[126p] blok pod 800 tke obspawanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jaki jest orientacyjny koszt kompleksowego przygotowania bloku pod 800tke na garbie ?
(obspawanie, rozwiercanie)

Ile was to wyniosło ?


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2008-01-23 13:05:09 ]
  
 
Może nie udzielę odpowiedzi na pytanie Porthosa, ale pytanie w sumie w temacie Mógłby ktoś napisać o co chodzi ze spawaniem bloku pod 800ccm ??
  
 
chodzi o to by go wzmocnic, nefralgiczne punkty tak by blok wytrzymal pod wiekszym obciazeniem

to tak jak z obspawaniem nadwozia uzywanego do sportu
  
 
Cytat:
2008-01-23 17:09:02, bartong44 pisze:
... nefralgiczne ...



ke?
  
 
literówka - newralgiczne
  
 
newralgiczne
Mozilla pomaga
  
 
...klik.. nie wiem czy na strone zurawia zagladales ale tam jest mniej wiecej pokazane gdzie i co spawac
  
 
Cytat:
2008-01-23 18:22:40, cichy_b0b pisze:
...klik.. nie wiem czy na strone zurawia zagladales ale tam jest mniej wiecej pokazane gdzie i co spawac



to ja wiem, ale mi chodzi o koszta
  
 
odpowiedz byla dla kolegi bing17

A co do spawania to poakzywalem CI fotki mojej glowicy od pandy po spawaniu(troche spawania tam bylo), cala ta operacja mnie wyniosla 70 zl, wiec pewnie spawanie bloku ze 150 by wyszlo

[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2008-01-23 18:30:35 ]
  
 
Nam też byś mógł pokazać
  
 
A tam nie trzeba pokazywalem moje graty wczesniej to jakies dymy na forum sie dzaily wiec po co sobie szukac
  
 
Porthos - pamietaj o jednym - jesli budujesz 800 to TYLKO I WYLACZNIE na nowych, nieuzywanych czesciach i bloku. Inaczej powstanie kolejna kupa, choc zycze jak najlepiej.
  
 
Cytat:
2008-01-23 21:59:02, Zuraw pisze:
Porthos - pamietaj o jednym - jesli budujesz 800 to TYLKO I WYLACZNIE na nowych, nieuzywanych czesciach i bloku. Inaczej powstanie kolejna kupa, choc zycze jak najlepiej.



Misiu, nie musisz uczyc mnie składac silników, rozejzyj się troszke w tematach

A o to co powstanie jestem spokojny, co do 800tki to pytam się orientacyjnie.
  
 
ja tam slyszalem ze jesli skladasz na nowych czesciach to nie ma potrzeby spawania. material bloku zaraz obok spawu jest oslabiony i tam najczesciej peka. wiec po co przeplacac...
  
 
panowie tu nie chodzi o to kto gdzie i jak tylko ile kosztowalo was przygotowanie bloku pod 800 tulejowanie rozwiercanie spawanie etc

POZDR
  
 
Cytat:
2008-01-23 22:19:21, Porthos pisze:
Misiu, nie musisz uczyc mnie składac silników, rozejzyj się troszke w tematach A o to co powstanie jestem spokojny, co do 800tki to pytam się orientacyjnie.


Wow - na czulosci sie zebralo?
Spoko - nie martwie sie, sledze tematy, wiem, ze wydlubiesz cos konkretnego
  
 
http://www.126fan.pl/www/images/800/cylindry/cylindry8002.jpg

to są nowe części ?? ;p
  
 
Co się czepiasz, jakiś interes w tym masz czy jak?
  
 
Cytat:
2008-01-24 15:45:06, polko pisze:
http://www.126fan.pl/www/images/800/cylindry/cylindry8002.jpg to są nowe części ?? ;p


No wlasnie nie. Pierwszy, ktory zostal zbudowany na nowych czesciach u Deniora jezdzi do dzisiaj. Dokumentacja zostala zrobiona jak byl robiony drugi wlasnei na uzywkach. Co sie z nim stalo nie musze chyba mowic....

PS. Pamieta ktos Zvolen z urwana szpilka?
  
 
Cytat:
Pierwszy, ktory zostal zbudowany na nowych czesciach u Deniora jezdzi do dzisiaj.



no popatrz, zakladam ze blok był wzmacniany spoinami
co na to rzesza "nie spawac, nie spawac bo wybuchnie"?