| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2008-01-29 19:32:07 witam wszystkich,
dzisiaj przy okazji wymiany klockow okazalo sie ze tarcz hamulcowa jest luzna - brakuje tej jednej malej srubki ktora ja trzyma... jak to sie ma do bezpieczenstwa? i drugie pytanie - dac do nawiercenia i nagwintowania czy wymienic cala piaste? dzieki [ wiadomość edytowana przez: iampinki dnia 2008-01-29 19:39:52 ] |
Wiktor_ galant Kielce | 2008-01-29 19:40:32 wplywu na bezpieczeństwo nie ma zadnego, jedyny problem to to ze mozesz miec problem z załozeniem koła a dokładniej trafieniem sruba w otwór, |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2008-01-29 21:19:01
hmm...gdyby to byl jedyny problem to nie widze sensu rozbierac pol zawieszenia zeby cos z tym zrobic... z drugiej strony zastanawiam sie czy przypadkiem ta mala srubka nie wplywa w jakis sposob na drgania przenoszone przez kolo... |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2008-01-29 22:17:45
Wiktor napisał dobrze...a skoro wiesz swoje to po co pytasz ??
odnosząc się do 2-giej części pytania...NIE WPŁYWA
Pomyśl logicznie i nie dorabiaj swoich teorii ! ...jakie może mieć znaczenie 2 cm śrubeczka fi 5 ..przy tak ogromnych siłach jakie występują w układzie hamulcowym czy też zawieszeniu z przodu ...?? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-01-29 22:36:48 tarcza jest dociskana do piasty kołem, więc po zamontowaniu koła nie ma prawa być luźna
ważne by pomiędzy tarczą a piastą nie było rdzy ani innego brudu - tarcza musi idealnie przylegać do piasty, inaczej może mieć bicie boczne, co skutkuje wibracjami, nierównym braniem hamulców, skrzywieniem tarczy i piasty [ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2008-01-29 22:38:35 ] |