| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2008-01-15 20:39:00 Przekopałem całą wyszukiwarkę i wiem, że przełączniki fabryczne są dość kłopotliwe, a problemy z ich działaniem z reguły powracają.
Znalazłem na Allegro przełączniki uniwersalne, które chyba dają się podłączyć (z tyłu) do standardowej instalacji. Pomijam kwestię estetyczną ich wyglądu i ich ewentualnego montażu. Chodzi mi przede wszystkim o możliwość ich podłączenia. Czy ktoś z Was już działał w tym kierunku? Podświetlanie: Podświetlanie koloru czerwonego działa stale ( tzn. np. przy włączonych światłach ) przy podłączeniu zasilania do 2 ( "+" ) i 3 ("-" ) nogi ( licząc od lewej). Działanie: W pozycji spoczynkowej zwarte ze sobą są pary styków 1 i 2 oraz 4 i 5. Po przełączeniu zostają rozłączone odpowiednie pary styków ( 1 i 2 lub 4 i 5 ) i następuje przełączenie na 1 i 3 lub na 3 i 5. U mnie też siadły przełączniki i myślę nad tymi głównie za sprawą ceny. Założyć w zasadzie można je tak, aby nie zamykać sobie drogi powrotnej do oryginalnych przełączników. obrazekaukcja [ wiadomość edytowana przez: Skorupa-S1 dnia 2008-01-15 20:49:39 ] |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2008-01-15 22:08:18
Bądź Pozdrowiony Mój Wyznawco! |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2008-01-15 22:26:43
Wyznawcy Piotra!! Łączmy się!! |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2008-01-16 07:23:12
No to Skorupa... już masz przesrane ![]() |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2008-01-16 15:25:58
A włączniki się sprawdza omomierzem a nie drutem
Nawet takim za 10.00 PLN z markietu |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2008-01-16 15:50:36
Na 100% nie Jestem pewny, że to przełączniki - gdy zwierałem kabelki to wszystko śmiga, ale gdy zwierałem luty to już nie. Tak więc kable w słupku są OK. Poza tym jakby nie było przejścia w słupku to nie mógłbym sterować przecież szybami tylnymi z przedniego panelu, a mogę... Ale mniejsza z tym, bo może i tak można by było w ten sposób sterować... W każdym bądź razie rękę daję sobie uciąć, że przełączniki. Zapytacie skąd ta pewność pewnie A pewność ta stąd, że przełącznik pasażera z przodu działa gdy podłącze go do tyłu
Zbieram jak piotr_ek radzi na nowe przełączniki i finał! ![]() |
pawellewinski Warszawa | 2008-04-21 18:24:57 Witam
Mam dosc nietypowy problem ze strownikiem szyb. Typowe jest to ze ma sie z nim kłopoty ...ale u mnie wyszło dosc orginalnie. Sterownik wymontowałem w celu naprawy.... i wyparował !! Zgubiłem go w firmie - jakis nadgorliwy kolega posprzątał hale tak skutecznie ze strownik kisi sie zapewne na jakims wysypisku. sterownik juz zamówiłem, ale musze poczekac na niego do przyszłego tygodnia. I tu pytanie: czy jestem w stanie uchylac/zamykac szyby na krótko ?? - Znaczy zwierając piny z kostki do podczepienia sterownika ?? dla przypomnienia wygląda ona tak: oo ' oo oo O oo oo O oo srodkowe piny są wieksze... jakies zasilanie czy cos pewnie. bo jak sie ociepli.... eh Przepraszam za "dublet" ale poprzedni post podpieło nie tam gdzie chciałem |
gafcio Klubowy Weteran espero 1.8/Zoffija 1 ... sosnowiec | 2008-04-21 21:04:11 pawellewinski -czy nie prościej załączyć klime? W profilu nie ujołeś tego jaką masz wersję DU Jeśli Ci zależy ndazwyczajnie to dokooptuj dwustopniowy od żyrandola-niska cena, dostępność od ręki i przyda się na zaś
|
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2008-04-22 07:14:31
........Czy trzeba kupić browar, albo całą Kompanię Piwowarską, żeby napić się piwa ? Jak załatwią jemu ten panel w ciągu tygodnia ...to i tak b. szybko - niech czeka |
pawellewinski Warszawa | 2008-04-22 18:15:37 a które kabelki zewrzec by odpalic klime ??
.... no ta, ja mam bez klimy
Pytanie aktualne, fajnie jak ktos by poratował.... W ciemno sie boje sprawdzac bo pewnie cos popale... |
gafcio Klubowy Weteran espero 1.8/Zoffija 1 ... sosnowiec | 2008-04-23 21:03:36 Jeśli nie masz klimy to co chcesz odpalać?
By załączyć klime wciskasz przycisk i załączasz wentylator np na poz.2 .Pokrętło temperatury na niebieski-dokońca.Podobno przy zbyt niskim ciśnieniu czynnika chłodzącego sprężarka nie załącz się -wątpie w to, bo u mnie chodzi choć nie chłodzi skutecznie. Kabelki: minus"-" na masę ,plus "+"na elektrode - odpolasz jak leci
Resztą bez odpowiedniej wiedzy bym głowy nie zaprzątał.
|
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2008-04-23 21:19:15
Emotikonów nie widziałeś? A przy zbyt niskim ciśnieniu czynnika klima się najczęściej (tym bardziej w złomero) załącza. Gorzej z jej działaniem. [ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2008-04-23 21:20:04 ] |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-04-23 21:34:04 Czynnik r134a zachowuje się dość specyficznie. Nawet gdy w układzie jest 30% normalnego stanu ciśnienie będzie prawie takie same jak przy pełnym układzie. Jednak ubytek powoduje spadek wydajności. Całkowity spadek ciśnienia spowoduje rozłączenie czujnika niskiego ciśnienia i sprężarka na bank nie ruszy.
Generalnie system chłodzenia w espero jest dość prymitywny, ale... niektóre auta stojące w salonach mają jeszcze bardziej prymitywne.... a większość pod tym względem reprezentuje tę samą klasę co espero. Więc nie ma się czego czepiać poczciwego esperaka. [ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2008-04-23 21:35:11 ] |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2008-04-24 17:29:19
Wszystkie wywodzą się ze zwykłej lodówki i pod tym względem przez kilkadziesiąt lat nic nie uległo zmianie. |