Brak wolnych obrotów na gazie.......temat jak bumerang

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Tak jak w temacie, zjawisko to w escorcie kombi 1,6 16V z 1998r.
Wyczerpały mi się możliwośći ingerencji, a bieganie po forum w poszukiwaniu też nie przynosi nic nowego. Otórz problem następujący: po przełączeniu na gaz przy normalnej temperaturze silnika, podczas dojeżdzania do skrzyżowania obroty silnika spadają do tego stopnia że silnik gasnie, czasami się zdaża że jednak że trzyma obroty w granicach 800 lub też skaczą od 500 do 1500 i to jak już wspomniałem tylko na rozgrzanym silniku, jeśli jednak silnik jest zimny lub jeśli wskaźnik temperatury jest dopiero na "białym" polu to obroty są w pożądku w granicach 1100 i silnik nie gaśnie.......to wszystko dotyczy tylko jazy na gazie, na bęzynie jest ok.
Wymieniłem już filtr gazu, powietrza, świece, kable i stacje gazową...........
  
 
Mialem to samo też walczyłem reggulowałem, cuda.

Zrobiłem 2 rzeczy : SPrawdzilem cale podcisnienie (mialem 2 nieszczelności - lewe powietrze)

Druga : kupilem calkowicie nowy reduktor.Nie jakieś tomasetto tylko porządne BRC I jak ręką odjął
  
 
no tak hepos tylko dlaczego tak jest przy rozgrzanym silniku?? może lepiej by było wywalić termostat.............przy zimnym jest ok.
  
 
Cytat:
2008-01-16 20:55:29, michal_zw pisze:
no tak hepos tylko dlaczego tak jest przy rozgrzanym silniku?? może lepiej by było wywalić termostat.............przy zimnym jest ok.


Kolego piszesz że na forum już wszystko przejrzałeś.....
Ja jakoś w to nie wierze bo jesteś na forum dopiero 11 dni....
I jak napisałeś że bieganie po forum nic nie daje to po co zakładasz wątek????
Może się czepiam ale wydaje mi się że każdy by chciał iść na łatwizne i dostać wszystko na tacy....
A co do problemu: regulacja, ew wlot powietrza trzeba skierować przeciwnie do kierunku jazdy, o co
  
 
Cytat:
2008-01-16 21:04:34, djtados pisze:
Kolego piszesz że na forum już wszystko przejrzałeś..... Ja jakoś w to nie wierze bo jesteś na forum dopiero 11 dni.... I jak napisałeś że bieganie po forum nic nie daje to po co zakładasz wątek???? Może się czepiam ale wydaje mi się że każdy by chciał iść na łatwizne i dostać wszystko na tacy.... A co do problemu: regulacja, ew wlot powietrza trzeba skierować przeciwnie do kierunku jazdy, o co



i właśnie, że może jestem na forum dopiero 11......albo już 11 dni to dlatego teraz zakładam nowy wątek, gdyż można by iśc na łatwizne i odrazu pytać i pytać i pytać, ale niestety ja najpierw szukałem, czytałem, próbowałem zmian w otoczeniu silnika......... a tak pozatym to nikt nie odpowiada na stere zapomniane tematy, znam to z życia i wiem, że zawsze nowego forumowicza ci "starzy" starają się jakoiś wdeptać w podłoże (działam już długo na forum o zupełnie innym profilu).
A co do problemu.........
-jaka regulacja?? czy dam radę "domowym" sposobem?
-który wlot i po co obracać go przeciwnie do kierunku jazdy?
nazywajmy rzeczy po normalnemu
  
 
Cytat:
2008-01-16 21:31:03, michal_zw pisze:
i właśnie, że może jestem na forum dopiero 11......albo już 11 dni to dlatego teraz zakładam nowy wątek, gdyż można by iśc na łatwizne i odrazu pytać i pytać i pytać, ale niestety ja najpierw szukałem, czytałem, próbowałem zmian w otoczeniu silnika......... a tak pozatym to nikt nie odpowiada na stere zapomniane tematy, znam to z życia i wiem, że zawsze nowego forumowicza ci "starzy" starają się jakoiś wdeptać w podłoże (działam już długo na forum o zupełnie innym profilu). A co do problemu......... -jaka regulacja?? czy dam radę "domowym" sposobem? -który wlot i po co obracać go przeciwnie do kierunku jazdy? nazywajmy rzeczy po normalnemu


masz obudowe filtra???--masz tam z lewej strony(patrząc od przodu do tyłu auta) masz kawałek plastiku który wchodzi pod przedni grill.... o ten kawałek chodzi abyś go zdjął i obrócił o 909 lub 180 stopni...
więcej ci nie powiem bo na 100% jest o tym na forum.....