MotoNews.pl

Pomocy!! :( dziwne obroty i brak mocy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam corse b 1.0l 12v z 99r problem polega na tym ze ten silnik jest felerny jakis:/ bo juz tyle kasy w niego władowałem i nadal lipa...

Problem polega na tym ze jezeli jest zimny silnik to chodzi jak diesel sam sobie zwieksza i zmniejsza obroty, czesto tez zdaza mu sie zgasnąc... jezeli nacisne gaz to na pewno zgasnie...

Jak juz silnik jest rozgrzany to trzyma swoje stale obroty ale gdy probuje ruszyc i wciskam gaz to ja dławi i nie chce jechac... jezeli jej tego gazu odejme to LEKKO przyspiesza (czyli fatalnie)

[nie jestem mechanikiem dlatego mam pytanie:

nie jestem pewien wiec pytam czy jezeli napinacz łancucha rozrządu wydarty czy mogł łancuch przeskoczyc i od tego to sie dzieje? bo moze nie otwieraja sie zaworty wtedy kiedy trzeba ]

wymieniłem juz te rzeczy

-elektrozawor recyrkulacji spalin
-silniczek krokowy
-sonde lambda
-czujnik połozenia wałkow rozrzadu

jeszcze swiece wygladaja tak ze dwie sa ładnie wypalone a jedna jest okopcona...

Ja bym sie pokręcił wokól tego rozrzadu, mozliwe ze wysypuje sie zębatka na wale rorzadu (mój przypadek). A co do wadliwości silnika - nie martw sie nie tylko twoj ja w swój 1.4 tez juz wpakowałem troche kasy

[ wiadomość edytowana przez: finos dnia 2008-01-23 21:09:24 ]

no tez własnie czytałem Twoj temat i mam wielka nadzieje zeby to nie był rozrzad bo to bedzie porazka...:/ a co do wadliwosci to moje zdanie jest takie ze auto z 3 cylindrowym silnikiem to nie auto... pozatym co troche jakis czujnik siada a najczesciej od cisnienia oleju w moim przypadku bo co rok go wymieniam... ale ople juz tak maja ;/

dzieki za odp. i jezeli miał by ktos jeszcze jakies inf. to prosze mi pomoc.. z góry dziekuje

nie ople tak maja...
tylko silniki 1.0 w corsach tak maja.
niestety te silniczki sa najbardziej awaryjne
ja mam natomiast najmniej oszczędny silnik C12NZ pali jak chce raz 7l raz 9l po miescie