MotoNews.pl
1 Wymiana koncówki drążka kier MK7 .JAK???????????? (203658/45)
  

Wymiana koncówki drążka kier MK7 .JAK????????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wie może ktoś jak wyciągnąć oryginalną końcówkę z drążka??
Nie mam pojęcia jak to zrobić, walczyłem z tym dzisiaj i poległem
Z góry dzięki za cynk.
  
 
Cytat:
2008-01-11 00:43:40, mleczyk pisze:
Witam. Wie może ktoś jak wyciągnąć oryginalną końcówkę z drążka?? Nie mam pojęcia jak to zrobić, walczyłem z tym dzisiaj i poległem Z góry dzięki za cynk.



chodzi Ci o końcówkę kierowniczą?? jeżeli tak to potrzebujesz dwóch kluczy , jeden z nich dobrze by było żeby był hydrauliczny łapiesz nim drążek a klucze prubujesz luzowac kontrę przy końcówce. Wiem że czasami to ciężko zrobić ale trzeba być dobrej myśli, wczesniej polej na to jakąś colą albo innym odrdzewiaczem
  
 
Lekko odkrecasz kontre na drązku kierowniczym (kontra jest na koncu koncówki drazka, od strony silnika), pozniej zwyczajnie odkrecasz cała koncówke z drazka kierowniczego, liczac ilosc obrotów, zebys pozniej tak samo nakrecił nowa koncówke. ot cała operacja
  
 
Tylko że jest problem, z tym że w oryginalnej jaką mam w aucie do wymiany niema żadnej kontry przy tej końcówce.
Przy tej "główce" niema nic. A przy nowej którą kupiłem jest.

[ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 00:55:11 ]
  
 
Cytat:
2008-01-11 00:51:53, mleczyk pisze:
Tylko że jest problem, z tym że w oryginalnej jaką mam w aucie do wymiany niema żadnej kontry przy tej końcówce.



niemożliwe!! to w takim razie próbuj ja odkręcić musi iść
  
 
Właśnie próbowałem łapać tą "główkę" wszystkimi sposobami i skończyłem tutaj bo mi już ręce opadły. Nie idzie i już.
  
 
moment czy my rozmawiamy o odkręceniu końcówki kierowniczej od drążka kierowniczego ?? czy odkręceniu drazka kierowniczego od maglownicy??bo ja już się gubię
  
 
Tak końcówka kierownicza od drążka Muszę wymienić>>TO<< coś.

[ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 01:06:47 ]
  
 
no to teraz ok

ja przyznam szczerze to tez się mordowałem ale jakoś poszło, mozesz jeszcze spróbowac odkrecić cały drazek kierowniczy i na imoadle próbować odkręcić tą końcówkę , ale drązek kierowniczy też ciężko odkręcić , szczególnie z lewej strony ( słabe dojście)
  
 
Powalczę jutro, a końcówka z prawej strony jest do wymiany więc dojście i tak jest lepsze niż z lewej. Dzięki za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 01:12:49 ]
  
 
hehehe, z tego co ja widze na tej aukcji to kolega chce wymienic cały drazek a nie koncówke z która nie powinno byc problemu.
Ja drazek odkrecałem kombinacyjnie (oryginał nie ma zadnych żłobien na klucz) żaba hydrauliczna jakos złapałem bokiem i poszło
  
 
to moze ja powiem tak, jak wymienialem u siebie to orginalne drazki byly okragle w miejscu gdzie sie przykrecalo do maglownicy, odkrecilem od maglownicy drazek przy nogach w srodku, pozniej 2 sruby mocujace maglownice, i dalej byl problem z wyciagnieciem, wiec kontowka poucinalem drazki i wyjalem ja, a pozostalosci odkrecily sie w imadle, na aucie nie pomagalo nic, zabki, francuzy itp, tobyl jedyny sposob ale skuteczny wiecej zabawy no ale cos wkoncy ford
 
 
Jak masz dojście to spróbuj przyspawać drążek w kolanku żeby się nie kręcił i na końcu żabką lub kluczem spokojnie wykręcasz.

Chyba była gdzieś fotorelacja o ile dobrze pamiętam.
  
 
Jeśli wyciągłeś go ze zwrotnicy to 2 klucze francuskie, jednym wykręcaj, drugim złap za przegubem przed maglownicą. Najlepsze są klucze do rur. Zwróć uwagę jak go trzymasz bo w jedna stronę sam się zaciska i tak trzeba go trzymać. Zwykle rozkręca się to bez najmniejszych problemów, z kanału oczywiście. Jak nie masz takowych wystarczy nawet jedno calowe Topexy kupić.