średnica układu wydechowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc zakładając że mamy jakiś dobry dolot ze storzkiem + wieksza przepustnica + wywalony recycling spalin, bez kata. Jaka średnica wewnętrzna wydechu była by odpowiednia??
  
 
ooo w takim wypadku to co najmniej 180mm. bedzie z +30 bhp spokojnie. pamietaj tylko by kupic na allegro odpowiedni storzek. teraz takie aż do 400KM co zajmują polowe komory silnika juz sie kupuje, nie mniejsze

oczywiscie w kolorze czerwonym, czerwony zawsze jest szybszy


[ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2008-01-28 18:40:38 ]
  
 
teoria

miłego liczenia
  
 
pytam jak normalniej a tu mi wyskakują z kolorem stozka
Ktos udzieli normalnej odpowiedzi a nie wymądża się??
  
 
jakie pytanie taka odpowiedz. co to znaczy dla ciebie 'dobry dolot' ? stozek pisze sie przez ż. po 3 czym argumentujesz chec zwiekszenia przekroju wydechu? sadzisz,ze seryjny bedzie waskim gardlem po zalozeniu stożka i wiekszej przepustnicy? jesli tak t ojestes w ogromnym błędzie.

[ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2008-01-28 19:19:16 ]
  
 
Nie pytam na jaki zwiększyć, pytam jaki jest odpowiedni. Jesli seryjny jest ok to wystarczy napisac np: "Seria wystarczy"
lub coś podobnego.
  
 
Zostaw seryjna puche z filtrem, seryjny dolot, wstaw z powrotem kat, wywal EGRa reszta wydechu moze byc przelotowa i wszystko co mozna poprawic w tym silniku tanim kosztem.
  
 
co do wąskiego gardla wracając , to wydaje mi się że nim może być przepływomierz. Jego wewnętrzna część.. czy od 1.8 ma wiekszy otwór przelotowy i czy jest możliwośc zastosowania go w 1.6 a jak nie to mozna by sprubować go delikatnie powiększyć??
  
 
Cytat:
2008-01-28 19:50:51, Gina_Montana pisze:
Zostaw seryjna puche z filtrem, seryjny dolot, wstaw z powrotem kat, wywal EGRa reszta wydechu moze byc przelotowa i wszystko co mozna poprawic w tym silniku tanim kosztem.



ja bym tam odmę odłączył i dał filtr na nią, bo "ogrzewa" powietrze w kolektorze (co oczywiście jest poprawne. ale ja chce mieć zimne ...)
  
 
LukasJ zostaw ten przeplywomierz w spokoju. Jesli juz to mozesz wymienic przepustnice na wiekszą - ale licz sie z niewspółmiernie wiekszym spalaniem w stosunku do przyrostu mocy (jesli wogole jakis bedzie - w niektorych silnikach sie zdarza). Ten silnik jest nietuningowalny (tanim kosztem). chcesz wiecej mocy to zbieraj na swapa, od 1500zl juz mozna komplet RS zakupic.w takiej mniej wiecej cenie bedą tez wałki do 1.6, czyli jakies sensowne graty, ktore moga dac odczuwalną roznice w osiagach. a przyrost mocy po swapie 60bhp a po walkach+strojenie hmm... nie wiem okolo 20-25bhp? a strojenie to kolejne 500-600 lub nawet 1000zł. Ty wybierasz

lukasino - odma zabardzo powietrza w kolektorze nie ogrzewa, czasem troche syfu moze narobic. ale odlaczyc mozna, ja tez miałem odłączona na catch-tanku.

[ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2008-01-29 09:15:39 ]
  
 
zastanowie się nad tym co napisałeś Gina_Montana
A może mi ktoś powiedzieć jaka ma wewnętrzną średnicę wydech w 1.6?