Nie działa centralny od lewych tylnych drzwi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zanim oddałem samochód do konserwacji wsio było OK. Mało prawdopodobne aby w międzyczasie przetarł się przewód doprowadzający napięcie do rygla. Ściągnąłem tapicerkę, sprawdziłem rygiel - tan działa. Macie jakiś pomysł?
  
 
powinieneś sprawdzić połączenie elektryczne siłownika, nie pamiętam ale powinien być dwóprzewodowy. ( na początek najlepiej tuż przy siłowniku a póżniej za kostką jeśli jest).

weż prubówkę 12V ( żarówka z przewodami opcjonalnie) bo nią można się "wkuć"
przy zamykaniu na jednym przewodzie przez krótką chwilę powinien pojawić się "-" lub "+" ( zależnie od sterowania , a jakie jest w espero niewiem)
Przy otwieraniu analogicznie ale na drugim przewodzie.
Jeśli tak jest to zwalony jest siłownik ( na giełdzie 15 zł- inny ale do zaadoptowania )
Jeśli nie ma żadnego napięcia to spec od konserwacji gdzieś rozłączył przewody lub napchał siuwaksu w złącze w drzwiach i brak połączenia elektrycznego.
Sprawdż .
dalej po weryfikacji (najwyżej rozbiorę swoje i dam dokładniejsze informacje)
powodzenia
  
 
Nie napisałem,że na siłowniku nie ma napięcia. Którą kostkę masz na myśli?
  
 
jak wspomniałem do końca nie pamiętam. Drzwi rozbierałem po kupnie samochody z 3 miech temu)
ale w drzwiach powinna być kostka łącząca przewody z przelotówki z siłownikiem.
bo przecież nie przeciągneli siłownika przez przelotówkę.
musi być - no ewentualniu prosto w siłowniku.
  
 
Tak, tak, na pewno gdzieś jest przerwa na "rozdrożu" sygnałów, Inaczej być nie może. W sobotę będę zgłębiał temat.
  
 
Moze to dziwny zbieg okolicznosci ale ja w swoim E z 96r. tez mam obecnie taki problem dokladnie w tych samych drzwiach, jakby tego bylo malo to od wczoraj dziwnym trafem nie chce mi tez dzialac podnosnik szyby (uruchamiany przez kierowce) natomiast dziala jak robi to pasazer siedzacy za kierowca... spadki zasilania jakies ?
  
 
ja jak zwykle - szykajcie przerwy na "łączach".
sprawdzamy zawsze w kierunku od niedziałającego urządzenia.
  
 
Próbowałem rozgryźć problem z tym zamkiem. Tak jak pisałem z siłownikim zamka jest wsio OK. Nie dochodzi do niego napięcie.
Podnoszeniem i opuszczaniem wszystkich zamków steruje coś co nazwane jest na schemacie jako K18. Przypuszczam, że tam gdzieć musi być przerwa. Z K18 wychodzą przewody (rownolegle) do wszystkich drzwi.
Czy ktoś z Was wie gdzie fizycznie znajduje się K18?
  
 
ja mailem to samo tzn silownik ok ale zamek nie dzialal i to w tych samych drzwiach co ty..ale nie bawilem sie za bardzo tylko kupilem caly kabel w w sklepie za jakies 40 zeta chybanie pamieta dokladnie w ktorym miejscu ale odpinalo sie go juz po za obszarem drzwi bodajrze w slupku..polecam to rozwiazanie bo szkoda zachodu na szukanie usterki..
  
 
U mnie prawe tylnie zamykają się/otwierają kiedy chcą. Co ciekawsze to podczas bawienie się przyciskiem lock/unlock drzwi się otwierają/zamykają bardzo ospale albo również wogóle.
  
 
Koledzy! Serdeczie dziękuję za pomoc. Przyczyną nie otwierania si drzwi okazała się przerwa na przewozdzie w miejscu gdzie przewody pracują. Nawiasem mówiąc w wiążce 7 przewodów był jeszcze jeden majacy pękniętą izolację. Jego los w najbliższej przyszłości byłby taki sam.
Swoją drogą to ciekawe. Czyżby do przednich drzwi koreańczycy dawali lepsze przewody niż do tylnych?