Wtrsykiwacze 2,5 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po pierwszym moim poscie widze, ze zadaje trudne pytania, ale przynajmniej nikt sie nie czepia, ze nie uzywam szukajki bo w tych tematach nikt sie jeszcze nie wypowiedzial .

teraz mam z kolei pytanko z innej beczki, jak sprawdzic poprawne dzialanie wtryskiwaczy, jaki jest tego koszt, co trzeba wykrecic z silnika 2,5 TD i jakie sa objawy jak np. 1 lub 2 niedomagaja.

Jak ktos pisze ze ma problem z obrotami na biegu jalowym to kazdy pisze ze to nastawnik pompy, co wedlug mnie jest najdrozsza rzecza oprocz oczywiscie pompy paliwowej i moze byc calkowicie nietrafiony. U mnie czasami sie zdarza, ze po nocce gdy silnik jest zimny na biegu jalowym silnik sie szarpie delikatnie podskakuja obroty do 650-700 obr. i rzuca silniekiem, gdy sie rozgrzeje juz ten objaw nie występuje. Prosze o wypowiedz znawcow lub mechanikow .

[ wiadomość edytowana przez: berni19 dnia 2008-01-11 14:47:51 ]
  
 
Sprawdzic dzialanie moze chyba tylko pompiarz - wtedy reguluje sie wszystkie wtryskiwacze wzgledem cisnienia i sposobu rozpylania paliwa. Koszt - dowiedz sie u pompiarza.
Nastawnik kazdy wskazuje, gdyz jest to najczestszy powod. I najdrozszy chyba nie jest...? Odnosnie reszty sie nie wypowiadam.


[ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2008-01-11 14:57:09 ]
  
 
Chemik dobrze mówi
Tylko pompiarz może sprawdzic procent zużycia wtrysków. Gdyby namawiał na przeszlifowanie końcówek wtrysków - to nie zdaje egzaminu na dłuższą metę (10tkm). Można to zrobić dla próby jak będzie silnik pracował. 1 szt. nowej końcówki wtrysku ok. 100-150 zł. Po wymianie wtryski trzeba później ustawić na silniku, nie można sobie ich "od tak" wkręcić. Co do szarpania to powody były gdzieś opisywane na forum.