| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2008-01-21 21:29:10 A termostat sprawdzałeś |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-21 21:29:11 czy jak masz wskażnik na czerwonym polu ,to czy chodzi wentylator chłodnicy ? |
unsaved mk VII Bolero Wroclaw | 2008-01-21 21:31:35 Termostat sprawdze, a jesli chodzi o wentylator to nic sie chyba nie wlaczylo rzeczywiscie... |
OKR36CR Ford Escort mk VI Krapkowice | 2008-01-21 21:32:45 to ja bym proponował sprawdzić termostat i wskażnik temp też miałem podobny problem i sie wszystko wyjasniło po wymianie termostatu i wskaźnika, a koszt tej wymiany w moim mk6 wynosił 130 zł |
unsaved mk VII Bolero Wroclaw | 2008-01-21 21:36:01 Ma to jakis zwiazek z tym jego grzaniem w kabinie? |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-01-21 21:41:28
|
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2008-01-21 21:45:22
|
unsaved mk VII Bolero Wroclaw | 2008-01-21 21:55:20
Nie jest zle, ale nie wydaje mi sie to normalne ze tak bardzo daje... |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-21 22:22:08 jeżeli wentylator się nie włącza to raczej czujnik włączający wentylator ,jest na wężu idącym do chłodnicy ,zdejmij kostkę i zewrzyj przewody " na krótko " jak się włączy wentylator to oznacza walnięty czujnik ,no i oczywiście termostat do sprawdzenia |
vek1986 Sympatyk FEFK Escort mk7 cabrio szczecin | 2008-01-21 22:40:13 w ktorym miejscu skali powinien wlaczyc sie wiatrak? Mam esa z 95 roku 1.8 16V i jak go kupilem we wrzesniu wiatrak wlaczal sie przy M a teraz wlacza sie na koncu literki L spada do A i tak w kolko. W kabinie szybko robi sie cieplo... To czujnik temp czy termostat? Z tego co wiem to w tych modelach sa dwa czujniki jeden odpowiedzialny za wlaczanie wiatraka drugi za wskaznik na desce? Ktory z nich mogl pasc? Mozna to jakos sprawdzic? |
DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2008-01-21 22:48:52 Wymianę płynu raczej zostaw na koniec jak już będziesz wiedział co jest nie tak, bo zmienisz płyn a jutro sie okaże, że musisz znowu go zlewać bo trzeba coś tam wymienić.
Wentylator raczej bym zostawił na później, bo w czasie jazdy pęd powietrza jest tak duży, że spokojnie wychładza chłodnicę (szczególnie zimą) Sprawdzić przez zwarcie we wtyczce można jak najbardziej niezapominając o bezpieczniku przy aku. Skupił bym się na termostacie. Wszystko na niego wskazuje. Koszt nie duży a wiele wyjaśnia. Zacznij jednak od sprawdzenia stanu płynu chłodniczego. Jak będzie poniżej minimum to uzupełnij i sprawdź czy nadal się grzeje. Nie wiem jak w Twoim silniku ale czasami jest jeszcze kwestia odpowietrzenia układu chłodzenia. Sprawdź czy masz cuś takiego. |
unsaved mk VII Bolero Wroclaw | 2008-01-21 23:14:18
O to mi wczesniej chodzilo wlasnie z wymiana... Dzieki za rade, teraz sie musze zagrzebac w instrukcji obslugi. Pozdrawiam |
Rudi88J-bie Ford Escort MK5 Jastrzębie Zdrój | 2008-01-22 15:18:14 troszke pużno to pisze ale miałem ten sam problem w moim escorcie identyko i u mnie problem własnie tkwił w termostacie cena takiego elementu 30 zł / i radze szybko wymienic poniewaz moga potem byc niemiłe historie z uszczelka pod głowica i ogólnie niezdrowe dla samochodu takie grzanie
Pozdro ![]() |