Regulowane kola rozrzadu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie poszukuje takowych kolek Do N7A , czy ktos z was kiedy kolwiek mial cos takiego w reku lub jaka firma cos takiego posieada do rs-a bylby, wdzieczny jakiekolwiek info na ten temat poniewarz pilnie takie potrzebuje
  
 
moj kolega ma takie cuś w hondzie
Motor niestety za wiele nie widac, a tu sa parametry walkow

Skunk2 Stage 2
Int-266 dur. / 12.3mm lift
Exh-262 dur. / 11.8mm lift

Pojecia nie mam jak to odczytac okolo 200KM

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Ciekaw jestem czy koła rozrzadu musza byc wywarzone, bo inaczej to mozna by chyba samemu zrobic, wystarczyła by tokarka dłutownica i smykałka.
  
 
Jasne że muszą być wyważane. Ciekawe co by się stało z panewkami np jakbyś sobie rozbujał niewyważone kółko do np 7tyś obrotów.

Pewnie by sobie wał odleciał.
  
 
Kolego koła rozrzodu nie maja 7 tys obrotów tylko połowe czyli 3,5 tys. tak dla przypomnienia. Nauka nie poszła u mnie w las hehehe 180 miejsce w polsce w wiedzy technicznej samochodowej. Ale patrzac na te koła co sa robione to nie wiem czy one sa pieknie wywarzone
  
 
ale wyważyć nie jest chyba duży problem, podobnie jak korbowód przez nawiercanie, tak mi sie wydaje


a co to są w ogóle te "regulowane koła" czym sie różnią od zwykłych ?????

[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-01-13 00:32:47 ]
  
 
ze wyregulujesz sobie otwieranie zaworów wlotowych i wylotowych, od orginalnego ustawienia bo o zab to czasem za duzo
  
 
panowie nie obchodzi mnie wywazenie , temat jest prosty , czy ktos widzial , albo wie kto robi takie cos , a nie temat wywazania kółek i regulacji !!
  
 
up