Sequent24 MY07 Problem,nie odpala od razu,Help!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam problem,jak zgaszam silnik na gazie,to żeby go odpalić muszę kręcić rozrusznikiem 3sekundy(na benzynie odpala od razu).Jeśli przed zgaszeniem przełączę na benzynę,i zgaszę,a późnej odpalam,bez zarzutów!!!Ta instalacja ,po zgaszeniu,sama musi przełączyć się na benzynie,czyli przy następnym odpalaniu musi odpalić od razu!!!A ja muszę kręcić rozrusznikiem do 5 sekund!!!Szkoda samochodu(Citroen Xsara Picasso 1.8, BRC,model "Sequent24 MY07",czyli nowa).
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam !
  
 
Uszkodzona membrana w parowniku.
  
 
Ale to nowa instalacja!!!Poza tym odpalaniem wszystko chodzi cacy.Problem tylko w odpalaniu.Jeżeli odpalam na bene,i przełączę na gaz(ręczne)to po przejechaniu 1km instalacja sama przełącza się na gaz.
  
 
Ściągnij przewód podciśnieniowy (taki cienki co idzie od kolektora ssącego do parownika) i zobacz czy leci tamtędy gaz.ile przejechałeś na tej instalce?
  
 
Instalka jest nowa(4t.km).A tak się dzieję ot pierwszego dnia po zamontowaniu!!!
  
 
Sprawdziłem,gaz nie leci tym wężykiem!!!Co myślicie???Po prostu muszę przed zgaszeniem przełączać z gazu na benzynę,a później po
odpalaniu przełączyć na gaz
  
 
Niema opinij!!! A co Croma1 powie?
  
 
albo reduktor popuszcza gaz albo jazda na gazie trochę przesterowuje kompa benzynowego. wiecej grzechów nie pamiętam.


Cytat:
2008-02-05 08:08:08, gelo44 pisze:
Niema opinij!!! A co Croma1 powie?

  
 
Dzięki,Croma1,ale ja mam reduktor Genius,tam tiko membrana i czujnik temper.wody,a zamyka sie elektrozawór gazu,który stoi przed reduktorem.Aha!!!Jak odłączę ten elektrozawór gazu,to przez jakieś czas (8-10sekund) silnik jeszcze pracuję!!!a później przełącza się na benzynę. Czy tak musi być ?
  
 
Cytat:
2008-02-05 09:27:51, gelo44 pisze:
Dzięki,Croma1,ale ja mam reduktor Genius,tam tiko membrana i czujnik temper.wody,a zamyka sie elektrozawór gazu,który stoi przed reduktorem.Aha!!!Jak odłączę ten elektrozawór gazu,to przez jakieś czas (8-10sekund) silnik jeszcze pracuję!!!a później przełącza się na benzynę. Czy tak musi być ?

Posłuchaj rad "starszych".I tak sam sobie z tym nie poradzisz no chyba że znasz sie na tym cięzkim kawałku chleba,jedż do zakładu gdzie to montowałeś sprawdzą ci to w 10min. i po sprawie.
  
 
na 100% źle podpięty przewód (brązowy - + po kluczyku) prawdopodobnie podpięty pod wtryskiwacze benzynowe a powinien pod stacyjkę lub w takie miejsce gdzie po wyłączeniu zapłonu nie ma żadnego podtrzymania...
  
 
Cytat:
2008-02-05 14:56:12, holland2 pisze:
na 100% źle podpięty przewód (brązowy - + po kluczyku) prawdopodobnie podpięty pod wtryskiwacze benzynowe a powinien pod stacyjkę lub w takie miejsce gdzie po wyłączeniu zapłonu nie ma żadnego podtrzymania...

Może rozwiniesz coś bardziej?
  
 
Holland2 ,masz rację!!!Instalka jest podpięta do "+"klemy(w komorze silnika) przez brązowy przewód z bezpiecznikiem 15A.Jak zgaszę silnik na gazę,a później wyciągnę na chwile ten bezpiecznik i włożę go z powrotem,to odpalam bez problemu.Czyli mam na stale podtrzymanie podłączone .Dziękuję!!!
  
 
Cytat:
Holland2 ,masz rację!!!Instalka jest podpięta do "+"klemy(w komorze silnika) przez brązowy przewód z bezpiecznikiem 15A.Jak zgaszę silnik na gazę,a później wyciągnę na chwile ten bezpiecznik i włożę go z powrotem,to odpalam bez problemu.Czyli mam na stale podtrzymanie podłączone .Dziękuję!!!




kurczę czyli jest namotane bardzo bardzo.....

może podam Ci kolory i jak mają być wpięte...
czerwony gruby 2 szt.. plus akumulatora
czarny (chyba 3 szt..) minus akumulatora
brązowy - plus po stacyjce
szary- obroty -podpiąć pod czujnik położenia wału korbowego lub wałka rozrządu( najczęściej podłączany błędnie pod sygnał cewki)
pozdrawiam...
  
 
Cytat:

czerwony gruby 2 szt.. plus akumulatora
czarny(chyba 3 szt..) minus akumulatora



Małe sprostowanie...
w wersji MY07 jest tylko 1 czerwony - plus akumulatora i 2 czarne czyli minus akumulatora... Sorki za błędne dane ale nie doczytałem dokładnie wcześniej...
  
 
Może się podepne ze swoim problemem. Accent1.3 2001r. instalacja BRC SQ24 MY07 założona pół roku temu. Od pewnego czasu samoczynnie przełącza mi się na benzynę niezależnie ile jest jeszcze gazu. Byłem u gazownika, podłączył komputer i byliśmy na jeździe próbnej. 2 razy. Akurat ani razu się nie przełączył. Poustawiał ciśnienia, temperatury i nic to nie dało. Nie można nawet określić w jakich warunkach następuje przełączanie, bo z tym jest różnie. Po przejechaniu np. 2-3km, innym razem po przejechaniu 20km. Jak przełacze ręcznie spowrotem na gaz to jest w porządku do następnego samoistnego przełaczenia na benzynę.