MotoNews.pl
11 Woda w spalinach LPG (204847/45)
  

Woda w spalinach LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Po regeneracji parownika (Fiat Bravo) w spalinach jest woda, obroty falują na przemian 1000-500. Ogólnie efektem spalania jest woda i CO2 ale w Fiacie jest jej za dużo (przykładając rękę po 10s jest mokra) u mnie niezauważalna ilość. Reduktor rozebrany jeszcze raz, wszystko ok nie widać przecieków itp. Czy możliwe ze jest to efekt złego wyregulowania instalacji ? Regeneracie robiłem już na 3 innych parownikach i problemu nie było. jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o odpowiedz.

Pozdr
  
 
to wcale nie musi być wina regulacji....
Jak wiadomo efektem ubocznym spalania lpg jest m.in. para wodna...i to ona najczęściej wylatuje z tłumika...
W jednym aucie mniej w drugim więcej....
No chyba że rzeczywiście coś źle złożyłeś lub coś z obudową reduktora jest...
Ale wtedy byś miał problemy np z wkręcaniem silnika na obroty..., z wolnymi też
  
 
A czy możliwe jest ze jest to kwestia wyregulowania sterownikiem? Obrotów falują cały czas, na wyższe wkręca sie normalnie, płynu nie ubywa. Nie widać żeby obudowa nie była pęknięta. Gaz raczej ok niby z BP.