 bo stopień sprężania przy tej opcji to jest coś ok 11i jak zalejesz 95 to będziesz miał spalanie stukowe
  
 
Cytat:
2008-01-10 22:44:13, mativ8 pisze:
Trochę rzeźby jest z tym 2300 ale za to przy opcji blok 2.3 głowica rs moc ok 180km i moment coś ok 230Nm, tak angole podają.



Masz moze wiecej informacji na ten temat w j.polskim . Kiedys byl do sprzedazy RS2300 , ale sam wlasciciel przyznal w rozmowie ze tak naprawde to wyszlo mu ,, poddal sie ,, .
  
 
Spróbuj poszperać w archiwum, bo kiedyś jeden kolega opisywał tu conieco, czerwony RS 2000, nie pamiętam nicka, ale może ktoś pamięta, mało się u nas udzielał, w zasadzie chyba tylko w tej kwestii coś pisał, o ile mnie pamięć nie zawodzi. Powinno być w Tuningu, albo w PiO coś. Tylko on tam chyba turbo wmaścił jeszcze.
  
 
Cytat:
2008-01-10 22:38:57, mativ8 pisze:
Zapraszam na www.rs2000-16v.com tam jest wszystko

Owszem jest tam wiele ale wszystko po angielsku a nie znam go niestety.
W wyszukiwarce wiele nie ma niestety

Potrzebuje troche konkretnych informacji bo nie chcialbym sie brac za cos co nie bedzie miec zadnych efektow

Turbo raczej odpada

[ wiadomość edytowana przez: rene dnia 2008-01-10 23:04:00 ]
  
 
Jeszcze można poszperać u kolegów z Ford Escort Team Polska
  
 
Cytat:
2008-01-10 23:02:01, Wojo pisze:
czerwony RS 2000, nie pamiętam nicka,



Sukcesem sie to temu koledze nie zakonczylo . Moze chwilowym , ale praktycznie klapa- wiele mowil tylko .

Cytat:
2008-01-10 23:03:01, rene pisze:
Turbo raczej odpada



Dobre i turo , lecz scislych danych brak , tylko domysly i plotki

Cytat:
2008-01-10 23:05:30, Wojo pisze:
Jeszcze można poszperać u kolegów z Ford Escort Team Polska



Tam RS niestety nie jest tak liczny jak na tym forum , malo wiadomosci tam o N7A DOHC 16V 110KW EE93 i jeszcze mniej o modyfikacjach .
  
 
No ja Wam więcej nie pomogę.

Ale może chcoaż napiszesz, jeśli wiesz, albo wiesz gdzie mozna przeczytać, jakie popełnił błędy itp? Zawsze to coś
  
 
Cytat:
2008-01-10 23:24:06, Wojo pisze:
Ale może chcoaż napiszesz, jeśli wiesz, albo wiesz gdzie mozna przeczytać, jakie popełnił błędy itp? Zawsze to coś



Czytalem na jakim forum , nic ciekawego . Byl w w-awa czyba 2 lata temu na cwiartke , potem sie ,, planowal wiele,, wyszlo niewiele .
Oficjalnie to ze olal przedni naped dlatego nie dokonczyl projektu , niby tylnie napedy .
ZERO precyzyjnych inf. tylko ,, propaganda sukcesu ,,

wiele danych tej tresci ,,Auto do codziennej jazdy,w zeszłym sezonie 2000 N/A teraz 2300 Turbo
FWD
Ford Escort RST 2300 Turbo FWD "numer 1053" czerwony 1992r.
Zmodyfikowana głowica,gniazda,zawory,grubsza uszczelka głowicy,turbina stary model ale jary od Sierry Cosworth,wydech 70mm,kolektor wydechowy na razie skrzynkowy,dół silnika Scorpio 2.3 16V,góra RS2000.Auto jeszcze do końca nie zestrojone ale przyjadę bo rok temu 2 dni przed imprezą pękł łańcuch rozrządu i nie dojechałem i teraz się zaciąłem i walę do Warszawy
Na razie nie zmierzony na hamowni
Czas na 2.0 N/A 15.663 a teraz ...?
Generalnie startuje dla własnej satysfakcji i zabawy
Sam modyfikuje auto.
Pozdrawiam

_________________
Poznań 2005 15.663s
Bemowo 01.05.2006 14.358s. na 0.4 bara
Escort RS 2300 16V Turbo
Poszukuję sponsora na częsci!!! ,,
  
 
tutaj jest na sprzedaz ten escort 2,3
RS 2,3 turbo klikadelko
 
 
No faktycznie niewiele, a ja tez jakichś konkretów nie pamiętam....

A takie ogłoszenie sprzedaży już chyba było, też z tym "buduje auto do driftu", tylko daaawno temu Coś mu nie idzie. Sam bym się bał to kupić
  
 
Adus20
o nim mowa ;-]
  
 
o nim
  
 
Cytat:
2008-01-10 23:03:01, rene pisze:
Owszem jest tam wiele ale wszystko po angielsku a nie znam go niestety. W wyszukiwarce wiele nie ma niestety Potrzebuje troche konkretnych informacji bo nie chcialbym sie brac za cos co nie bedzie miec zadnych efektow Turbo raczej odpada [ wiadomość edytowana przez: rene dnia 2008-01-10 23:04:00 ]


Hmm nie wiem co Ci wiecej napisać.
Kupujesz blok od 2.3 galaxy, głowica i wałki zostają z rs2000. Wywalasz wałki wyrownażające z galaxiego i dajesz miske olejową z rsa. Musisz popatrzeć na foty na tym forum bo tak trzeba pare mocować dorobić i zaślepić jeden kanał wodny w bloku. Do tego mały remont, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, obróbka głowicy, rozrząd nowy. Musisz lać 98 oktanów i poźniej to wystroić bo seryjny komp tego nie ogarnie, najtaniej chyba smt6. Jak coś mi sie przypomni to napiszę. Też mam plan rs2300 ale to na rok 2009 na razie trzeba inne rzeczy ogarnąć w rs