Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() mleczyk Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 16v ... Ulikowo k/Stargardu Szczec. | 2008-01-11 00:43:40 Witam. Wie może ktoś jak wyciągnąć oryginalną końcówkę z drążka??
Nie mam pojęcia jak to zrobić, walczyłem z tym dzisiaj i poległem ![]() Z góry dzięki za cynk. |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-01-11 00:50:29 Lekko odkrecasz kontre na drązku kierowniczym (kontra jest na koncu koncówki drazka, od strony silnika), pozniej zwyczajnie odkrecasz cała koncówke z drazka kierowniczego, liczac ilosc obrotów, zebys pozniej tak samo nakrecił nowa koncówke. ![]() ![]() |
![]() mleczyk Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 16v ... Ulikowo k/Stargardu Szczec. | 2008-01-11 00:51:53 Tylko że jest problem, z tym że w oryginalnej jaką mam w aucie do wymiany niema żadnej kontry przy tej końcówce.
Przy tej "główce" niema nic. A przy nowej którą kupiłem jest. [ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 00:55:11 ] |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-01-11 00:53:34
niemożliwe!! to w takim razie próbuj ja odkręcić musi iść |
![]() mleczyk Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 16v ... Ulikowo k/Stargardu Szczec. | 2008-01-11 00:57:43 Właśnie próbowałem łapać tą "główkę" wszystkimi sposobami i skończyłem tutaj bo mi już ręce opadły. Nie idzie i już. |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-01-11 01:02:32 moment czy my rozmawiamy o odkręceniu końcówki kierowniczej od drążka kierowniczego ?? czy odkręceniu drazka kierowniczego od maglownicy??bo ja już się gubię |
![]() mleczyk Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 16v ... Ulikowo k/Stargardu Szczec. | 2008-01-11 01:05:48 Tak końcówka kierownicza od drążka ![]() [ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 01:06:47 ] |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-01-11 01:07:45 no to teraz ok ![]() ja przyznam szczerze to tez się mordowałem ale jakoś poszło, mozesz jeszcze spróbowac odkrecić cały drazek kierowniczy i na imoadle próbować odkręcić tą końcówkę , ale drązek kierowniczy też ciężko odkręcić , szczególnie z lewej strony ( słabe dojście) |
![]() mleczyk Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8 16v ... Ulikowo k/Stargardu Szczec. | 2008-01-11 01:12:08 Powalczę jutro, a końcówka z prawej strony jest do wymiany więc dojście i tak jest lepsze niż z lewej. Dzięki za pomoc. ![]() [ wiadomość edytowana przez: mleczyk dnia 2008-01-11 01:12:49 ] |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-01-11 01:25:45 hehehe, z tego co ja widze na tej aukcji to kolega chce wymienic cały drazek ![]() Ja drazek odkrecałem kombinacyjnie (oryginał nie ma zadnych żłobien na klucz) żaba hydrauliczna jakos złapałem bokiem i poszło ![]() |
profil-usunięty | 2008-01-11 02:47:26 to moze ja powiem tak, jak wymienialem u siebie to orginalne drazki byly okragle w miejscu gdzie sie przykrecalo do maglownicy, odkrecilem od maglownicy drazek przy nogach w srodku, pozniej 2 sruby mocujace maglownice, i dalej byl problem z wyciagnieciem, wiec kontowka poucinalem drazki i wyjalem ja, a pozostalosci odkrecily sie w imadle, na aucie nie pomagalo nic, zabki, francuzy itp, tobyl jedyny sposob ale skuteczny wiecej zabawy no ale cos wkoncy ford ![]() |
![]() VEG Mondeo MKIII Lublin | 2008-01-11 11:12:53 Jak masz dojście to spróbuj przyspawać drążek w kolanku żeby się nie kręcił i na końcu żabką lub kluczem spokojnie wykręcasz.
Chyba była gdzieś fotorelacja o ile dobrze pamiętam. |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-01-11 12:05:45 Jeśli wyciągłeś go ze zwrotnicy to 2 klucze francuskie, jednym wykręcaj, drugim złap za przegubem przed maglownicą. Najlepsze są klucze do rur. Zwróć uwagę jak go trzymasz bo w jedna stronę sam się zaciska i tak trzeba go trzymać. Zwykle rozkręca się to bez najmniejszych problemów, z kanału oczywiście. Jak nie masz takowych wystarczy nawet jedno calowe Topexy kupić. |