MotoNews.pl
  

Luźna wycieraczka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panie i panowie,
Taki oto problem:

Wycieraczka po stronie kierowcy ma luz na oście. Tzn mogę ją bez problemu obracać ręką o jakieś 20 stopni w lewo i prawo. Sprawa jest o tyle upierdliwa, że jak uruchomię wycieraczki, to:
1. Przy maksymalnym wychyleniu nie dochodzi do końca szyby
2. W stanie spoczynkowym nie jest poziomo, tylko tak na ukos (może nie w połowie szyby ale dużo za wysoko)

Co z tym zrobić? Macie jakieś pomysły?
  
 
a próbowałeś dokręcić ?

"ma luz na oście" na wieloklinie ? może spróbuj coś podłożyć i dokręcić
  
 
Witam
Cytat:
2008-01-21 08:41:55, Kamil_H pisze:
Panie i panowie, Taki oto problem: Wycieraczka po stronie kierowcy ma luz na oście. Tzn mogę ją bez problemu obracać ręką o jakieś 20 stopni w lewo i prawo. Sprawa jest o tyle upierdliwa, że jak uruchomię wycieraczki, to: 1. Przy maksymalnym wychyleniu nie dochodzi do końca szyby 2. W stanie spoczynkowym nie jest poziomo, tylko tak na ukos (może nie w połowie szyby ale dużo za wysoko) Co z tym zrobić? Macie jakieś pomysły?


Miałem tak samo, wyrobił się wielowspust na dole ośki ramienia wycieraczki a nie w miejscu mocowania ramienia, wymontowałem mechanizm z auta, rozebrałem, pospawałem ten wielowpust, posmarowałem porządnie ośkę i hulało dalej bez luzów
  
 
Ja to przerabiałem u siebie ostatnio. Ośka powoli sie odspawywuje od ramienia wycieraczki. Trzeba wyjac cały mechanizm i przyspawać oś do ramienia. Zamontować i cieszyć się sprawnymi wycieraczkami.

Powodzenia.

Ps. Nie wiem jak bedzie u ciebie, ale u mnie ciezko było wybic cały mechanizm z podszybia
  
 
Cytat:
2008-01-21 14:00:25, Leszek_Gdynia pisze:
Ja to przerabiałem u siebie ostatnio. Ośka powoli sie odspawywuje od ramienia wycieraczki. Trzeba wyjac cały mechanizm i przyspawać oś do ramienia. Zamontować i cieszyć się sprawnymi wycieraczkami. Powodzenia. Ps. Nie wiem jak bedzie u ciebie, ale u mnie ciezko było wybic cały mechanizm z podszybia


No..Jeszcze pamiętam jak to spawałem