Carine E 94rok - Linka sterowania nawiewu i inne pyt.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ..
Powitalnie mam już za sobą. Teraz pytania mam..

czytał trochę wątków w postach jest tego cała masa. mam dużo pytań dotyczących mojego nowego nabytku ( darowizny raczej) Jeżeli cośś sie powtórzy prosze nie krzyczecz ,ale wole napisać sowje problemy w jednym temacie ,niż rozpisaywać kolejne posty

Opisze co to za ,,wynalazek"
Dostałem Carine E liftbeck kolor Fiolet ? śliwka? rocznik w dokumentach 96 ale buda 94 - składak .. Samochód był sprowadzony z francji i był lekko walnięty lewym przodem . PODOBNO pierwszy własciciel , wyminił całą budę bo miał taka możliwość... na budzie ma XLI wersje ale czy to ta wersja ? nei wiem ..
Stąd moje pytanie.. z tego co zauważyłem pod maska mam troche ,,luznych kabli" nie wiem do czego one sa ..

Samochód nie ma ABS-u , klimy , może miał wcześniej ? w panelu czołowym sa jakieś dwie luzne wiazki zakończone niebieskimi końcówkami.. domyślam się ,że jedna to do orginalnego radia ..(któego oczywiscie brak) druga moze od klimy? ( brak charakterystycznego włacznika)

Sterowanie szyb tzn. to co z tego zostało bo oczywiscie sie zepsiuło ... jest w umiszczone w tulenu centralnym ( między fotelami) czy to normalne ? widziałem ze sa raczej w drzwiach od strony kierowcy ....
z tyłu szyby na korbki

Centralny zamek nie działa ( bo po co) ale bede go reanimował.. Jak sie zamknie to sie nie otworzy podobno..

Zamek klapy nie działa z wewnątrz mozna otworzyć kombinerkami bo sie linka urwała.. to bede kupował na szrocie

Bedę musiał kupić fotek kierowcy , bo zarwany, lub całość z boczkami... mam już namair na kpl. za 300 zeta chyab nie drogo ?

w silniku musze sporo powyminiać sprzegło oleje . aku. filtry termostat .. sporo rdzy ...wszystkie złączki metalowe np. złaćzki sa pordzewiałe ...

No i jeszcze będę chciał polakierować go z czasem bo wgniecone drzwi lewe tylnie prawa strone przeszorowana cała ( pracownik przywalił) albo kupie pod kolor. i spoleruje całość zeby to jakos wyglądało.

jest sporo do zrobienia.... i do wymiany

Własnie naprawiłem nawiew .. dziwnei pracował okazało się ,że po wyjęciu miałem do połowy wiatraka liści ....w dodtaku zgniłych już , naprawiłem odwietlenie schowka
Przy okazji ustwienbie kierunku nawiewu nie działa tak jak powinno. nie można było ustawić jednej pozycji.. kombinowął z ta głupią linką ale troche po omacku. bo bez zdjecia konsoli srodkowej chyba sie nie obejdzie.. Czy ta linka jakoś jest poprowadzona szczeliną ? która mozna tylko zauważyć jak sie rozbri deske rozdzielcza?

Oki narazie to tyle bo i tak się rozpisałem..

pozdraiwam

p.s.
mam dwie kontrolki od Ekonomi aa zapali mi sie tylko jedna .. na żółto .. czy to normalne czy uszkodzoną mam ta druga co sie nie pali ?






[ wiadomość edytowana przez: Nowy011 dnia 2008-01-22 16:11:12 ]
  
 
Cytat:
2008-01-22 16:02:34, Nowy011 pisze:
Witam .. Powitalnie mam już za sobą. Teraz pytania mam.. czytał trochę wątków w postach jest tego cała masa. mam dużo pytań dotyczących mojego nowego nabytku ( darowizny raczej) Jeżeli cośś sie powtórzy prosze nie krzyczecz ,ale wole napisać sowje problemy w jednym temacie ,niż rozpisaywać kolejne posty Opisze co to za ,,wynalazek" Dostałem Carine E liftbeck kolor Fiolet ? śliwka? rocznik w dokumentach 96 ale buda 94 - składak .. Samochód był sprowadzony z francji i był lekko walnięty lewym przodem . PODOBNO pierwszy własciciel , wyminił całą budę bo miał taka możliwość... na budzie ma XLI wersje ale czy to ta wersja ? nei wiem ..



wersja XLi to jest wersja "goła" , wersja GLi jest wersją bogaciej wyposazoną.

Cytat:
Stąd moje pytanie.. z tego co zauważyłem pod maska mam troche ,,luznych kabli" nie wiem do czego one sa ..



w Carinach zdarza sie duzo luznych kabli , zwykle modele GLi miały wiązki instalacji elektrycznej juz przystosowane do prawie wszystkich wynalazków montowanych w Carinach a wiec jak czegos nie było to mozna było załozyc bez sztukowania wiązki. Jednak tylko w modelach do 94 roku , w pózniejszych to nawet w GLi oszczedzali na instalacji.

Cytat:
Samochód nie ma ABS-u , klimy , może miał wcześniej ?



były wersje bez ABSu i bez klimy

Cytat:
w panelu czołowym sa jakieś dwie luzne wiazki zakończone niebieskimi końcówkami.. domyślam się ,że jedna to do orginalnego radia ..(któego oczywiscie brak) druga moze od klimy? ( brak charakterystycznego włacznika)



nie pamietam kolorów ale jezeli masz instalacje do włacznika klimatyzacji to jest ona za zaślepką przy sterowaniu nawiewem gdzie być on powienien w aucie z klimatyzacją. W wiekszosc Carin jest taka instalacja pomimo ze nie ma klimy fabrycznie. Co do oryginalnej kostki do radia to powinna być taka białą szeroka i druga tez biała wąska , obie mają po dwa rzedy pinów o ile dobrze pamietam

Cytat:
Sterowanie szyb tzn. to co z tego zostało bo oczywiscie sie zepsiuło ... jest w umiszczone w tulenu centralnym ( między fotelami) czy to normalne ? widziałem ze sa raczej w drzwiach od strony kierowcy .... z tyłu szyby na korbki



oryginalnie sterowanie szyb w Carinach zawsze jest w drzwiach. Były wersje bardziej wszystkim znane z 4 szybami elektrycznymi i kazda miała przełacznik od szyby w drzwiach oraz z dwie szybami elektrycznymi (mniej znana na rynku polskim) i równiez sterowanie w przednich drzwiach było. Mozna było w polskim salonie kiedys kupic Carine która nie miała elektrycznych szyb i wtedy jak ktoś sobie zyczył to ASO zakładało do nowego auta i niejeden raz widziałem własnie ze zakładali elektryke to przełaczniki dawali w tunel srodkowy. Lub ewentualnie ktoś sam zakładał jakies uniwersalne podnosniki el. szyb.

Cytat:
Centralny zamek nie działa ( bo po co) ale bede go reanimował.. Jak sie zamknie to sie nie otworzy podobno..



orginalne zamki centralne dosyć rzadko padają , ale jezeli jest to jego wina to najlepiej wymienic na działający. Oryginalnie w Carinie siłownik c.zamka jest wbudowany zcały zamek a wiec sie całosc powinno wymieniac.

Cytat:
Zamek klapy nie działa z wewnątrz mozna otworzyć kombinerkami bo sie linka urwała.. to bede kupował na szrocie



Tylko uwazaj jak bedziesz kupował poniewaz wiekszosc czesci do Carin jest z Anglików i linki są krótsze. Wtedy trzeba inaczej ją całkiem ciągnąć od dzwignie do otwierania do zamka. Najlepiej od wersji "kontynentalnej" kupic taką linkę.

Cytat:
Bedę musiał kupić fotek kierowcy , bo zarwany, lub całość z boczkami... mam już namair na kpl. za 300 zeta chyab nie drogo ?



powiem ze drogo , komplet siedzeń z boczkami mozna od anglika kupić juz za 200zł w stanie b.dobrym tylko wtedy wiadomo ze siedzenie z pełną regulacją bedzie miał pasazer a nie kierowca. Można w tej cenie tez od jakiegoś rozbitka dostac komplet.

Cytat:
w silniku musze sporo powyminiać sprzegło oleje . aku. filtry termostat .. sporo rdzy ...wszystkie złączki metalowe np. złaćzki sa pordzewiałe ...



no tutaj to wkońcu nie jest to nowe auto a wiec złączki miały prawo pokryć sie rdzą

Cytat:
No i jeszcze będę chciał polakierować go z czasem bo wgniecone drzwi lewe tylnie prawa strone przeszorowana cała ( pracownik przywalił) albo kupie pod kolor. i spoleruje całość zeby to jakos wyglądało.



jak trafisz w kolorze to czemu nie , ja jednak byłby za pomalowanie m , najlepiej wtedy całe auto prysnąc

Cytat:
jest sporo do zrobienia.... i do wymiany



ano jest ale auto to ciągły wydatek niewazne jakieby nie było

Cytat:
Własnie naprawiłem nawiew .. dziwnei pracował okazało się ,że po wyjęciu miałem do połowy wiatraka liści ....w dodtaku zgniłych już ,



sprawdz czy z prawej strony pod tym plastykowym podszybiem masz taką blachę która osłania wlot do nagrzewnicy. są przypadki ze lubi jej nie być i wtedy zaczyna tam wszystko wpadac łącznie z wodą.

Cytat:
naprawiłem odwietlenie schowka



pewnie zarówka ??

Cytat:
Przy okazji ustwienbie kierunku nawiewu nie działa tak jak powinno. nie można było ustawić jednej pozycji.. kombinowął z ta głupią linką ale troche po omacku. bo bez zdjecia konsoli srodkowej chyba sie nie obejdzie.. Czy ta linka jakoś jest poprowadzona szczeliną ? która mozna tylko zauważyć jak sie rozbri deske rozdzielcza?



w Carinach nie wiem czy we wszystkich czy tylko w tych co ja miałem jest taki patent ze jak sie włączy ogrzewanie szyby to pózniej jak sie chce przełaczyć na ogrzewanie zeby leciało z deski , lub z deski i na nogi to trzeba wyłączyc dmuchawe bo sie przełaczyc nie chce , jak sie wyłaczy to sie przełączna normalnie i wtedy mozna znów nawiew wlączyc

Cytat:
Oki narazie to tyle bo i tak się rozpisałem.. pozdraiwam p.s. mam dwie kontrolki od Ekonomi aa zapali mi sie tylko jedna .. na żółto .. czy to normalne czy uszkodzoną mam ta druga co sie nie pali ?



powinna sie palić zielona , sprawdz zarówke w liczniku , napewno przepalona
  
 
No i wsjo jasne..........jak narazie........

jade jutro zakupić cześci na szrocie

1-Pisate przód ..może bedzie w kpl. z łożyskiem
2-linki sterowania kierunku nawiewu
3-linke otwierania klapy ( bede szukał od Europejskiej wersji)
4-Sprezyny przód ( mam kombinacje , spręzyn)
5-lewy kierunkowskaz
6-pióra wycieraczek boo sa bardzo pordzewiałe,, może będzie miał europejskie
7-klosze swiateł klapy ( do wersji Liftback) bo mam popękane..)


Zastanawaim się nad zastosowaniem spręzyn od wersji Kombi ..sa wyższe o 2 cm.. co powoduje większy prześiwt samochodu...
raczej będę używał samochód do jazd rodzinnych a nei sportowych.. czy będzie miało to bardzo negatywny skutek w prowadzeniu ?? JAK MYŚLICIE?

Oblukąć te wnętrze co ma za 300 zeta.. podobno ma ładne jakieś sportowe seryjne fotele w bardzo dobrym stanie .. jak mi sprzeda kpl. z boczkami i z podłogą no i bagażnuikiem ( podsufitka nie jest mi potrzebana .. toooo może kupie od razu..


Te wszystkie ,,pierdoły musze wyminić bo zostały w ten czy inny sposób zniszczone przez CZŁOWIEKA ? za mocne słowo przez debila który dostał ten samochód na ponad rok czasu i tak go zniszczył..jako samochód firmowy... poprostu użytkował go do czasu jak sie sprzegło skończyło..

Fajnie nie..Ale hmm wole wpakować z 4 tysie w niego bo wiem ,ze przynajmneij przez dłuższy czas był użytkowany w normaly sposób..
  
 
Cytat:
2008-01-22 22:58:18, Nowy011 pisze:
[..]
4-Sprezyny przód ( mam kombinacje , spręzyn)



Polecam raczej nowe.

Cytat:
[...]
6-pióra wycieraczek boo sa bardzo pordzewiałe,, może będzie miał europejskie



Też polecam nowe. Optifity sprawują się całkiem dobrze.
Cytat:
[...]
Zastanawaim się nad zastosowaniem spręzyn od wersji Kombi ..sa wyższe o 2 cm.. co powoduje większy prześiwt samochodu... raczej będę używał samochód do jazd rodzinnych a nei sportowych.. czy będzie miało to bardzo negatywny skutek w prowadzeniu ?? JAK MYŚLICIE?



Krzywdy sobie nie zrobisz Ja mam +5cm i nie narzekam
Pozdro.
  
 
Cytat:
2008-01-22 22:58:18, Nowy011 pisze:
Zastanawaim się nad zastosowaniem spręzyn od wersji Kombi ..sa wyższe o 2 cm.. co powoduje większy prześiwt samochodu... raczej będę używał samochód do jazd rodzinnych a nei sportowych.. czy będzie miało to bardzo negatywny skutek w prowadzeniu ?? JAK MYŚLICIE?



Cytat:
2008-01-22 23:08:16, Perzan pisze:
Krzywdy sobie nie zrobisz Ja mam +5cm i nie narzekam Pozdro.





ja też mam ostatnio pare ludzi na pokładzie i jednak chciałbym twardsze i troche niższe zawieszenie
teraz za bardzo buja na zakrętach


[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2008-01-22 23:14:12 ]
  
 
Cytat:
2008-01-22 22:58:18, Nowy011 pisze:
No i wsjo jasne..........jak narazie........ jade jutro zakupić cześci na szrocie 1-Pisate przód ..może bedzie w kpl. z łożyskiem 2-linki sterowania kierunku nawiewu 3-linke otwierania klapy ( bede szukał od Europejskiej wersji) 4-Sprezyny przód ( mam kombinacje , spręzyn) 5-lewy kierunkowskaz 6-pióra wycieraczek boo sa bardzo pordzewiałe,, może będzie miał europejskie 7-klosze swiateł klapy ( do wersji Liftback) bo mam popękane..)



Cytat:
Zastanawaim się nad zastosowaniem spręzyn od wersji Kombi ..sa wyższe o 2 cm.. co powoduje większy prześiwt samochodu... raczej będę używał samochód do jazd rodzinnych a nei sportowych.. czy będzie miało to bardzo negatywny skutek w prowadzeniu ?? JAK MYŚLICIE?



Mam u siebie załozne spręzyny od Kombi , auto ma wiekszy przeswit i wyzej stoi jednak z zakrętach gorzej sie układa juz niz na tych normalnych. Załozyłem dwie nowe i w kazdej juz mi po jednym zwoju pękła. Tazke sie obnizyła troche .

Na spręzyny tez musisz uwazać bo Carina produkowana w japoni ma inne spręzyny i ta po przeniesieniu produkcji do gdzie klepali na na rynek europejski ma inne. Przez to mają inne amorki tez.

Cytat:
Oblukąć te wnętrze co ma za 300 zeta.. podobno ma ładne jakieś sportowe seryjne fotele w bardzo dobrym stanie .. jak mi sprzeda kpl. z boczkami i z podłogą no i bagażnuikiem ( podsufitka nie jest mi potrzebana .. toooo może kupie od razu..



sprawdz czy to są fotele od europejczyka , bo jak nie to bedziesz miał tylko regulacje oparcia w siedzeniu kierowcy a siedzeniu pasazera wszystko to co normalnie ma europejczyk w siedzeniu kierowcy . Pozatym nie przypominam sobie zeby Carina miała sportowe seryjne fotele . Takze pewnie ma zwykle , jezeli bedziesz brał z boczkami na drzwi to musisz zwrócic uwage tez czy nie od anglika bo bedziesz miał w prawych drzwiach póznej otwory do panelu sterowania dla kierowcy .

Cytat:
Te wszystkie ,,pierdoły musze wyminić bo zostały w ten czy inny sposób zniszczone przez CZŁOWIEKA ? za mocne słowo przez debila który dostał ten samochód na ponad rok czasu i tak go zniszczył..jako samochód firmowy... poprostu użytkował go do czasu jak sie sprzegło skończyło.. Fajnie nie..



normalka jeśli chodzi o auta firmowe

Cytat:
Ale hmm wole wpakować z 4 tysie w niego bo wiem ,ze przynajmneij przez dłuższy czas był użytkowany w normaly sposób..



jezeli auto nie jest jakoś zbytnio zajezdzone to pewnie ze tak


Cytat:
2008-01-22 23:08:16, Perzan pisze:
Krzywdy sobie nie zrobisz Ja mam +5cm i nie narzekam Pozdro.



przeciez Ty masz kombi


[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2008-01-22 23:16:21 ]
  
 
Cytat:
2008-01-22 23:13:22, sterciu pisze:
przeciez Ty masz kombi



o ile dobrze pamiętam to sprężyny jakieś specjalne były
następnym krokiem będą metalowe rury? tak to szło



[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2008-01-22 23:22:05 ]
  
 
co do piór to chodzi Ci o same pióra wycieraczek czy ramiona ?? Pióra nowe mozna kupić w obojetnie jakim sklepie nowe za grosze. Ja moge polecic Valeo SILENCIO X-TRM , dobrze sie dopasowują do szyby a dzieki temu wycierają ja dobrze .
  
 
Dzięki za odpowiedzi jasne ze chodziło mi o ramiona..

Szkłem d...y nei podcieram ,żębym jeszcze musiał pióra kupować..

No własnie wszystko mi przemawia nad tym ,że
co do
foteli
boczka prawego
spręzyn....

Zaczyna być skomplikowanie... ale dobra jakosś posprawdzam co i jak .
Sam samochód zaczyna być skomplikowany zwłaszcza jego moc.. bo dowiedziałem się od tescia ze wg. numeru silnika jak zamawiał rozrząd to jest wersja 111 konna której takiej nei było także możę cośśś przesadził i jest to albo 107 albo 116 ...?? nie wiem

Jak macie jakieś zbędne hmm elementy wyposarzenia CarinaE za rozsadną cene ..chetnie zakupie..

Będe szukał Blach drzwi maski nadkoli przód ..
te które mam sa porysowane i czesciowo lekko powgniatane
zastanawiam sie nad wymiana ewen. malowaniem całości..
( liftback kolor fiolet)
Czy uszczelka w drzwiach przednich prawych.. jest mozliwa do wymiany ? mowa o uszczelce w drzwiach a nie w kabienie ? czy jak to nazwać

czy uszczelka szyby tylniej jest mozliwa do wymiany? wiem ,że łaczy sie z wymianszyby i wieksza robota.. ale jest wyblakła jak ...
  
 
Cytat:
2008-01-22 23:54:44, Nowy011 pisze:
czy uszczelka szyby tylniej jest mozliwa do wymiany? wiem ,że łaczy sie z wymianszyby i wieksza robota.. ale jest wyblakła jak ...



pasta do butów ją
  
 
Jansneeee hahaaha
najlepiej na gorąco wtedy najlepiej sie układa i przylega
  
 
Cytat:
2008-01-22 23:13:22, sterciu pisze:
przeciez Ty masz kombi



No to co ? Jaka to różnica ? Płyta taka sama...
Podniosłem jej dupsko, bo mnie wnerwiało jak siadała pod byle obciążeniem.
Czemu narzekasz na prowadzenie swojej ? Moja się usztywniła z tyłu i jest całkiem fajnie na zakrętach.
No... może poza tym, że tnie kapcie od zewnętznej
Pozdro.
  
 
No Panowie i Panie jeżeli są trzymajcie kciuki..

Jutro 8 rano start z robotą kanał w warsztacie czeka, kumpel mechanik też czeka.... wódka się już chłodzi...

co mamy zamair zrobić naprawić wyminić
1- sprzegło kpl.
2-rozrząd kpl.
3-stabilizatory przód,tył
4-tuleje metalowo gumowe tył .
5-piasta z łożyskiem przód
6-spręzyny przód ( mam andzieje ,że bedą do dobioru nufkkii)
7-świece , oleje silnika, ewen. hamulcow, filtry paliwa , powietrza, olejowy
8-Obudowa Filtra powietrza- albo wymiana albo znajda sie spinki brakujace
9- termostat i Magistrala wodna,przewody metalowe i też gumowe do wymiany no o czyszczeniu układu nei wspomne bo juz 3 razy czysciłem .. + jakiś tam srodek do czyszczenia układów mi został do zastosowania
10-Kierunkowskaz przedni lewy- do wymiany urawe ucho mocowania
11-klosze tylniej z klapy- popekane takze syfff w środku jak holera
12-pióra wycieraczek przednich też tylnia-Silnik wycieraczek.do sparwdzenia i przesmarowania bo ramiona mechanizmu staneły ale od 2 dni ,,moczą" sie w oleju , bęą działać
13-wymiana linki klapy tylniej ( wersja Liftback) , nei wiem czy dam rade bo trzeba zerwac cała tapicerkę któa i tak idzie do wymiany
14-wymiana zamka przedniej klapy i linki bo zardzewiała linka i nie działa..


to sa elementy które mam nadzieje zrobić w sobotę( no może nie dam rady z 14 poz.) Wiem ,że czasu mało .. no jest jeszcze niedziela.. bedę to robił w warsztacie samochodowym .. sprzęt jest


Opisałem tylko elementy silnikowe i zew.

jeszcze mi zostaje druga lista elementów do zrobienia wew.. ale to jeszcze bedzie osobny post.. może za tydzien ? opisze już wnętrze.

Większość elementów mam już tzw ekspeatacyjnych . a cześc odbieram z hurtowni jutro..

Najbardziej obawiam się tej zimnej wódki... na fajrant....
tzn.. czy wytrzymamy do fajrantu
  
 
Cytat:
2008-01-25 15:59:06, Nowy011 pisze:
No Panowie i Panie jeżeli są trzymajcie kciuki.. Jutro 8 rano start z robotą kanał w warsztacie czeka, kumpel mechanik też czeka.... wódka się już chłodzi... co mamy zamair zrobić naprawić wyminić
1- sprzegło kpl.
2-rozrząd kpl. [...]



I już jest niedziela...
  
 
Hhehe no niedzila .. dokładnie i nie tak łatwo było..

ale :
do dzisiaj udało sie zrobić tylko pierwsze 7 punktów..

Do czego sie nei dotknąc nadawało sie do wymiany..
ale juz jest lepiej .. jeździ....... łożysko stre poprostu stało. słoneczko było wytarte...

Samochód był po dzwonie lewa strona... i niestety przedni pas jest klepany w ten sposób ,ze mocowania reflektorów maja nowe meijsca mocowań noszzzz pateciarze neiźli robili..

Zastanawia mnei opcja wymiany przedniego pasa na jakiś bezwypadkowy... jak myślicie ma to sens? dla mnie wsumie jeżli to ma być kwestia kilkudziesieciu srub odkrecenia i skrecenie to luzik.. gorzej jak sie okaze ,że podłużnica co jest ( widać ) w końcowej cześci .. prostowana ..........okaże sie krzywa i nowy przedni pas nie bedzei pasował..

p.s.
Okazało sie ze centralny zamek miałem dokładany ... i jakies badziewiarskie siłowniczni sa do du..y
Zastanawaim sie nad wymiana kpl. zamków z orginalnymi zamkami cetralnymi... koszt 50 zeta sztuka. ale idzie zbic cene ..mama nadzieje ,że znacznie
  
 
Właśnie linka sterowania nawiewem...

Zakupiłem takową linke z nadzieją ,że bedą działać wszystkie mozliwe kierunki nawiewów

No niestety nie...

Sa dwa miejsca mocowania pancerza jedno miejsce w konsoli środkowej ( tuz za pokrętłem.) drugie miejsce jest z tyłu gdzie dostęp jest tylko od strony kierowcy .. i to trzeba dobrze się wygiąć żeby tam zaczepić ta linke..

teraz pytanie jak to ustawic ,na tych zaczepach metalowych które trzymaja pancerz..? żeby działały wszystkie mozliwe położenia nawiewu...Niestety ja podłaczyłem i mam o jeden nawiew mniej ,,ten centralny .. poprostu jakby linki brakło...

Miał ktos z tym problem? zakładam,że musiał jak np. wyjmował nagrzewnice
  
 
Cytat:
2008-01-27 20:58:25, Nowy011 pisze:
Hhehe no niedzila .. dokładnie i nie tak łatwo było.. ale : do dzisiaj udało sie zrobić tylko pierwsze 7 punktów..[...]



Gratulacje. Wiem coś o tym
We dwójkę i z odpowiednim sprzętem typu podnośnik warsztatowy, wieszak do silnika itd. to jeszcze jakoś idzie

Co do pasa, to raczej nie ruszaj. Jest spawany u góry i na dole do podłużnic. Może się okazać, że po przyłożeniu nowego z auto trzeba będzie naciągać na płycie
Jeśli chodzi o zamek to niezła sprawa. Będzie trochę rzeźby z elektryką, bo pewnie oryginalnych wiązek i sterownika nie ma, ale myślę że gra warta świeczki.
A co do linki, to powinna mieć na pancerzu zaznaczone takie pola, które powinny znaleźć się w mocowaniach. Moze Ci przeskoczyło pokrętło ? Kiedyś walczyłem z tym u kumpla, ale już nie pamiętam objawów ani efektów
Pozdro.

[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2008-01-27 23:58:10 ]
  
 
No dokładnie warsztat dobrze zaopatrzony ..
jakbyśmy mieli to wszystko płaskimi kluczami z BIEDRONKI robić załamka..

Co do przedniego pasa.. jak tak jest to sr,,ł go pies nei ruszam..

a co do linki to musze pokombinować bo już sam nei wiem co się z nią dzieje może faktycznie ,,ząbek jakiś przeskoczył" nie mogę jej podłaczyć aa miejsca na lince sa zaznaczone jak najbardziej...


co do Zamka to ehhhh karwa smarowane wczoraj było na maxa i nie otwiera sie kluczyka.. mam chyba dodoatkowy wydatek. zwiazany z wymiana zamków ... ...
  
 
No Autko już się prawie pomalowało ,może zapodam foty jak już odbiore
trwa to troche ale hmm trzeba było czekać....

Dostanie ten sam kolor co miała fioletową sliwkę ( jak ja to nazywam)
Zostało jeszcze wymiana wnętrza kpl. ..podsufitka zostaje stara ale będzie prana ..
pare pierdół ......zawais dolny drzwi kierowcy ( 10zeta a nei całe drzwi) jakięs linki żaróweczki itp.. drobne sprawy......... upsss zapomniałem zostały chyba jeszcze gumy stabilzatora ii karwa Filtr kabinowy do zapakowanie bo .nie było..

kombinacje dalsze z elektryką szyb i centralnym zamkiem..

i mam pytanie bo jakoś nie mogę znalesc jasnej odpowiedzi i mam wątpliwości..

Wielkość głośników w wersji liftback
w drzwiach przednich to 100 mm.
w drzwiach tylnich też 100 mm.

Jaki filtr kabinowy polecacie bo słyszałem o jakiś wersjach różnych.. ( chodzi i o łatwość montażu )



Dzieki i pozdrawiamm

p.s.
Zostaja mi do sprzedania kanapa tylnia, fote pasażera( kierowcy jest rozwalony ) boczki na (sterowanie na korbki)
jak ktoś potrzebuje podesle foty .. sa brudne i nadaja sie do prania.. kolor jakiś szarawy cena do ustalenia ..... albo ktos weźmie albo lądują na ,,fajansie"
  
 
Cytat:
2008-01-28 10:29:15, Nowy011 pisze:
[...] co do Zamka to ehhhh karwa smarowane wczoraj było na maxa i nie otwiera sie kluczyka.. mam chyba dodoatkowy wydatek. zwiazany z wymiana zamków ... ...



Kupiłeś już zamki ? Można wyjąć starą wkładkę, najpierw wymyć w benzynie ekstrakcyjnej żeby wypłukać co tam nasmarowałeś, później wrzucić na kilka godzin do octu i porządnie wypłukać.
Na koniec, po dokładnym wysuszeniu, ładnie przesmarować olejem wazelinowym i gra gitara. Pewnie zapadki pośniedziały i pozapiekały się Miałem tak w tylnej klapie że nawet kluczyk nie wchodził. Od jakichś 3 lat mam spokój

Gdzie kupowałeś zawias do drzwi ? Nowy/używka ?

Jeżeli chodzi o filtr kabinowy to łatwość (a właściwie trudność) montażu jest taka sama, niezależnie od producenta
Pozdro.