[s] ukł kierowniczy z bisa utwardzane amory itp 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
układ kierowniczy z bisa, kompletny:

cena 200zł

utwardzone amortyzatory przednie i tylne krosno:

cena 40zł za 2szt

dwa przednie utwardzane amortyzatory cofap:

cena 40zł

dwa tylne amortyzatory krosno

cena 40zł

Wachacze tylne, dwa prawe i jeden lewy(mają lekki nalot rdzy, ale są w bdb stanie)
40zł/szt
- prawy

- prawy

- lewy


mechanizm prawych drzwi cc:

cena 20zł

mam też 3 komplety tych plastykowych kratek z ela, oddam za free, chyba że z wysyłką
to za 5zł + wysyłka(czekam tydzień potem lecą na śmieci),


zbiornik paliwa, miesiąc temu kupiony, zrobiłem z nim jakieś 200-300km:

cena 30zł(pół ceny)

głowica z eleganta bez pęknięć międzyzaworowych wszystkie gwinty sprawne:

cena 45zł

gniazdo do podłączenia haka holowniczego, było wpięte w instalacje elektryczną, w mojej
rajdówce, żeby wszystkie światła działały podczas holowania:

cena 7zł
  
 
a sciany grodziowej bys nie mial? moze byc nawet pordzewiala - by;e by wzor miec
  
 
Niestety auto szło na autozłom i ledwie udało mi sie wytargać z niego
amortyzatory i przekładnie, chociaż i tak chcieli mi za brakujące 200kg liczyć
http://www.sebcyc.xt.pl/
sprzedaje uchwyty pod maglownice
  
 
wstępnie klepię krosno utwardzane przód i tył tylko pytanie ile na nich km zrobiłeś?
  
 
Około 200km, wcześniej jeździł na nich Mike, nie wiem jak długo.
Amory są w bdb stanie, auto było na nich bardzo twarde i dobrze sie trzymało
drogi.
  
 
czy kratki od ela będą pasowały do starej budy? ktoś tak zakładał?
  
 
Cytat:
2008-01-12 11:54:21, wojti79 pisze:
czy kratki od ela będą pasowały do starej budy? ktoś tak zakładał?


nie wiem, bo nie miałem standarda i nie przymierzałem do niego nigdy kratek z ela

4x krosno utwardzone idą do tomek_inc
tym samym zostają zwykłe krosna, będą do mnie na przód
  
 
ja w budzie '80 mam takie wloty nawet jakoś sie trzyma
i pasuje do skundlonej całości